پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فرمانداران دزفول و اندیمشک دقیقا کجایید؟

پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 678856
فرمانداران دزفول و فرماندار اندیمشک که تامین امنیت این دو شهر جزو وظایف ذاتی آنهاست در دسترس نیستند و شایعات در این میان یکه تازی می کنند.
فرمانداران دزفول و اندیمشک دقیقا کجایید؟
به گزارش جهان نيوز، شب گذشته تنش و درگیری بر سر محدوده شهری بین دزفول و اندیمشک بالا گرفت تا آنجا که منجر به درگیری شد.
فراخوان برخی کانال‌ها و تحریک کردن عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دسته ای از شهروندان دزفولی و اندیمشکی را مقابل هم قرار داد.

برخی هم از آب گل آلود ماهی گرفتند و به اموال عمومی خسارت زدند و با تیراندازی های کور سبب ایجاد رعب و وحشت شدند.

از شب گذشته خبرهایی مبنی بر کشته شدن چند نفر و زخمی شدن چندین نفر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شود و حتی عکس مرحومین این حادثه به اشتراک گذاشته می‌شود.

اما هیچکدام از مسؤولان این دو شهر حاضر به مصاحبه نیستند تا خودشان عملاً با بی‌تدبیری به شایعات دامن بزنند فرماندار دزفول و فرماندار اندیمشک که تامین امنیت این دو شهر جزو وظایف ذاتی آنهاست در دسترس نیستند و به جای روشنگری و پاسخگویی از پاسخ دادن به رسانه ها فرار می‌کنند.

بی شک این اتفاق تلخ آنهم درست در شب عید از مصادیق آب به آسیب دشمن ریختن و ردپای ضدانقلاب با به آتش کشیدن تابلوی شهدای مدافع حرم محسوس است اما نقش مدیران و مسؤولان این دو شهر در حوادث اخیر باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت کم‌کاری و اهمال‌کاری حتماً باید مواخذه و محاکمه شوند.

استاندار خوزستان هم باید پاسخگوی این ناامنی ها باشد آیا انتصاب فرمانداران ضعیف، عدم تدبیر و مدیریت صحیح، بلاتکلیف گذاشتن وضعیت معاون امنیتی استاندار و …نمی تواند عامل این اتفاقات شوم باشد؟

اما کلام آخر اینکه اگر با آنها که در حادثه تروریستی ۳۱ شهریور کم کاری کردند برخورد شده بود شاید امروز شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *