جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وعده وزیرکشور به خسارت‌ دیدگان سیل‌ گلستان

شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 678969
وزیر کشور در نخستین گام حضور در گلستان، در یک بازدید هوائی از مناطق سیل‌زده، روند مدیریت بحران را ارزیابی و سپس از محل اسکان موقت سیل‌زدگان در آق قلا بازدید کرد.
وعده وزیرکشور به خسارت‌ دیدگان سیل‌ گلستان
به گزارش جهان نيوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که در رأس هیأتی مرکب از مسؤولان ارشد دستگاه ها و همچنین وزیر امور اقتصاد و دارائی به گلستان سفر کرده است، در نخستین گام سفر، در یک بازدید هوائی از مناطق سیل‌زده، روند مدیریت بحران را ارزیابی کرد و سپس در گام دوم از محل اسکان موقت سیل‌زدگان در آق قلا بازدید کرد.

وزیر کشور در بدو ورود به استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: حجم بالای بارش ها و عدم کشش رودخانه ها باعث جاری شدن سیلاب شد و علی رغم هدایت آبها به سمت دشتها و زمین های کشاورزی , باز هم آب گرفتگی به منازل مسکونی رسید و تخریب و مشکلاتی را برای مردم فراهم آورد.

وزیر کشور افزود: امروز بصورت هوایی و زمینی بازدیدهایی را از مناطق سیل زده خواهیم داشت و در جلسه مدیریت بحران تصمیمات لازم جهت امدادرسانی بهتر و تسریع در تعمیر منازل مسکونی اتخاذ خواهد شد.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: تلاش داریم با همراهی مردم از نگرانی آنها بکاهیم و در کوتاه مدت خسارات وارده را جبران کنیم.  

تلاش داریم با همراهی مردم از نگرانی آنها بکاهیم و در کوتاه مدت خسارات وارده را جبران کنیم

رحمانی فضلی وزیر کشور همچنین صبح امروز در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر گفت: از نظر امکانات پشتیبانی و خدمات مشکلی نداریم و امکانات همه دستگاهها در منطقه حاضر هستند.

 وی افزود: رییس سازمان مدیریت بحران که معاون بنده هستند، از روز اول در منطقه حضور داشتند و هلال احمر و نهادهای انتظامی و نظامی، نهادهای خدماتی و بنیاد مستضعفان همه و همه امکانات را به مناطق سیل زده آوردند.

وزیرکشور با بیان اینکه از نظر پشتیبانی مشکلی نداریم، افزود: البته حجم سیل بسیار زیاد است امکانات و خدماتی از نظر فنی لازم است مانند پمپ هایی که باید آب را مکش و هدایت کنند. لودر، کامیون و ماشینهای سنگین فراهم است و کار  درحال انجام است. البته همکاری مردم کار را ایشالا تسریع می کنند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: با دستور رییس جمهوری ان شاا... ابتدا در استان گلستان خواهیم بود و بعد در مازندران و در محل جلسات لازم را تشکیل می دهیم.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *