پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

هشدار تخلیه به دو روستای بهبهان

دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب: 679134
فرماندار بهبهان گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش باران در ساعات آینده برای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان به دو روستا در منطقه تشان بهبهان اعلام شد ترجیحاً از روستا خارج شوند.
هشدار تخلیه به دو روستای بهبهان
به گزارش جهان نيوز، محمد حری فرماندار بهبهان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش باران در ساعات آینده برای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان به دو روستا در منطقه تشان بهبهان اعلام شد ترجیحاً از روستا خارج شوند.

وی افزود: دو روستای چهل‌کنار و درنی در بارندگی ماه‌های اخیر دچار سیلاب شدند و برای مردم این دو روستا مکانی امن تهیه شده است و برای جلوگیری از خطر بهتر است منطقه را ترک کنند.

فرماندار بهبهان عنوان کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر و سیلاب دیده شده است و به مردم هشدار داده شد از رودخانه‌ها فاصله بگیرند و عشایر را از حاشیه رودخانه دور کردیم.

حری گفت: خروجی سد مارون از روز شنبه افزایش پیدا کرد و هم اکنون به ۱۱۵ مترمکعب در ثانیه رسیده است و با توجه به ظرفیت خالی سد مارون که ۲۰۰ میلیون مترمکعب است فعلاً این میزان خروجی تعیین شده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *