شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۶

دستور رهبرانقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 678982
در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، رهبر انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند امکانات بیشتری برای امداد به این مناطق گسیل شود.
دستور رهبرانقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
به گزارش جهان نيوز، در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران و نیاز مبرم سیل‌زدگان به کمک‌های نیروهای مسلح، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند امکانات بیشتری برای امداد به این مناطق گسیل شود.

متن دستور فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسمه تعالی
سردار سرلشکر باقری
رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح
برابر اطلاع، سیل زدگان دو استان شمالی نیاز مبرمی به کمک و امکانات نیروهای مسلح دارند. دستور فرمائید علاوه بر آنچه تاکنون در آن مناطق بکار گرفته شده است امکانات بیشتر برای امداد به آن مناطق گسیل نمایند. گزارش اقدام را بفرستید.

سید علی خامنه ای
۳ فروردین ۱۳۹۸

منبع: دفتر مقام معظم رهبری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مردم
Belgium
دولت محترم هم دعا بفرمایند!!!!!!
دولت کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
از بس دولت مردم رو منتظر گذاشت که رهبری مجبور شدند از نیروهای مسلح بخواهند اقدام کنند!
میرقلیچ
Iran, Islamic Republic of
جان ما فدای دستورات رهبر
ارتش فدای ملت
اگر سپاه نبود کشور نبود
حمید
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا همه نیروهای مسلح اعم از ارتش سباه نیروی انتظامی بصورت واحد درخدمت رسانی به مردم هستند چرا دراین مواقع اسمی از ناجا به میان نمی‌آید بدانید این قشر زحمت کش باتمام وجود برای امنیت کشور تحت فرمان حضرت امام خامنه ای فرمانده معظم کل قوا هستند هرچند صدا وسیما فقط از ارتش سباه اسم می‌برد این یک اختلاف کنی هست امیدوارم مدنظرشو ن باشد یاد همه شهدای مظلوم ناجا گرامیباد روح مطهر امام خمینی و شهدای درراه اسلام وایران عزیز صلوات
Iran, Islamic Republic of
...
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
...