پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
برآورد اولیه؛

خسارت سیلاب در استان لرستان چقدر بوده؟

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 679782
معاون عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: بر اساس برآورد اولیه و سر انگشتی که صورت گرفته بیش از ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های استان وارد شده و این برآورد نهایی نیست و خسارت بیش از این است.
خسارت سیلاب در استان لرستان چقدر بوده؟
به گزارش جهان نيوز، احمد مرادپور با اشاره به کمک‌رسانی از طرف سایر استان‌های کشور به مناطق سیل‌زده لرستان اظهار داشت: استان‌های کرمانشاه، قم، یزد، همدان، مرکزی و شهرداری اصفهان با ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز به استان لرستان کمک کرده‌اند و همچنین کمک‌های مردمی استان لرستان به مناطق سیل‌زده بسیار چشمگیر بوده است.

وی افزود: ارتش و سپاه نیز تمام امکانات و تجهیزات زمینی و هوایی را جهت کمک به مردم مناطق سیل‌زده به‌کار گرفته‌اند ولی حجم خسارات بسیار زیاد است و با توجه به کوهستانی و پراکنده بودن استان امدادرسانی بسیار سخت است.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به برآورد اولیه از خسارات سیلاب عنوان کرد: بر اساس برآورد اولیه و سرانگشتی که صورت گرفته بیش از ۱,۵۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های استان وارد شده است البته این برآورد نهایی نیست چرا که نیروهای ارزیاب باید به مناطق خسارت دیده جهت برآورد خسارات زیرساختی و معیشتی مردم اعزام شوند که قطعاً میزان خسارت بیش از این است.

وی ضمن تقدیر از کمک‌های مردمی بیان کرد: مردم سعی کنند اقلام مورد نیاز مردم سیل‌زده را به هلال احمر تحویل دهند و خودشان راهی مناطق سیل‌زده نشوند چرا که تنها ماشین‌های امدادی می‌توانند وارد مناطق سیل‌زده شوند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *