سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۴

محسن هاشمی: اصلاح‌طلبان نگاه بلندمدت ندارند

شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 679491
رئیس شورای شهر تهران در مصاحبه با سالنامه نوروزی روزنامه اعتماد گفت: ضعف شورا و ضعف اصلاح‌طلبان این است که نگاه بلندمدت ندارند.
محسن هاشمی: اصلاح‌طلبان نگاه بلندمدت ندارند
به گزارش جهان نيوز، «محسن هاشمی» رئیس شورای شهر تهران در مصاحبه با سالنامه نوروزی روزنامه اعتماد گفت: «ضعف شورا و ضعف اصلاح‌طلبان این است که نگاه بلندمدت ندارند. حداقل بگویند شهرداری را انتخاب کنند که دو دوره بتواند شهردار بشود. اگر این‌گونه نباشد، شاید عملکرد وی آن‌چنان نمودی نداشته باشد».

اول خرداد ۹۶، رسانه‌های اصلاح‌طلب با تیترهایی همچون «لبخند بهشت به امید»، «فاتحان بهشت»، «مشهد و تهران را پس گرفتیم»، «تهران طلایی»، «فتح تهران» و…به تعریف و تمجید از لیست امید و خوشحالی از پیروزی در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران پرداختند.

شورای شهر پنجم تهران که تمامی اعضای آن اصلاح‌طلب هستند از اول شهریور ۹۶ آغاز به کار کرد. شورای شهر بدون رد صلاحیت‌های شورای نگهبان و با حمایت پر رنگ اصلاح‌طلبان و با تَکرار رئیس دولت اصلاحات تشکیل شد و نتیجه، این شد که فعالین اصلاح‌طلب آن را مایه آبروریزی، مصداق پوپولیسم، سیاسی کار و حزب باز و ناآشنا به امور شهری معرفی می‌کنند.

«محمدباقر قالیباف» در دوران تصدی شهرداری تهران کارنامه بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت؛ اما اصلاح‌طلبان در سال گذشته با در اختیارگرفتن شورای شهر و شهرداری تهران تلاش کردند تا این کارنامه قوی را مورد حمله قرار داده و آن را تخریب کنند؛ اما علیرغم تمام تلاش‌ها، این پروژه بزرگ رسانه‌ای با شکست مواجه شد.

یکی از علت‌های اصلی این شکست آن بود که افکار عمومی مدام کارنامه اصلاح‌طلبان و نحوه عملکرد آن‌ها را با کارنامه قالیباف مقایسه کرده و در یکسو شعار و جنجال و بی عملی و کرختی و سیاسی کاری را می‌بینند و در سوی دیگر مدیریت جهادی و توسعه و پیشرفت شهر را.

منبع: مشرق 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بهر حال این چوب خدا وسیلی امام هشتم بود.
Iran, Islamic Republic of
وی افزود : اصلاحطلبان بعد از آن مرحوم ما را در جایگاه آن مرحوم بنشانند
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
و ایضا کارگزاران !!
Iran, Islamic Republic of
تو مثلا نگاه بلند مدت داشتی ؟ ...