پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

درخواست برآورد میزان خسارت به واحدهای مسکونی

پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب: 679908
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای رسمی به ۹مدیرکل راه و شهرسازی استان‌های سیل زده، درخواست کرد که با تاکید وزیر راه وشهرسازی در خصوص بازسازی سریع خانه‌های آسیب دیده مردم، نسبت به جمع آوری اطلاعات قابل اعتماد و ارسال آمار خانه‌ها آسیب دیده و ارسال آن اقدام کنند.
درخواست برآورد میزان خسارت به واحدهای مسکونی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مازیار حسینی، امروز ۱۵ فروردین ماه ۹۸ در نامه ارسالی به مدیران کل راه و شهرسازی ۹ استان آورده است: ضمن تقدیر از تلاش‌های به عمل آمده برای کاهش خسارت‌ها و حفظ جان هم وطنان در حادثه سیلاب کم سابقه اخیر کشور و نظر به تاکید وزیر راه وشهرسازی در خصوص بازسازی سریع خانه‌های آسیب دیده مردم، ضرورت دارد برای برنامه ریزی، تدوین برنامه بازسازی و برآورد بودجه مورد نیاز نسبت به جمع آوری اطلاعات قابل اعتماد و ارسال آمار خانه‌ها آسیب دیده به تفکیک تعمیر پذیر و غیر قابل تعمیر و شهری و روستایی به همراه برآورد تقریبی میزان خسارت با قید فوریت اقدام و نتیجه را به این معاونت ارسال کنید.

استان‌های دریافت کننده نامه شامل استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، گلستان، مازندران، کرمانشاه، سمنان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *