شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

توضیح وزیر نیرو درباره سد‌های خوزستان

شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 679543
وزیر نیرو گفت: خروجی سد‌های خوزستان کنترل شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
توضیح وزیر نیرو درباره سد‌های خوزستان
به گزارش جهان نيوز، ظهر امروز با حضور وزیر وضعیت خروج و مدیریت آب در سد کرخه شهرستان اندیمشک بررسی شد.
رضا اردکانیان در بازدید از سد کرخه در شهرستان اندیمشک، اظهار داشت: مقاومت سازه سد کرخه مطلوب بوده و این سازه برای مقابله با سیلاب احتمالی آماده بوده و مشکلی ندارد.
وی با بیان اینکه پس از باران‌های اخیر هیچ مشکلی برای سد کرخه به وجود نیامده است، افزود: سازه سد کرخه در حالت پایداری قرار دارد و وضعیت آن عادی است.
وزیر نیرو وضعیت ذخیره آب در سد کرخه شهرستان اندیمشک را مطلوب دانست و عنوان کرد: سد کرخه یک سیلاب بزرگ را در خوزستان مهار کرده است.
وی با اشاره به وضعیت ذخیره آب در سد‌های استان خوزستان، گفت: در صورتی که سد کرخه احداث نشده بود، خسارت‌های بزرگی به استان و کشور وارد می‌شد.
اردکانیان بیان کرد: وضعیت سد کرخه و تراوشات آن مطلوب است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد و سد در آمادگی کامل خود است.
وی با اشاره به اینکه خروجی سد‌های خوزستان کنترل شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، افزود: هدف ما در مدیریت آب سد کرخه، ایجاد کم‌ترین خسارت بر اراضی پایین دست سد کرخه است.
وزیر نیرو خاطر نشان کرد: با تمهیدات پیش بینی شده، وضعیت مدیریت و خروج آب از سد کرخه به نحوی است که کم‌ترین خسارت بر اراضی پایین دست سد کرخه ایجاد شده است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *