جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

احتمال وقوع سیل در خراسان رضوی

پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب: 679365
مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به جاری شدن سیل و روان آب و آبگرفتگی معابر بر اثر بارندگی در این استان هشدار داد.
احتمال وقوع سیل در خراسان رضوی
به گزارش جهان نيوز،بر اساس نقشه ها و مدل های هواشناسی با توجه به تقویت سامانه بارشی در حال گسترش به نواحی شمال شرق کشور از جمله خراسان رضوی، بر حجم بارش ها در نوار شمالی، برخی از نواحی مرکزی و نیمه شرقی این استان افزوده خواهد شد.
بر اساس این گزارش، احتمال ایجاد روان آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها طی امشب و روز جمعه در خراسان رضوی وجود دارد.
این اطلاعیه بیشترین مقدار بارندگی را برای شهرستان های کلات، سرخس، صالح آباد، تربت جام، تایباد، باخرز، خواف و همچنین نواحی شرقی و شمالی شهرستان مشهد پیش بینی کرده است.
براساس این اطلاعیه طی فعالیت سامانه یاد شده احتمال اختلال در سیستم حمل و نقل استان خراسان رضوی وجود دارد.
هواشناسی خراسان رضوی از مردم خواسته است با در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت احتمالی، از توقف در حاشیه رودخانه ها و مناطق مستعد سیلاب و سفر به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *