کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شکوری راد: دولت روحانی، سایه جنگ را از ایران دور کرد!

13 فروردين 1398 ساعت 11:19

«علی اکبر ولایتی» عضو هیات نظارت بر اجرای برجام-آبان ۹۵- گفت: «دور شدن سایه جنگ ربطی به برجام ندارد، چرا که اساساً گزینه جنگ، قبل از مذاکرات به بایگانی کاخ سفید رفته بود».


به گزارش جهان نیوز، «علی شکوری راد» دبیرکل حزب اتحاد ملت (تابلوی جدید حزب منحله مشارکت) در مصاحبه با سالنامه نوروزی روزنامه ایران گفت: «اولین کاری که ما آن را از سال ۹۲ و حتی از سال ۷۶ ضروری دانسته و می دانیم، این بوده که ایران وارد جنگ جدید نشود…یکی از دستاوردهای دولت حاضر در توافق برجام همین بود که ایران را از قرارگرفتن در معرض یک جنگ دیگر دور کرد. برخی به این دستاورد توجه نمی‌کنند. الان هم برخی جریان‌ها که من نمی‌گویم لزوماً جنگ طلب هستند، اما ایران را به مسیری می‌برند که نهایتش جنگ است و ریسک سنگینی را به کشور تحمیل می‌کنند. الان ما با کمک برجام توانسته‌ایم اجماع جهانی را که یک بار در سال ۷۶ توسط دولت اصلاحات با طرح ایده گفت و گوی تمدن‌ها شکسته شده بود را بار دیگر بشکنیم و سایه جنگ را از سر ایران دور کنیم».

ادعای دور شدن سایه جنگ از سر کشور به مدد برجام، صرفاً پوششی برای فرافکنی و به حاشیه راندن ناکامی در تحقق وعده‌هایی است که قرار بود با برجام تحقق یابد؛ از لغو یکباره تمامی تحریم‌ها در روز اجرای برجام تا رفع شدن مشکل گرانی و رکود و بیکاری و ازدواج جوانان و گشایش اقتصادی برای عموم مردم.

همگان به خوبی می‌دانند که امنیت بی‌بدیل و مثال زدنی ایران در منطقه غرب آسیا، نتیجه اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ایثار مدافعان حرم و رشادت‌های حافظان مرزهای ایران و به واسطه قدرت دفاعی و نظامی کشورمان است. در حقیقت دورشدن سایه جنگ از سر ایران، مرهون خون شهداست.

«علی اکبر ولایتی» عضو هیات نظارت بر اجرای برجام-آبان ۹۵- گفت: «دور شدن سایه جنگ ربطی به برجام ندارد، چرا که اساساً گزینه جنگ، قبل از مذاکرات به بایگانی کاخ سفید رفته بود».

شکوری راد مدعی است که دغدغه همقطارانش این است که ایران وارد جنگ جدید نشود. این ادعا در حالی است که طیف اصلاح طلب در سال‌های ۷۸ و ۸۸ کشور را دچار آشوب و اغتشاش کرد و طمع دشمن را برانگیخت و اگر نقشه دشمن در سال ۸۸ اجرایی می‌شد، ایران به سوریه‌ای دیگر بدل شده بود!

گناه نابخشودنی فتنه ۸۸ هیچگاه فراموش نمی‌شود. عملکرد سران فتنه و بخشی از طیف اصلاح طلب در سال ۸۸ به گونه‌ای بود که تعریف و تمجید سران رژیم صهیونیستی، سرکرده گروهک منافقین، سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان و دیگر جنایتکاران را به دنبال داشت!

منبع: مشرق


کد مطلب: 679707

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/679707/شکوری-راد-دولت-روحانی-سایه-جنگ-ایران-دور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com