کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بکوشید کشورمان را امام زمانی کنیم

7 فروردين 1398 ساعت 9:24

شهید موسی عسگری در وصیت‌نامه خود با بیان اینکه همیشه به فکر اصلاح جامعه باشید عنوان کرد: بکوشید مملکت‌مان را امام زمانی کنیم.


به گزارش جهان نیوز، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید موسی عسگری:
شهید موسی عسگری در تاریخ 23 شهریور 45 در شهر همدان چشم به جهان گشود.

وی تحصیلات خود را تا دوم متوسطه ادامه داد و از طرف بسیج به جبهه اعزام و به عنوان رزمنده به ایفای مسؤولیت پرداخت. شهید موسی عسگری در تاریخ 20 شهریور 65 در شهر خرمشهر جزیره مجنون توسط دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای همدان آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید موسی عسگری است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون: هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه آنها زنده ابدی هستند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند».

درود و سلام خدا بر حضرت ولی‌عصر(عج) و امام امت، رزمندگان دلیر و مومن اسلام، با نام و یاد شهیدان اینجانب وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم.

 برادران ای یاوران امام زمان، همیشه در خط انقلاب حرکت کنید و با اعماق وجودتان همیشه خدا را در نظر داشته باشید و مواظب باشید فردای قیامت در مقابل خون شهدا مدیون نباشید، شهدایی که به خاطر خدا و دین خدا و دفاع از ناموس جان خود را مردانه تسلیم حق کردند.

در کارهایتان همیشه طبق احادیث عمل کنید و همیشه قبل از هر کاری آن را با فکر خود و بر اساس معیارهای اسلامی بسنجید. بکوشید تا مملکت‌مان را مملکتی امام زمانی کنیم و همیشه به فکر اصلاح جامعه باشید و به این نکته توجه داشته باشید که در اصلاح جامعه اولین مرحله آن اصلاح از خویش است، به تزکیه نفس خود بپردازید.

پدر و مادر عزیزم امیدوارم زمانی که خداوند کرم و لطف خود را شامل حال بنده گناهکار می‌کند شما نیز بر این مهم افتخار کنید و در این راه صبر و استقامت داشته باشید.

مادرم هرگز برایم گریه مکن اگر چه اشک‌هایت ریزان خواهد شد  ولی نیت کن که این اشک‌ها برای حضرت ابوالفضل العباس(ع) باشد. من هرگز برای شما فرزند خوبی نبودم ولی شما برای من زحمت فراوان کشیدید در اینجا از شما حلالیت می‌خواهم و امیدوارم مرا ببخشید. از برادران و خواهرانم می‌خواهم مرا حلال کنند.

منبع: فارس


کد مطلب: 679226

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/679226/بکوشید-کشورمان-امام-زمانی-کنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com