چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

کریستیانو رونالدو آمریکا بازداشت می شود!

پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 678853
یوونتوس در تابستان پیش رو در ایالت متحده اردوی تدارکاتی نخواهد داشت.
کریستیانو رونالدو آمریکا بازداشت می شود!
به گزارش جهان نيوز، در سال های اخیر عادت کرده ایم که تیم های بزرگ اروپایی در فصل تابستان و پیش از شروع فصل به ایالت متحده سفر کرده و دیداهایی تدارکاتی را در این کشور برگزار می کنند، اما نیویورک تایمز مدعی شد امسال و بر خلاف سال های قبل، باشگاه یوونتوس چنین برنامه ای ندارد.
 
پرونده اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا در تابستان سال 2009 و در شهر لاس وگاس هنوز باز است و مدیران بیانکونری احتمال می دهند با وود این باشگاه و کریستیانو رونالدو به ایالت متحده، این ستاره پرتغالی توسط پلیس این کشور بازداشت شده و در اردوی پیش فصل حواشی بزرگی برای رونالدو و یوونتوس ایجاد شود.
 
کاترین مایورگا ادعا کرد که ستاره پرتغالی به او در اتاق هتلی در لاس وگاس در سال 2009 تجاوز کرده و بعد از آن 375 هزار دلار به عنوان حق السکوت به وی پرداخت کرده است که البته رونالدو و وکلای وی ادعای تجاوز را رد کرده اند.
 
یوونتوس قصد دارد برنامه های پیش فصل خود را در هفته های آینده اعلام کند و احتمالا این تیم در سنگاپور و چین بازی خواهد کرد و به ایالت متحده سفر نمی کند.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *