کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک روز عزای عمومی در استان فارس اعلام شد

7 فروردين 1398 ساعت 16:39

در پی وقوع سیل اخیر در شهر شیراز و جان باختن جمعی از هموطنان فردا پنجشنبه عزای عمومی در استان فارس اعلام شد.


به گزارش جهان نیوز، در پیامی از سوی استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی روز پنجشنبه مورخ 8 فروردین ماه عزای عمومی در استان فارس اعلام شد.

متن پیام به شرح زیر است:

« انا لله و انا الیه راجعون

مردم شریف و ولایتمدار استان فارس سلام و علیکم بروز حادثه تاسف‌آور و دلخراش سیل اخیر در دروازه قرآن شیراز و کشته و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز موجب تأسف و تأثر اینجانبان علما اعلام مسئولین و قاطبه مردم استان فارس گردید.

صبر بر چنین مسائلی گرچه سخت و جانکاه است ولی به شهادت حضرت باری‌تعالی زمینه صبر بر تلخی مصیبت را هموار می‌سازد ضمن آرزوی توفیق و سلامت برای تمامی مصدومان این حادثه و درخواست غفران و رحمت الهی برای جانباختگان این ضایعه مولمه به‌منظور ابراز همدردی با این عزیزان فردا پنجشنبه مورخ 8 فروردین به عنوان عزای عمومی در استان فارس اعلام نموده و مجلس بزرگداشتی همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام شاهچراغ منعقد می‌گردد.

از عموم مردم به منظور تسلی خاطر بازماندگان و مغفرت الهی برای مرحوم این دعوت به عمل می‌آید مزید توفیقات همدان را از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت می‌نمایم».


کد مطلب: 679255

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/679255/یک-روز-عزای-عمومی-استان-فارس-اعلام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com