سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

خطر ریزش سنگ در محورهای هراز و چالوس

سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 679169
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور ضمن هشدار مبنی بر احتمال ریزش سنگ در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه از مردم خواست از سفرهای غیرضروری تا ۴۸ ساعت آینده پرهیز کنند.
خطر ریزش سنگ در محورهای هراز و چالوس
به گزارش جهان نيوز، سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه بیش از ۲۲ استان کشور همچنان درگیر برف باران و کولاک است نسبت به انجام سفرهای غیر ضروری هشدار داد.

هادیان فر اظهار داشت: همچنان احتمال رودخانه‌ها در اکثر استان‌های کشور وجود دارد لذا توصیه می‌کنیم به رانندگان به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها توقف نداشته باشند.

وی به آخرین وضعیت محورهای منتهی به شمال کشور درد و گفت در محورهای کرج-چالوس هراز و فیروزکوه در بخش‌هایی از این محورها علیرغم اینکه محور باز بوده و تردد در آن جریان دارد احتمال ریزش سنگ وجود دارد.

رئیس پلیس راهور ناجا مجدداً تاکید کرد: از رانندگان می‌خواهیم تا ۴۸ ساعت آینده از ترددهای غیرضروری در محورهای کشور خودداری کنند و به هیچ عنوان برای تفریح سفر نکنند.

وی از افزایش تصادفات فوتی و جرحی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: انحراف به چپ و سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم رعایت سرعت مطمئنه مهمترین علت وقوع تصادفات رانندگی در شبانه روز گذشته بوده است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *