چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱

محور پل‌دختر _ خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است

دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 679059
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: به علت بارش‌های سیل‌آسا و طغیان رودخانه کشکان محور پل‌دختر _ خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.
محور پل‌دختر _ خرم‌آباد مسدود شد
به گزارش جهان نيوز، عباس شرفی صبح امرور در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر بارش در اکثر محورهای استان به‌صورت باران است و محور قدیم پل‌دختر- خرم‌آباد به علت بارش شدید و طغیان رودخانه کشکان تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد در آن امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: هم‌اکنون در مناطق سردسیر نظیر محورهای ازنا_ شازند، الیگودرز- چمن سلطان، الیگودرز_ شول‌آباد، الیگودرز_ خمین، بروجرد- اراک، خرم‌آباد_ بیرانشهر، نورآباد - هرسین و نورآباد - نهاوند بارش برف را داریم.

مدیرکل راهداری لرستان از مردم خواست با پرهیز از سفرهای غیرضروری، قبل از سفر اطلاعات راه‌های استان را از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان دریافت و با رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ سفر کنند.

 وی نسبت به توقف در حاشیه جاده‌ها، کنار رودخانه‌ها و ترانشه ها هشدار داد و گفت: همه اکیپ‌های راهداری لرستان در این ایام به‌صورت آماده‌باش در محورها حضور دارند تا مشکلی در محورهای استان به‌وجود نیاید.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس ما که میخواستیم فردا از اندیمشک بریم قم گاومان دوقلو زاییده.