کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانی: دولت با تمام توان در کنار مردم است

7 فروردين 1398 ساعت 14:33

رئیس‌جمهور با حضور در روستای چن‌سبلی از توابع شهرستان آق‌قلا از این منطقه سیل‌زده بازدید و با مردم از نزدیک گفت‌وگو کرد.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در بازدید از منطقه سیل زده شهرستان آق‌قلا خطاب به مردم این منطقه اظهار کرد: درست است که شما در غم، رنج و مشکلات بوده و هستید اما اصل باران خداوند نعمت برای همه ما است ولو اینکه برای عده‌ای از مردم سختی و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله خداوند جبران خواهد کرد و دولت به عنوان خادم شما و کسانی که نماینده شما هستند وظیفه خودشان می‌دانند که با تمام توان کنار شما باشند.

به گزارش فارس؛ رئیس جمهور با حضور در روستای چن سبلی از توابع شهرستان آق قلا از این منطقه سیل‌زده بازدید و با مردم از نزدیک گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این بازدید با توضیح وزیر کشور و دیگر مسوولان ذیربط در جریان روند اقدامات در راستای امداد رسانی و اسکان موقت مردم و تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکلات و جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این منطقه قرار گرفت.

روحانی همچنین در فضایی صمیمی با مردم گفتگو و پس از اطلاع از مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در زمینه‌های گوناگون به مسئولان ارائه کرد.


کد مطلب: 679247

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/679247/روحانی-دولت-تمام-توان-کنار-مردم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com