پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سپاه تا پایان فرآیند امداد رسانی در کنار مردم است

سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 679168
جانشین سپاه فجر فارس گفت: سپاه با تمامی توان مهندسی و خدماتی خود تا پایان فرایند امدادرسانی در کنار مردم است.
سپاه تا پایان فرآیند امداد رسانی در کنار مردم است
به گزارش جهان نيوز، سردار ید الله بوعلی با حضور در مناطق جنوب شهرستان شیراز از میزان خسارات بارش باران اخیر بازدید کرد و وضعیت امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در دیدار با جمعی از ساکنان جنوب شیراز با تاکید بر اینکه نیروهای سپاه و بسیج تا پایان فرآیند امدادرسانی در کنار مردم حضور خواهند داشت، گفت: تمام نیروها و امکانات مهندسی و پزشکی سپاه استان فارس در حالت آماده باشهستند و تا این لحظه خدمات بسیار خوبی به حادثه دیدگان سیل ارائه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه ۳۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی و آسیب دیدگان سیل اخیر در سالن‌های ورزشی ۹ دی و حسینیه‌های سپاه فجر اسکان داده شده‌اند، گفت: سپاه فجر با کمک خیرین بسیجی تلاش کرده است خدمات مناسب را از نظر تغذیه، پزشکی و بهداشت به این مهمانان نوروزی استان فارس ارائه کند.

سردار بوعلی با قدردانی از تلاش‌های دست اندرکاران امدادرسانی به مردم، تاکید کرد: مواردی از آبگرفتگی بر اثر بارش باران در مناطق جنوب شیراز مشاهده می‌شود و مسئولان استان فارس باید نگاه ویژه ای به مناطق محروم حاشیه جنوب شهر شیراز داشته باشند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *