جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

سال‌جدید، سال بی رودربایستی با مسئولان باشد

يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 679028
نماینده مردم مشهد و کلات گفت:امیدواریم سال جدید سال نظارتی و بی رودربایستی با مسئولانی که مرتکب خلاف شده اند، باشد.
سال‌جدید، سال بی رودربایستی با مسئولان باشد
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مهد و کلات در مجلس در خصوص مهم ترین اولویت مجلس در سال 98 اظهار داشت: به نظرم مجلس در سال جدید باید به حوزه هایی توجه کند که سال گذشته خیلی به آنها نپرداخته است.

وی رسیدگی به مسائل اقتصادی و نظارت بر  اجرای قوانین مصوب یا قوانین بالادستی را از جمله مواردی برشمرد که مجلس باید در سال 98 بیشتر به آنها توجه نشان دهد.

پژمانفر تصریح کرد: مجلس باید بر اجرای درست قوانین توسط دستگاه های مجری نظارت دقیقی داشته باشد وگرنه نتیجه این می شود که ما یک مشت حرف می زنیم و این دستگاه ها کار دیگری انجام می دهند.

نماینده مردم مشهد با بیان اینکه اگر دستگاه های نظارتی با کسانی که از قانون تخطی می کنند به صورت جدی برخورد کند، تا این اندازه شاهد بی توجهی آنها نسبت به اجرای قانون نخواهیم بود، یادآور شد: متاسفانه هرگاه مجلس تصمیم داشته که به درستی وظیفه نظارتی خود را اعمال کند با اتهام رفتار سیاسی با دولت مواجه شده است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: امیدواریم سال جدید سال نظارتی و بی رودربایستی با مسئولانی که مرتکب خلاف شده اند، باشد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلیل شک شما چیست؟ حتما باید بدون ملاحظه باشد زیرا امروز مسئولان خرابکارند