چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

بهره‌برداری از ۳ ایستگاه خط ۶ ، یکشنبه آینده

جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 679972
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: روز یکشنبه ۹ کیلومتر از بخش جنوبی خط ۶ مترو تهران با حضور رئیس جمهور و شهردار تهران به بهره برداری می رسد.
بهره‌برداری از ۳ ایستگاه خط ۶ ، یکشنبه آینده
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس،‌علی امام اظهار داشت: خط ۶ با ۳۲ کیلومتر طول و ۲۷ ایستگاه طراحی شده است که از دولت آباد شروع و تا سولقان ادامه می یابد.

وی افزود: روز یکشنبه ۹ کیلومتر از این خط شامل سه ایستگاه دولت آباد، بعثت و میدان شهدا به بهره‌برداری خواهد رسید. ایستگاه میدان شهدا با خط ۴ تقاطعی بوده و مسافران می توانند بین خط ۶ و ۴ تبادل سفر داشته باشند.

مدیر عامل راه آهن شهری تهران تهران و حومه با اشاره به اجرای طرح توسعه خط ۶ در بخش جنوبی، اظهار کرد: این طرح از ایستگاه دولت آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام به طول ۶ کیلومتر در حال اجرا است که در صورت تکمیل آن، طول این خط به ۳۸ کیلومتر رسیده و بلندترین خط مترو تهران خواهد بود.

 وی با اشاره به ویژگی های ایستگاه های آماده افتتاح عنوان کرد: این ایستگاه ها از نظر سامانه مخابراتی، سیگنالینگ ،سیستم تهویه، پله‌برقی و اطفاء حریق مجهز هستند و همچنین برای افراد کم توان نیز مناسب سازی شده‌اند.

امام ابراز امیدواری کرد ۱۵ کیلومتر دیگر از بخش شمالی خط ۶ با ۶ ایستگاه تا اشرفی اصفهانی تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
جنابان رئیس جمهور و شهردار شایسته است که گزارشی از تأخیر و مسببان آن نیز به مردم ارائه دهند!
یکی از مصادیق آخرالزمان که می گویند، یعنی همین!
Iran, Islamic Republic of
یا نام خیابان ها و بزرگراه ها را به نام شهید نگذارید و یا اگر می گذارید لااقل بدن کلمۀ مقدس شهید بیان نکنید.
باید نوشته می شد:«شهید اشرفی اصفهانی» ایشان از شهدای بزرگوار محراب خونین نماز جمعه و پنجمین آنها می باشند.
خوب است حرمت نگهدارید.
یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز!
قبلاً نظرات را سانسور می کردی الآن اصلاً آن را درج هم نمی کنی.
چه اتفاقی در این سایت افتاده یا دارد می افتد؟