جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۵

نماینده ویژه ترامپ: معافیت تحریم‌های ایران تمدید نمی‌شود

چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب: 679285
برایان هوک، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران گفت که تمدید معافیت از تحریم‌های ایران به هیچ کشوری داده نمی‌شود.
نماینده ویژه ترامپ: معافیت تحریم‌های ایران تمدید نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز، «برایان هوک» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران عصر چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبری اسکای‌نیوز گفت که به هیچ کشوری تمدید معافیت‌ از تحریم‌های ایران داده نمی‌شود.

رئیس جمهور آمریکا بایستی تا اولین هفته ماه مه میلادی درباره صدور معافیت برای ۸ کشور شامل چین، هند، ژاپن، ترکیه، ایتالیا، یونان، کره جنوبی و تایوان تصمیم‌گیری کند و بر اساس گزارش‌ها در آستانه نزدیک شدن به موعد تمدید معافیت‌های تحریمی برای مشتری‌های نفت ایران بین اعضای تیم امنیت ملی دونالد ترامپ درباره تمدید یا عدم تمدید این معافیت‌ها اختلافات شدید وجود دارد.

هوک در ادامه این مصاحبه مدعی شد که نظام ایران به تامین مالی تروریسم می‌پردازد و آمریکا در تلاش است تا مانع از این کار شود.

این مقام آمریکایی بدون اشاره به نقش ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان سعودی در جنایت علیه مردم یمن، ایران را مسئول طولانی شدن جنگ در یمن به دلیل حمایت از جنبش حوثی‌ها شد و گفت که باید در راستای خارج کردن ایران از یمن تلاش شود.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به این موضوع که آمریکا فشار اقتصادی بی‌سابقه‌ای را علیه ایران اعمال کرده هشدار داد که واشنگتن کسانی را که به دنبال نقض تحریم‌های ایران هستند مجازات خواهد کرد.

هوک در ادامه مصاحبه با اسکای‌نیوز مدعی شد که ایران به فعالیت‌های بی ثبات کننده در منطقه ادامه می‌دهد و (سردار) قاسم سلیمانی (فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران) سیاست خارجه ایران را به پیش می‌برد. 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
...
Netherlands
اگر ایشان این حرفهای آخرش را عملی کند بزرگترین خدمت را به حزالله کرده. 😉
هوک که در مصاحبه با صدای آمریکا گفت که بعضی از خویشاوندان مقامات جمهوری اسلامی در آمریکا دارای تابعیت دوگانه آمریکایی هستند. طبیعتا اخراج این افراد از آمریکا مستلزم سلب تابعیت آنان است . در مورد صدوور ویزا هم همینطور. این تصمیم اگر عملی شود بسیار مفید است ، حتی اگر برای ایجاد نفوذ بر مسئولین باشد. در درجه اول از فرار مغزها کم می کند. در درجه دوم مغزها به دشمن کمک نمی کنند( گذشته از روابط مسئولین با بعضی از این دو پاسپورتی ها که احتمالا هم وزنه ای نیسستند ، دانشگاهی نیست که چند استاد ایرانی نداشته باشد. تحقیق کنید ) . در درجه سوم در این بهشت هالیودی بسته و مسئولین کمتر فریب شیطان را خواهند خورد.
United Kingdom
خدایا به داد ما برس . نفت که شد صفر . بجاش می خواهیم پیاز و سیب زمینی و گوشت صادر کنیم . که قیمت پیاز میشه ۱۰۰ هزار گوشت ۵۰۰ هزار
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
الفاتحه
ممد
Canada
ظاهرا جنگ واقعی شروع خواهد شد......!!!
Denmark
یا زده سپتامبر حتی یک یهو دی کشته نشد
علت این بو ده که ترو ریزم یک و سیله
از قبل طر ح شده برا ی ایجا د جنگ مذ هب
و تکرا ر جنگ صلیبی تو سط طرا حا ن صهیو نیزم
که در ا مریکا و ارو پا همه چیز را مخفی
کنتر ل می کنند و شیو خ ترو ریست خلیج فا رس
با پو ل نفت و سیله سیا سی و ا قتصا دی هست


خدا به بشریت رحم کند
تکرا ر جنگ صلیبی بو سیله ترو ریزم وها بی
و صهیو نیزم شکل گر فته است
و چین هم جا ده ابر یشم را می کشد
تا همه جمیعا فا تحه شو ند
کا ر و حکمت الهی
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
امریکاییها مدتیه که اعلام میکنن قاسم سلیمانی وزیر خارجه ایرانه.... این به معنای از دست دادن جایگاه ظریف در دستگاه دیپلوماسی است...
Romania
بهتر. بلکه از شر کالاهای بنجول بی کیفیت وارداتی راحت بشیم. بخدا وقتی وسایل و قطعات ایرانی بود کیفیتشون خیلی بیشتر بود.
خودمون یه زمانی پارچه تولید میکردیم. یه زمانی یخچال و تلویزیونمون ایرانی بود. یه زمانی مارک همه چیزمون ایرانی بود.
الان حتی قالپاق پرایدمون وارداتی هست و مردممون بیکار.
تحریم بشیم بلکم مجبور بشیم کارخونه هامون رو فعال کنیم ملتمون شاغل بشن
آدمیزاد
Colombia
بله ، دقیقا همینطور است ، ایران دارای منابع طبیعی و زیرساخت های خوب و شمار بسیاری کارشناس در همه زمینه هاست و از همه مهمتر بدهی ایران به بانکهای غربی بسیار پایین است ، این تحریمها میتواند به فرصتی طلایی تبدیل شود تنها باید روحیه امید و شادی و میهندوستی را افزایش داد.
امیر
Iran, Islamic Republic of
داداش همین یخچال ایرانی که میگی فکر میکنی موتورش مال ایران بوده واقعا خیلی خام هستین
Iran, Islamic Republic of
ساخت موتور برای تو سخته. ایران مخ زیاد داره
Iran, Islamic Republic of
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
امیر
United Arab Emirates
الان برادران جهان نیوز خوشحالن عایا
هیچ اتفاقی نمی افته نگران نباشید جلو نفت و بگیرن بنزین قاچاق میکنن خیالتون راحت این خوشحالی بعضیا من و یاد کلیپ صحبت های سعید لیلاز در مورد تحریم ها انداخت برید کلیپش و ببینید
Iran, Islamic Republic of
تمدید میشود، علاوه بر اینکه تمدید میشود جریانات به سمتی میرود که تحریم ایران عملی نخواهد شد و تحریمها علیرغم نظر آمریکا لغو میشود.