کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیروزی تیم ملی امید برابر ترکمنستان

2 فروردين 1398 ساعت 21:22

تیم فوتبال امید کشورمان در دیدار مقابل ترکمنستان به برتری رسید تا کار خود در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را با کسب سه امتیاز آغاز کند.


به گزارش جهان نیوز، مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از امروز (جمعه) آغاز شد. در گروه C این رقابت‌ها تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ترکمنستان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست پیدا کرد.

در این دیدار بشیروف (گل به خودی), امید نورافکن و رضا جبیره در دقایق ۳۵, ۵۴ و ۹۱ برای ایران و گرگونف در دقیقه ۷۴ برای ترکمنستان گلزنی کردند.

ابتدا در نیمه اول و در دقیقه ۳۵ با گل به خودی بشیموف توپ وارد دروازه ترکمنستان شد تا مردان کرانچار نیمه نخست را با برتری راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم امید نورافکن در دقیقه ۵۳ با یک ضربه ایستادگی گل دوم ایران را به ثمر رساند تا برتری ایران به نتیجه ۲ بر صفر تبدیل شود اما در ادامه و در دقیقه ۷۵ گرگی‌اف با یک ضربه سر دروازه ایران را باز کرد و نتیجه ۲ بر یک شد.

در دقایق پایانی و در دقیقه ۹۰+ ۱ رضا جبیره روی اشتباه دروازه‌بان ترکمنستان نهایت بهره را برد و با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا این دیدار با نتیجه ۳ بر یک سود ایران به پایان برسد.

ایران در دومین مسابقه از مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۰ و از گروه C یکشنبه هفته آینده مقابل یمن برگزار خواهد شد.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 678940

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/678940/پیروزی-تیم-ملی-امید-برابر-ترکمنستان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com