کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیل‌های ایران چگونه نتانیاهو را به تمسخر گرفت؟

7 فروردين 1398 ساعت 0:56

حسن عابدینی پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن به نکته جالبی درباره صحبت‌های چند ماه پیش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد.


به گزارش جهان نیوز، حسن عابدینی، کارشناس مسائل بین‌المللی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به تلاش بنیامین نتانیاهو در سال گذشته برای راه‌اندازی سایت فارسی‌زبان رژیم صهیونیستی و اظهارات او درباره خشکسالی ایران نوشت. عابدینی در یادداشت خود سیل و بارندگی شدید روزهای اخیر را دقیقا مغایر با سخنان نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی درباره خشکسالی در ایران و یک حکمت الهی دانست. او در پست خود آورده است:

"‌‌نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ۹ ماه پیش یک سایت به زبان فارسی با هدف «کمک به مردم و بویژه کشاورزان برای مقابله با بحران بزرگ بی‌آبی و خشکسالی شدید در ایران» راه اندازی کرد.

بنیامین نتانیاهو ۲۰ خرداد ۹۷ در یک پیام ویدئویی خطاب به مردم «خوب، مهربان و نجیب» گفت :طبق گزارش ها تقریبا ۹۶ درصد از مناطق ایران از نوعی خشکسالی رنج می‌برد و به دلیل آسیب‌های زیست‌محیطی، ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ایران ناچار به ترک خانه‌های خود خواهند بود.

تصویری دیدم از خروش مواج آب در رودخانه ای که سالیان دراز ، سنگ های کف ان خشکیده بود.

دیوار باغچه های خاطره انگیز، ویران شده اما امید به شکوفایی در حال جوانه زدن است.

پ.ن ۱: اراده پروردگار بر بی آبرو کردن دشمنان قسم خورده ایران زمین است.
پ.ن ۲: خطای محاسباتی دشمنان با آنکه می کوشند با هوش تلقی شوند بیش از آنی است که در تصور بگنجد.

پ.ن ۳: وحدت رمز عبور از چالش هاست .مردم با هوشمندی و مسوولان با تلاش و آینده نگری از تبدیل شدن نعمت های الهی به نغمت پیشگیری کنند."


سیل‌های ایران چگونه نتانیاهو را به تمسخر گرفت


کد مطلب: 679220

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/679220/سیل-های-ایران-چگونه-نتانیاهو-تمسخر-گرفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com