پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۱۱

کار با سپاه، رای به لیبرال‌ها +عکس

دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 679098
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عالی بود. مختصر و گویا...
Iran, Islamic Republic of
این امر نشان دهنده این است که برادران اصول گرا توجهی به نیاز شادی مردم ندارند. به این دلیل است که اصلاح طلب ها از این نیاز استفاده می کنند لطفا دقت کنید
فرانک
United States
سپاه.......... شیره.....ماشالله...
سمانه
Denmark
خدا لعنت کنه مدیر بی کفایت رو
علی
Switzerland
در هر کشوری (دارم میرم هر کشوری) یکی از وظایف (دارم میگم وظایف) نیروهای نظامی کشور به ویژه ارتش اون کشور در مواقع حوادث اینچنینی کمک به مصیبت زده ها و تسریع در کمک رسانی است....
Iran, Islamic Republic of
كه چي؟
بله وظيفه نيروهاي نظامي كمك در بيشتر عرصه ها هست. ولي يه سوال: وظيفه رييس جمهور و دولت تفرج هست و تيكه انداختن به همون نيروي نظامي زحمت كش همه كاره؟
اين رو هم تو همه اون كشورهايي كه تاكيد ميكني ميبيني؟
Iran, Islamic Republic of
....
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
خانم موسوي
آيا زير سوال بردن راي مردم چون بر خلاف ميل ماست درست است؟
آيا ساير انتخابهاي مردم در گذشته را هم ميتوان زير سوال برد؟
اگر براي مردم احترام قايليد به راي ايشان هم بايد احترام گذاشت.و اگر اين رويه ادامه پيدا كند خيلي چيزها نيز زير سوال نخواهد رفت؟
Iran, Islamic Republic of
آقای رسول چرا شما وامثال شما تا انتقادی به دولت می شه رای ملت رو پیش می کشید بابا رای دادن به فرد یا گروه خاص علت های مختلف داره یکی از این علت ها تغییر ذائقه مردم و .....
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
من راي مردم را پيش نكشيدم بلكه اين خانم موسوي است كه از راي ندادن مردم به سپاه گلايه كردند.واين اشكال مربوط به شخص ايشان نيست بلكه حتي بزرگواراني مانند فرمانده سپاه نيز چندي قبل خطاب به مردم هم اين گلايه را داشتند.و اگر به سخنان ديگر عزيزان اصولگرا نيز توجه كنيد انتخاب مردم را زير سوال مي برند.
دموكراسي همين است برادر و خواهر عزيز:هميشه همه چيز باب ميل شما نيست.و اگر بخواهيد راي مردم را زير سوال ببري آنوقت خيلي چيزها زير سوال ميرود.خيلي از انتخابهاي گذشته را بايد مورد پرسش قرار داد.
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای رسول، انتقاد کردن به معنی زیر سؤال بردن نیست، اعتبار رأی محفوظ است اما هر کسی می تواند نظر خودش را بگوید بدون توهین و تخریب، و لذا می تواند بگوید که از نظر او رأی به فلان رئیس جمهور اصلاح طلب یا اصولگرا درست بوده یا نه، کاری که تقریباً همه روزه در مطبوعات و رسانه ها به بیان های مختلف انجام می شود مثلاً هنوز هم پس دهها سال بعضی از اصلاح طلب ها رإی به آقای احمدی نژاد را مورد انتقاد بلکه شماتت قرار می دهند. پس انتقاد به رأی دادن به کسی به معنی بی اعتبار دانستن آن نیست.