کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خیابان‌های ایذه زیر آب رفت

5 فروردين 1398 ساعت 20:34

بارش شدید باران در ایذه باعث آبگرفتگی معابر عمومی و بسته شدن برخی از معابر شد که در پی آن ستاد بحران شهرستان برای مسافران نوروزی مکان‌های اسکان اضطراری در نظر گرفت.


به گزارش جهان نیوز، بارش شدید باران از ساعات ابتدایی ظهر امروز همراه با وزش باد شدید و وقوع پدیده رعد و برق در بسیاری از نقاط شهرستان ایذه آغاز شده است و با توجه به حجم بالای بارندگی در ساعات عصر، با بالا آمدن آب در خیابان‌ها و معابر عمومی این شهر تردد در برخی از این مکان‌ها با سختی مواجه شده است.

با این وجود تردد در برخی از محلات نیز سخت است و کانال‌های سیل بر و بزرگ سطح شهر نیز به مرز سرریز رسیده‌اند.

 


سیلاب بهاره در ایذه

با توجه به شرایط موجود از شهروندان درخواست می‌شود به جز در موارد بسیار مهم و اضطراری از منازل و مکان‌های امن خارج نشوند. بارش‌ها تا 24 ساعت آینده با شدت کم و زیاد ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود شهروندان برای پیشگیری از حوادث ناگوار به هیچ‌وجه از منازل خارج نشده و با توجه به خطرات وقوع سیلاب به آبراه ها، کانال‌ها، رودخانه‌ها نزدیک نشوند و همچنین از رفتن به کوه جدا خودداری کنند.

با توجه به شرایط موجود و احتمال بحرانی شدن وضعیت شهر، ستاد بحران فرمانداری ایذه علاوه بر مکان‌های اسکان گردشگری از جمله مدارس، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی و ... اقدام به مشخص کردن مکان‌های جدید اسکان اضطراری برای مسافران نوروزی کرده است تا دسترسی برای اسکان آنها آسان باشد.

برخی از شهروندان ایذه‌ای از وارد شدن آب به منازل خود و چکه کردم آن گزارش داده‌اند. حجم آب و بارش‌ها به حدی بالا است که خروج از منزل بسیار دشوار شده است.

خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی روبه‌روی دانشگاه آزاد، سالن‌های پیروزی و تختی در استادیوم، حسینیه اعظم، حسینیه چهارده معصوم واقع در پارک بهاران، مسجد جامع، مسجد امام حسن عسکری(ع)، خیابان شهید قریشوندی، مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، خیابان حر و مسجد امام رضا(ع) سر قنات برای اسکان اضطراری مسافران و شهروندان در نظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود شهروندان در صورت مواجه با مسافران نوروزی به منظور کمک به اسکان آنها و در امان ماندن از خطرات شرایط جوی موجود آنها را به ستاد اسکان، هتل‌ها و همچنین مراکز ذکر شده در این اطلاعیه هدایت کنند.

آب تالاب میانگران به محلات شهر از جمله استادیوم، خیابان حر، اکبرآباد و حافظ شمالی رسیده است.

منبع: فارس


کد مطلب: 679115

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/679115/خیابان-های-ایذه-زیر-آب-رفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com