کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری عامل شهادت مامور پلیس راه خاش

6 فروردين 1398 ساعت 16:25

رئیس پلیس آگاهی ناجا از دستگیری عامل شهادت مامور پلیس راه خاش با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار" محسن حسن خانی  در تشریح این خبر اظهار داشت: ساعت 11 و بیست دقیقه دوم فروردین ماه سال جاری، راننده یک دستگاه وانت قرمز رنگ پلاک مخدوش در کیلومتر 25 محور خاش-زاهدان محدوده پمپ بنزین "کلچات" به صورت عمدی در یک اقدام ناجوانمردانه با استوار دوم " حسن دلاور" از کارکنان پلیس راه خاش که در پارکینگ حاشیه جاده مشغول انجام وظیفه بود، برخورد کرد. 

وی افزود: در این حادثه متأسفانه استوار دلاور به علت شدت جراحات وارده به فیض عظمای شهادت نائل و راننده خودرو تویوتا با سرعت از محل متواری شد.
رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: در این راستا چند تیم از افسران زبده پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری عامل این جنایت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

سردار حسن خانی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با کمترین سرنخ های موجود تحقیقات گسترده پلیسی را آغاز و سرانجام روز گذشته با یک عملیات پیچیده اطلاعاتی محل اختفای عامل این جنایت را در یکی از روستاهای حاشیه شهر خاش شناسایی و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند. 

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: پس از اطمینان از حضور این فرد شرور در مخفیگاهش، بامداد روز جاری تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی به همراه تیم هایی از یگان تکاوری وارد عمل شدند و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه او را در حال استراحت در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به معرفی این شرور 34 ساله به دادسرا تصریح کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود، اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی، در هیچ نقطه ای از این استان پهناور، احساس آرامش کنند. 

منبع: فارس


کد مطلب: 679191

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/679191/دستگیری-عامل-شهادت-مامور-پلیس-راه-خاش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com