پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۲

دستگیری قاتل فراری در یک قدمی مرز

شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 679561
قاتل شروری که یک جوان را در یک نزاع خیابانی کشته بود در یکی از مرزهای غربی کشور در حالی که قصد فرار داشت دستگیر شد.
دستگیری قاتل فراری در یک قدمی مرز
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام خبر دستگیری یک قاتل فراری در یک قدمی مرزهای غربی کشور گفت: سوم فرودین امسال در یکی از خیابانهای ساوجبلاغ بین سرنشینان دو خودروی تیبا و پراید درگیری شدیدی رخ داد و پسر جوانی بنام بابک ۳۰ ساله که به شدن از ناحیه گردن مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد اما عمق جراحت و شدت خونریزی آنقدر زیاد بود که پسر جوان دقایقی بعد جان باخت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: در نخستین تحقیقات ماموران کلانتری ساوجبلاغ دریافتند که چهار سرنشین تیبا وسه سرنشین پراید بر سر موضوعی درخیابان با هم درگیر شده و یکی از سرنشینان تیبا با چاقویی که همراهش بوده ضربه ای به بابک زده ومتواری شده است.

وی افزود: خیلی زود خودروی تیبا شناسایی شد و صاحب آن و یکی از سرنشینان که در درگیری شرکت داشت دستگیر شدند اما عامل اصلی جنایت که کرم نام داشت متواری بود.

این مقام انتظامی گفت: کرم ۳۲ ساله دارای سوابق متعدد شرارت و شرکت در نزاع دسته جمعی بود و چند روز بعد با تلاش کارآگاهان جنایی استان البرز رد پای کرم در یکی ازمرزهای غربی کشور پیدا و قبل از خروج از کشور دستگیر شد.

بیگی گفت: صبح دیروز این متهم پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی استان البرز در نخستین بازجویی ها به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و هم اکنون این متهم وسایر همدستانش که در این نزاع مرگبار شرکت داشتند برای تحقیقات بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار دارند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
امثال این جنایتکاران چرا به این سرعت دستگیر میشوند انوقت کسانی مثل خاوری،دانیال زاده و ال اقا با هزاران میلیارد اختلاس یک شبه همه پولها را از کشور به تاراج می برند؟!!!