کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایتی از یک عکس خاص از فتاح

8 فروردين 1398 ساعت 19:51

چند روزی است عکسی از فتاح،‌ رییس کمیته امداد که برای سرکشی به وضعیت سیل زدگان شمال کشور،‌ در بین مردم این منطقه حاضر شده بود پربحث شده است و هرکسی از منظر خود به آن می نگرد و تحلیلی ارائه می‌کند.


به گزارش جهان نیوز، این روزها که بارش نزولات آسمانی زیاد شده و به علت عدم پیشگیری و مدیریت شرایط برای مردم عزیزمان در مناطق سیل زده به خصوص گلستان  ناراحتی هایی رقم زده، طبیعتا مسئولین کشوری و لشگری بنابر تکلیف دینی و تعهد انقلابی در منطقه حضور یافتند.

یکی از این مسئولین رییس کمیته امداد مهندس فتاح بود که برای بازدید از مددجویان مناطق سیل زده آمده بود. در حین بازدید و بعد از مصاحبه با دوربین خبری صدا و سیما یکی از خبرنگاران خانم که نزدیک اقای فتاح بود دچار لغزش پا شد و اقای فتاح فوراً ایشان را کمک کردند که با دوربین زمین نخورد و من هم که دورتر بودم این تصاویر را ثبت کردم. اما همین عکس سوژه ای شد برای کسانی که اصل ماجرا را نمی دانستند.
 
 

ابتدا نمیخواستم این عکس ها را منتشر کنم ولی حالا که عکس ایشان برای برخی سوءتفاهم ایجاد کرده و از سوی برخی دیگر از رسانه ها مورد سوء استفاده قرار گرفت، واجب دانستم عکس ها را منتشر کنم.

علی دهقان
هشتم فروردین ماه نود و هشت


کد مطلب: 679368

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/679368/روایتی-یک-عکس-خاص-فتاح

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com