پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ارتباط زمینی با گمیشان برقرار شد/ ارسال 15 فروند قایق نیروی دریایی و زمینی به گمیشان

چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 679252
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با همت گروه 444 مهندسی نیروی زمینی ارتش ارتباط زمینی با گمیشان برقرار شد.
ارتباط زمینی با گمیشان برقرار شد
به گزارش جهان نيوز، امیر جهانشاهی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با همت گروه 444 مهندسی نیروی زمینی ارتش ارتباط زمینی با گمیشان برقرار شد.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که روز گذشته از شهر گمیشان داشتیم متوجه شدیم که ارتباط با شهر گمیشان از راه زمینی به طور کلی قطع شده و سریعا در این زمینه اقداماتی صورت گرفت و توسط گروه 444 مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک پل را در جاده آق‌قلا به سمت سیمین‌شهر و گمیشان احداث کردیم و امروز خودروها از روی پل تردد کردند.

*با ایجاد پل در مسیر آق‌قلا به سمت گمیشان ارتباط زمینی با شهر گمیشان برقرار  شد
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: خوشبختانه توانستیم با ایجاد پلی در مسیر آق‌قلا به سمت گمیشان ارتباط زمینی با شهر گمیشان را برقرار کنیم.

جهانشاهی اذعان کرد: بریدگی‌هایی در شهر گمیشان ایجاد شد که بنا داریم دو الی سه پل در این محور ایجاد کنیم تا عملا مشکل ارتباطی گمیشان با سایر شهرها از طریق ارتباط زمینی مرتفع شود.

*15 فروند قایق‌های نیروی دریایی و نیروی زمینی به گمیشان ارسال شد/  سه الی چهار فروند نفربر آبی و خاکی به گمیشان ارسال شد
وی خاطرنشان کرد: قریب به 15 فروند قایق‌های نیروی دریایی و نیروی زمینی برای جابه جایی سیل‌زدگان گمیشانی در این شهر ارسال کردیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: سه الی چهار فروند نفربر آبی و خاکی و همچنین چندین خودروی سنگین برای جابه جایی افراد گرفتار در سیل در شهر گمیشان آوردیم.

جهانشاهی با بیان اینکه یک گردان برای توزیع اقلام ضروری به سیل‌زدگان در شهر گمیشان مستقر کردیم، گفت: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس دستور مقام معظم رهبری از 27 اسفندماه در مناطق سیل‌زده گلستان در راستای خدمت‌رسانی به مردم آماده بودند.

با توجه به اینکه دهانه ورودی رودخانه گرگان‌رود توسط گل و لای مقداری بسته شده بود اکنون با بیل‌های مکانیکی که در محل اعزام کردیم آن مسیر را باز کردیم تا هرچه سریعتر آب‌های موجود در منطقه هرچه سریعتر تخلیه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *