جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کمک‌های بنیاد مستضعفان به سیلزدگان گلستان

يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 679006
مرحله دوم از کمک‌های بنیاد مستضعفان برای آسیب‌دیدگان سیل استان گلستان انجام شد.
کمک‌های بنیاد مستضعفان به سیلزدگان گلستان
به گزارش جهان نيوز، به نقل از مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در پی بازدید میدانی رئیس بنیاد از منطقه آق‌قلا در استان گلستان کمک‌های دیگری از طرف این نهاد انقلابی برای هموطنان آسیب‌دیده اختصاص یافت.

بنابر این گزارش کمک‌های مرحله دوم شامل اقلام  ۳ هزار و ۵۰۰ جفت چکمه، ۲۰ هزار عدد شمع و ۱۵ هزار قوطی کنسرو که در اسرع وقت بین مردم توزیع خواهد شد.

گفتنی است از روز گذشته که رئیس بنیاد مستضعفان کشور وارد استان گلستان شد و سیمان ساخت منازل تمام روستاهای سیل زده را تقبل کرد.

محمد سعیدی‌کیاء به همراه معاونان خود روز گذشته وارد استان گلستان شده و در مناطق سیل زده حضور یافت.

تاکنون سه تن موادغذایی، پنج تن پنیر و بالغ بر 10 هزار قرص نان توسط بنیاد مستضعفان کشور بین مردم آسیب دیده توزیع شده است.

همچنین 2 هزار تخته پتو به همراه 80 هزار بطری آب معدنی از روز گذشته در مناطق سیل زده توزیع شده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

با هماهنگی‌های انجام شده با کارخانجات سیمان قرار است سیمان مصرفی تمام منازل روستایی در بازسازی این منازل پس از سیل توسط بنیاد مستضعفان کشور تقبل شود.
رئیس بنیاد مستضعفان کشور هم اکنون در «خواجه نفس» بوده و در حال برآورد میزان خسارت در این منطقه و ابراز همدردی با مردم این منطقه است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *