پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

طلب پرسپولیس از فیفا چه قدر است؟

يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 679022
باشگاه پرسپولیس طلب زیادی از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دارد و هنوز موفق نشده این مبلغ را دریافت کند.
طلب پرسپولیس از فیفا چه قدر است؟
به گزارش جهان نيوز، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با قهرمانی تیم ملی فرانسه به پایان رسید و تیم ملی ایران هم با هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی عملکرد خوبی داشت و موفق به کسب ۴ امتیاز شد تا بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران در ادوار جام جهانی رقم بخورد.

پرسپولیس در فهرست تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه، ۲ بازیکن داشت که در بیشتر بازی‌ها حضور داشتند و به همین دلیل سرخپوشان پایتخت مانند دیگر باشگاه‌ها پاداش خواهند گرفت و همچنین با جوایز دیگر، پرسپولیس ۶۹۶ هزار دلار از فیفا طلب دارد که هنوز این پول را وصول نکرده و مدیران این باشگاه در صدد هستند تا این پول مستقیم به حساب برانکو و کادرفنی رود.  

در چند روز گذشته از سوی باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به فیفا ارسال شد و در این نامه قید شده که با توجه به نداشتن حساب ارزی، پاداش حضور بازیکنان پرسپولیس در جام‌جهانی به حساب برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم که حساب ارزی دارد، واریز شود تا به نوعی طلب او پرداخت شود.

مسئولان پرسپولیس قصد دارند با این کار هم پاداش خود از فیفا دریافت کرده و هم با این پول بتوانند بخشی از مطالبات مربیان کروات خود را بپردازند.

البته باشگاه‌های دیگر هم از فیفا طلب دارند و تلاش می‌کنند تا پول خود را وصول کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *