شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

سوال از دولت درباره غفلت ها از بحران سیل

شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 679492
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از طرح سوال خطاب به وزیر کشور و وزیر نیرو در موضوع سیل اخیر گلستان خبر داد و گفت: سپاه ۷۰ درصد خسارت‌ها را کاهش داد.
سوال از دولت درباره غفلت ها از بحران سیل
به گزارش جهان نيوز، نبی هزار جریبی از مجموعه‌های امداد رسان که از سراسر کشور در موضوع سیل همکاری دارند و به مردم کمک می‌کنند تشکر کرد و بیان اینکه امدادرسانی ارتش و سپاه چشمگیر بود اظهار کرد: عملکرد آن‌ها بسیار عالی بود و سپاه کار بزرگی با انفجار بخشی از ریل و بازگشایی مسیر جاده‌های منتهی به شهر و خروج سیلاب قبل از رسیدن به آق قلا انجام داد و باعث شد ۷۰ درصد از خسارت سیل در آق قلا کاهش پیدا کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر زندگی در آق قلا به حالت عادی برگشته است گفت: هنوز در مناطق شمال این شهر همچون کل آباد و عیدگاه آب هنوز تا ارتفاع یک تا دو متر وجود دارد و باید به این مناطق توجه بیشتری کرد.

وی افزود: در خصوص پخش غذا کمی مردم گلایه دارند که در کوچه‌های کوچک‌تر که این موضوع اطلاع رسانی شده و نیاز به حمایت بیشتر وجود دارد.

هزار جریبی تاکید کرد: قطعاً وزیر کشور و وزیر نیرو باید در مجلس پاسخگو کوتاهی‌ها باشند و افرادی که کوتاهی کردند باید تنبیه شوند و قطعاً طرح سوال از این دو وزیر را در مجلس کلید خواهیم زد.

وی افزود: در جلسه شورای اداری رئیس جمهور در استانداری گلستان حضور نیافتم و به گمیشان برای بررسی وضعیت سیل رفته بودم که برای تخلیه شهر وضعیت را به مردم اعلام کنیم.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *