جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۷۷
رئیس جمهور در پیام نوروزی:

همه ما باید احساس مسئولیت کنیم/ مردم را امسال در «رفاه بیشتر» قرار می‌دهیم/ خدایا ما را از ایجاد تفرقه و عیب‌جویی از دیگران به‌دور دار

پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 678821
دکتر حسن روحانی در پیام نوروزی وعده داد: سال جدید، سال تولید، تلاش و اشتغال برای جوانان عزیز ما است و در این راه همه توان و کوشش خودمان را به‌کار خواهیم برد.
همه ما باید احساس مسئولیت کنیم/ مردم را امسال در «رفاه بیشتر» قرار می‌دهیم/ خدایا ما را از ایجاد تفرقه و عیب‌جویی از دیگران به‌دور دار
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با بیان اینکه" اساس نابسامانی‌ها و مشکلات ما، از سوی بدخواهان، از بیرون مرز ایران وارد سرزمین ما شده است"، اظهارداشت: امروز میدان نبردی است که آحاد مردم در این میدان باید حضور داشته باشند و غیبت حتی یک نفر هم می‌تواند خسارت بار باشد.

رئیس جمهور سال جدید را سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگان برشمرد و تصریح کرد: دولت برنامه‌های جدید خودش را در اوایل سال نو اعلام خواهد کرد.

متن کامل پیام نوروزی دکتر روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله والصلاة علی رسول الله وعلی آله وصحبه
السلام علیک یا امین الله فی ارضه و حجته علی عباده السلام علیک یا امیرالمؤمنین
با سلام، درود، تحیت و شادباش به مردم فهیم سراسر کشور، ایرانیان خارج از کشور و همه ملت‌های همسایه‌ای که نوروز را گرامی می‌دارند؛ به‌ویژه به خانواده‌های عزیز شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان و آنهایی که در این لحظه به جای اینکه کنار خانواده خود باشند، محل خدمت خود به کشور را -که در واقع آنجا عبادتگاه خواهد بود- انتخاب کرده‌اند.

نوروز به معنای سرسبزی، طراوت و بازگشت از روزهای سخت زمستان و ورود به فضای بهار و اعتدال است. نوروز بازگشت به اخلاق و فضیلت، صله ارحام، دیدار با یکدیگر، دور کردن کینه از دل‌ها و محبت و عشق به یک‌دیگر است؛ یاری مستمندان و پایان دادن به اختلافات بین برادران دینی و همچنین اقوام و خویشاوندان.

سال ۱۳۹۸، آغازش با نام امیرالمؤمنین (ع) و ایام ولادت آن بزرگوار، و پایانش نیز با ولادت آن حضرت قرین خواهد بود. امیرالمؤمنین نماد بزرگ حقیقت، عدالت، حریّت و رادمردی بود. او دستِ نوازش به سر یتیمان می‌کشید و یاور همه افرادِ نیازمندِ جامعه بود. زندگی او، درس و راهی است که مولای بزرگ ما به ما می‌آموزد و امیدوارم همه ما در این سال امیرالمؤمنین (ع) راه و مسیر و سیره او را بیش از گذشته پاس بداریم، و اجرا و عمل کنیم.

معمولاً در آغاز سال و نوروز یادی می‌شود از فهرست کامیابی‌های سال گذشته و ناکامی‌ها و مشکلاتی که مردم با آن مواجه بودند.

سال گذشته، سال پیروزی بر تروریسم، سال پیروزی ملت ایران در مجامع بین المللی و در دادگاه بین‌المللی، سال ایستادگی ملت ایران و حماسه‌های باشکوهی چون ۲۲ بهمن و سال صبر، مقاومت و ایستادگی ملت بود.

در عین حال از لحاظ معیشت، مردم با سختی‌های فراوانی مواجه بودند و همه تلاش دولت و کارگزاران نظام، کاهش این سختی‌ها و مشکلات بوده است.

ایران‌ستیزان فکر می‌کردند ۱۳ آبان، روزی است که به همه اهداف خود می‌رسند، و ۲۲ بهمن را در ایران جشن پیروزی خود می‌گیرند. اما همه این روزها، روزهای ناکامی دشمن و پیروزی ملت شریف و بزرگ این سرزمین ما بود.

نکته‌ای که در این آغاز سال می‌خواهم خدمت شما اشاره کنم، اینکه همه ما باید دقیق شویم که ریشه مشکلات و نابسامانی‌ها از کجاست؟

اصل را فرع کردن و فرع را اصل کردن، بزرگترین اشتباه راهبردی در زندگی است.
اساس نابسامانی‌ها و مشکلات ما، از سوی بدخواهان، از بیرون مرز ایران وارد سرزمین ما شده است. البته مشکلات ساختاری که مربوط به سالیان گذشته است، حتی سال‌های قبل از انقلاب، آن نیز تأثیرگذار خواهد بود. در سختی‌ها برای معیشت مردم، ضعف مدیریت هم در مواردی می‌تواند به افزایش این مشکل کمک کند؛ اما اصل را از یاد نبریم.

در میدان جنگ و نبرد، اگر دشمن را ندانیم کجاست و آتشی که می‌خواهیم بر سر دشمن بریزیم، بی‌هدف به‌کار ببریم؛ زمانی که دشمن روبروی ماست، اگر به راست یا چپ حمله کنیم، درحقیقت به نیروهای خودمان تلفات وارد کرده‌ایم.

همه ما باید احساس مسئولیت کنیم. این مسئولیت را به گردن این و یا آن نیندازیم. ما در یک شرایطی هستیم که باید بار مسئولیت را بین خود تقسیم کنیم. دولت، قوای دیگر، نیروهای مسلح، دانشگاه‌ها، فرهیختگان، کشاورزان، کارگران، تولیدکنندگان، کسبه و همه اقشار مردم، همه در برابر این شرایط و این مشکلات باید احساس مسئولیت کنیم.

این دوره، دوره جنگ نظامی نیست که بر گروهی واجب کفایی باشد؛ ارتش و سپاه و بسیج در میدان نبرد باشند و ما در پشت جبهه کمک کنیم؛ امروز میدان نبردی است که آحاد مردم در این میدان باید حضور داشته باشند؛ غیبت حتی یک نفر هم می‌تواند خسارت بار باشد.

آنچه دشمن می‌خواهد اینکه در برابر این مشکلات، ما رو در روی هم بایستیم، بین ما شکاف و تفرقه ایجاد کند و از آنچه عامل اصلی نابسامانی است، غافل شویم.
ممکن است کسی بپرسد که این تحریم‌ها و مشکلات تا کی ادامه دارد؟ من می‌خواهم به عرض ملت ایران برسانم که مشکلات از بدخواهان و عهدشکنان و از تازه به قدرت رسیدگان در واشنگتن آغاز شد، اما پایانش دست ماست. هر مقدار اتحاد ما بیشتر شود و دشمن بفهمد در این تحریم، ملت ما منسجم‌تر خواهد شد، زودتر به یأس و پشیمانی می‌رسد.

هر مقدار دشمنان ما ببینند که ما در شرایط تحریم، تهدید را تبدیل به فرصت کردیم، اصلاحات ساختاری را انجام دادیم، ساعات کار و دقت کارمان را افزایش دادیم، شرکت‌های دانش‌بنیان را توسعه دادیم و تولیدمان را گسترش دادیم، صادراتمان را اضافه کردیم، وقتی دشمن ببیند که او از تحریم ضرر می‌کند و ما نفع می‌بریم، آن روز، روز پایان تحریم خواهد بود.

دشمن فکر می‌کرد در این تحریم همه دنیا و متحدانش در کنار او می‌ایستند، اما دیدیم تمام کشورها به استثناء چند کشور در کنار ملت ایران ایستادند؛ تمام مجامع بین‌المللی از سازمان ملل تا شورای امنیت تا آژانس و تا دادگاه‌های بین‌المللی، همه و همه، حق را به ملت ایران دادند.

مردم عزیز ایران بزرگ! ما آغازگر این شرایط نیستیم؛ ما ملت بزرگی هستیم که به عهد خود وفادار بودیم و پای عهد و پیمان‌مان ایستاده‌ایم. آنهایی که عهد شکنی کردند ماهیت خود را افشا کردند. آنها که دست به جنایت زدند، باید بدانند پایان این راه به نفع آنها نخواهد بود.

سال جدید، سال تصمیم‌گیری‌های نو است، سال انسجام بیشتر و تلاش بیشتر است. کشاورزان عزیز ما که برای ما در سال گذشته افتخار آفریدند و در بسیاری از محصولات، ما را خودکفا کردند؛ کارگران صنعت نفت و پالایشگاه‌ها که ما را در انرژی خودکفا کردند؛ همه تلاشگران در آب و برق و کشاورزی، راه و راه‌آهن، صنعت و معدن و در سایر قسمت‌ها که همه توان خود را به‌کار گرفتند؛ ما در برابر آنها تواضع می‌کنیم. و خواهش و خواست ما در سال نو، تلاش مضاعف است. تردید نکنید با تلاش مضاعف، ما به پیروزی می‌رسیم و ما از مشکلات عبور خواهیم کرد.

دولت برنامه‌های جدید خودش را در اوایل سال جدید اعلام خواهد کرد. هدف ما آن است که کالاهای اساسی به مقدار کافی در اختیار مردم باشد. هدف ما این است که حقوق‌بگیران ثابت، در رنج و فشار کمتری باشند. هدف ما این است که رانت و فساد در جامعه برچیده شود. هدف ما این است که مدیران ما نسبت به زیر دستان خودشان نظارت و مراقبت بیشتری داشته باشند.

هدف ما این است که قوه مجریه، قوه قضائیه و قوه مقننه در کنار هم و در برابر آنهایی که می‌خواهند از فضای تحریم به نفع شخصی خودشان استفاده کنند و سود ببرند، در برابر آنها باید بایستیم؛ آنها یک اقلیت ناچیزی هستند.

من در سالی که گذشت به ۱۰ استان سفر کردم و در تمام ۱۰ سفر استانی‌ام، نشاط، هوشیاری و آگاهی مردم، افتتاح صدها پروژه در یک روز در هر استان، تقریباً ۴، ۵ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح افتتاح شد و بیش از این مقدار، تفاهم نامه‌ها و توافقنامه‌ها امضاء شد. عمل استان‌ها، مسئولین و مردم، به معنای تلاش و بی‌اثر کردن تحریم است، امضاء تفاهم نامه‌ها به معنای نشاط و امید به آینده است.این راه را ادامه خواهیم داد.

در سال آینده مردم را از لحاظ خدمات دولتی، در رفاه بیشتری قرار خواهیم داد و امیدوارم مردم بتوانند به بسیاری از خدمات از جمله خدمات بهداشتی و درمانی، از طریق موبایل هوشمندی که در دست دارند، برسند. سال جدید، سال تولید، تلاش و اشتغال برای جوانان عزیز ما است و در این راه همه توان و کوشش خودمان را به‌کار خواهیم برد. سال جدید، سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگانمان است.

خوشحالم در ۱۲ سفری که در سال گذشته به خارج از کشور داشتم، اولین سفرهایم از همسایگان شروع شد: از ترکمنستان و آذربایجان، و آخرین سفرهایم نیز با همسایگان پایان یافت: روسیه و عراق. در هر جا وقتی نماینده ملت بزرگ ایران و خادم شما حضور می‌یافت، احترام را از سوی مردم و مسئولین می‌دید. این به معنای ناکامی تحریم‌گران است و این به معنای ناکامی آنهایی است که امروز می‌خواستند شکست ما را ببینند.

سال جدید، سالی است که ما مسیرمان را به سوی آرمان‌ها و اهداف بلندمان در کنار هم ادامه می‌دهیم. سال یاری همدیگر است و به جای اینکه مچ‌گیری کنیم، دست‌گیری کنیم. دست در دست هم دهیم و در برابر آنهایی که می‌خواهند ملت ما را بشکنند، عظمت و عزت ملت‌مان را بیش از پیش، به رخ آن‌ها بکشیم.

خدایا در این لحظات نورانی ایام ولادت امیرالمؤمنین (ع) و سال نو، همه روزهای میهن و ملت مان را نوروزی و همه فصول حیات و زندگی مان را بهاری فرما.

خدایا ذهن، فکر و زبان ما را از خشونت، ایجاد تفرقه و عیب‌جویی از دیگران به دور دار. خدایا زبان ما را از اهانت به دیگران، فکر ما را از بداندیشی و رفتار ما را از بداخلاقی نسبت به دیگران برهان.

خدایا این بنده کوچکت را مشمول عنایات خاصه خودت قرار ده، تا من و یاران و همکارانمان، بتوانیم خادم خوبی برای مردم عزیز باشیم؛ آراء مردم را به خوبی پاس داریم و منافع کشور و ملت‌مان را حراست کنیم و این نخواهد شد مگر با لطف و عنایت تو ای خدای بزرگ ما.

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اعتراض
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سال نو بر "جهان و جهانیان" و ایرانیان مبارک باد!
خسته شدیم از وعده های بدون عمل
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی لطفا اولا: سعی کنید به قولهای انتخاباتی و 6 سال قبل خود عمل کنید ، ثانیا: قولی ندهید که نتوانید عمل کنید. ثالثا: تا به قول های گذشته خود عمل نکردید قول جدید ندهید!
Iran, Islamic Republic of
....
وعده‌های مسئولان به اجرا درآید
Iran, Islamic Republic of
....
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
گرانی بیداد می‌کند با این آشفته‌بازاری که دولت در اقتصاد کشور به‌وجود آورده وعده آقای رئیس‌جمهور مبنی بر ارزان شدن 20 درصدی اجناس در صورت امضاء و تصویب FATF ادعایی است که قرینه آن در قضیه برجام محک خورد. برجام موجب شد قیمت اجناس چند برابر بشود.
Iran, Islamic Republic of
تجربه به من ميگه وقتي رئيس جمهور از اين قول ها ميده بايد بيشتر ترسيد، كلا اگر ايشون كاري نميكرد بهتر بود
دلار 3000 تومني و پرايد 20 ميليوني ام آرزوست
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
...
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
مردم از عملکرد دولت روحانی ناراضی هستند.
Iran, Islamic Republic of
مردم از عملکرد دولت روحانی ناراضی هستند.
مردم از عملکرد مدیران دولت روحانی ناراضی هستند.
مردم از عملکرد دولتمردان ناراضی هستند.
مردم از عملکرد مسئولان ناراضی هستند.
مردم از عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخانه ملت ناراضی هستند.
مردم از عملکرد دستگاه های نطارتی ناراضی هستند.
مردم از بی قانونی و بی عدالتی ناراضی هستند.
مردم از عملکرد سازمان بازرسی کل کشور ناراضی هستند.
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
مردم از گرانی ها و دستگاه های نظارتی شکایت دارند/ متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان، تعزیرات، قوه قضائیه، دستگاه های نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و نمایندگان مجلس 11 ماه 25 روز است هیچ کاری نکردند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
مشکل اصلی کشور از بی مدیریتی است
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی کشور از بی مدیریتی است
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر
توقیف کامیون حامل گازوئیل قاچاق در خمینی شهر
یک دستگاه کامیون تانکردار حامل 27 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خمینی شهر توقیف شد.
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
....
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
کشف ۲۰۰ تن لباس قاچاق ترکیه‌ای در کرج، آقای حسن روحانی پاسخ و توضیح بدهد آیا آمریکا مقصراست.
کشف ۸۶ تن برنج احتکار شده در تهران، آقای حسن روحانی باید پاسخ و توصیح بدهد آیا آمریکا مقصر است.
United States
...
مسئولان نظام هم از کالای داخلی استفاده می‌کنند؟
Iran, Islamic Republic of
مسئولان نظام هم از کالای داخلی استفاده می‌کنند؟
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان خودشان از کالای خارجی و خودروهای خارجی استفاده می کنند.
مشکلات اقتصادی با حرف شعار حل نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
چه کسانی مقصرگرانی و مشکلات اقتصادی مردم و کشورهستند؟ دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس!
مردم زیرفشار مشکلات اقتصادی هستند ولی متاسفانه کسی تاکنون توجهی نکرده است شرم آوراست.
مشکلات اقتصادی با حرف شعار حل نمی شود.
درپاسخ به سخنرانی حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به سخنرانی حسن روحانی
قیمت میوه فصل چه ربطی به آمریکا، رژیم صهیونیستی و... دارد که مرتب بالا می رود؟ مشکل ناتوانی، دولت و دولتمردان درامور جاری کشوراست.
مشکل اصلی، رها کردن عمدی بازار توسط دولت است
United States
بیش از ۶۰ درصد میوه های پر طرفدار این فصل وارداتی هستن. به نظر شما با افزایش ۳ برابری قیمت دلار این قیمت نباید تکون بخوره!؟
میوه داخلی هم وابسته به دلاره. هزینه کود و سم و کارگری و حمل و نقل رو حساب بکنی خودت می فهمی این حرف حسابت خیلی هم بی مساله!
Iran, Islamic Republic of
همه ی اینایی که گفتی داخل تولید میشه به مقدار زیاد
هزاران بار مردم در رسانه ها اعتراض کردند مذاکره با آمریکا اشتباه است ولی متاسفانه دولت روحانی توجهی نکرد.
Iran, Islamic Republic of
هزاران بار مردم در رسانه ها اعتراض کردند مذاکره با آمریکا اشتباه است ولی متاسفانه دولت روحانی توجهی نکرد.
هزاران بار مردم در رسانه ها اعتراض کردند مذاکره با آمریکا اشتباه است ولی متاسفانه ظریف توجهی نکرد.
1- مذاکره با آمریکا ازابتدا اشتباه بود.
2 - آمریکا ازابتدا به دنبال اجرای برجام نبود.
3 - آمریکا دشمن درجه یک ایران است.
4 - آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.
5 - آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
6 - ملت ایران همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند.
چرا مردم ایران با آمریکا دشمن هستند؟
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مخابره : ۱۳۹۶/۰۴/۴ - ۰۰:۳۹
نشریه آمریکایی بررسی کرد؛
چرا مردم ایران با آمریکا دشمن هستند؟
یک نشریه آمریکایی به بررسی علل دشمنی مردم ایران با ایالات متحده پرداخته است ....


پایگاه تحلیلی تراثدیگ (truthdig) نگاهی داشته به علل دشمنی مردم ایران با آمریکا.





به نوشته این رسانه آمریکایی، ایرانی ها دلایل زیادی برای دشمنی با ایالات متحده دارند. تراثدیگ برخی از علل خصومت ایرانی ها با آمریکا را اینگونه برشمرده است:





کودتای 28 مرداد که توسط واشنگتن مهندسی شده بود.



حمایت آمریکا از حکومت دیکتاتور پهلوی.



توقیف دارایی های ایران پس از انقلاب این کشور و تحریم های متعدد اقتصادی.



حمایت از حکومت عراق در جنگ هشت ساله و تحویل سلاح های شیمیایی به صدام.



هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران و کشتن 290 شهروند غیرنظامی و ...



در ادامه این گزارش آمده است: تنها دلیل حرکت دولت اوباما به سمت توافق هسته ای با ایران این بود که آمریکا به همکاری این کشور برای شکست دادن داعش _گروهی که با حمایت های دوست خوب واشنگتن یعنی ریاض رشد کرد_ نیاز داشت.





تراثدیگ به ادامه یافتن خصومت مقامات آمریکا با ایران اشاره کرده و نوشته، اکنون هم سنای آمریکا علیرغم توافق هسته ای به تصویب تحریم های جدید علیه ایران رای قاطعی داده است.

111
شاکی
Iran, Islamic Republic of
روحانی، محمود واعظی وجهانگیری به خاطرناتوانی وکوتاهی درمورد مشکلات اقتصادی مردم و کشورباید ازملت ایران عذرخواهی کنند.
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی مردم و کشور را گرفتار کرده است.
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی مردم و کشور را گرفتار کرده است.
برجام مردم ایران را گرفتار کرده است.
برجام کشور را گرفتار کرده است.
روحانی باید رسما به اشتباه به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتراف کند.
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید رسما به اشتباه به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتراف کند.
ظریف باید رسما به اشتباه به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتراف کند.
عراقچی باید رسما به اشتباه به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتراف کند.
کشورهایی که به قطعنامه ضد ایرانی درسازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل و کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل رای دادند. ولی متاسفانه مدیران دولت روحانی با آنها همه جانبه همکاری می کنند.
شاکی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد و رفتار دولت روحانی اهانت، توهین بی احترامی و خیانت به ملت ایران است.
افزایش قیمت مرغ به ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان عیدی دولت روحانی به مردم ایران است.
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت مرغ به ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان عیدی دولت روحانی به مردم ایران است.
افزایش قیمت مرغ به ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان عیدی وزیرجهاد کشاورزی به مردم ایران است.
افزایش قیمت مرغ به ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان عیدی مدیران دولت روحانی به مردم ایران است.
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷
چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخانه ملت دراین زمینه سکوت کرده اند؟
چرا سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع رسیدگی نمی کند؟
چه کسی باید به این موضوع رسیدگی کند؟
Iran, Islamic Republic of
وزیر جهاد کشاورزی لیسانس عمران است که حدود ۱۵ سال وزیر بوده. آقای روحانی مگر قحط الرجاله؟ اینهمه جوان متخصص و با انگیزه در حوزه کشاورزی وجود داره. نتیجش میشه صف مرغ و گوشت و پیاز ۹۰۰۰ تومان و ... اینها کدامش به ترامپ ربط داره. مشکل اصلی مدیران سیر و پیر دولت هستند.
United States
....
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان درسراسرکشور 10 درصد افزایش داده است.
افزایش قیمت کالاها و اجناس و... درسال 1397 بالای 10 درصد غیرقانونی است و دولت روحانی مقصر اصلی است.
درسال1397 درسراسرکشور قیمت کالاها، اجناس، تولید داخلی از20 درصد الی 500 درصد افزایش یافته است.
درپاسخ به ظریف
Iran, Islamic Republic of
...
کسانی که خودسرانه گران‌فروشی می‌کنند
Iran, Islamic Republic of
کسانی که خودسرانه گران‌فروشی می‌کنند
متاسفانه بیشتر تولید‌کنندگان و فروشندگان مایحتاج عمومی بدون آن‌که از مسئولان ذی‌ربط مجوزی گرفته باشند، پیوسته بر قیمت اجناس و خدمات خود می‌افزایند. چگونه چنین افرادی که در رأس امور مملکت هم نیستند، امکان می‌یابند خودسرانه هر روز بر نرخ کالا و خدمات‌شان بیفزایند و بی‌‌ترس و محابا از جریمه و مجازات به اعمال خلافشان ادامه دهند؟
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
مشکل آمریکا جنایتکار شماره یک با ایران ایستادگی ما دربرابر زورگویی های آن ها است.
درپاسخ به سرپرست وزارت دفاع آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به سرپرست وزارت دفاع آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکار دیگر عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه است.
آمریکا جنایتکارشماره یک عامل اصلی جنگی درمنطقه است.
آمریکا جنایتکارشماره یک عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه خاورمیانه و جهان است.
آمریکا جنایتکارشماره یک به همراه داعش مسلمانان را قتل عام می کند.
گروه های تروریستی «داعش» و «الاحوازیه» که مورد حمایت عربستان و آمریکا هستند مسوولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفتند.
Iran, Islamic Republic of
تروریست ها روز شنبه 31 شهریور در حاشیه برگزاری آیین رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز؛ به سمت مردم تیراندازی کردند که بر اثر این حمله، 25 نفر شهید و بیش از 60 نفر زخمی شدند.
گروه های تروریستی «داعش» و «الاحوازیه» که مورد حمایت عربستان و آمریکا هستند مسوولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفتند.
آمریکا جنایتکارشماره یک، عامل آوارگی مردم دنیاست.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکارشماره یک، عامل آوارگی مردم دنیاست.
بسیاری ازآوارگان درمنطقه خاورمیانه و جهان، قربانی جنایت ها، و خیانت های، و تجاوزهای و مداخله جویی هایی آمریکا هستند.
سازمان های بین المللی هم کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکارشماره یک درکاراست.
آمریکا جنایتکارشماره یک حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا جنایتکارشماره یک صلاحیت مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و گروه های تروریستی را ندارد.
حامیان تروریسم، گرفتار تروریست های خود ساخته شده اند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
بنده تعجب می کنم
Iran, Islamic Republic of
....
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازتروریسم درمنطقه برای تغییرحکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
عید نوروز و سفره هفت سین رزمندگان در دوران دفاع مقدس + فیلم
Iran, Islamic Republic of
صفحه نخست » فرهنگی - هنری
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴


تصاویری ناب از لحظاتی شیرین
عید نوروز و سفره هفت سین رزمندگان در دوران دفاع مقدس + فیلم
لحظات شیرین تحویل سال در دوران دفاع مقدس و نشستن رزمندگان دور سفره هفت سین تصویربرداری شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ در دوران دفاع مقدس، رزمندگان هشت سال در کنار هم به نبرد حق علیه باطل ادامه دادند و مناسبت‌های زیادی را در کنار یکدیگر سپری کردند.

سفره هفت سین رزمندگان اسلام در لحظه سال تحویل و شعرخوانی یکی از آنان را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
شاکی
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Australia
...
Iran, Islamic Republic of
اوه اوه امسال ميخواد تو رفاه بيشتري قرارمون بده !!!!! وااااااااااااي خدا كمك كن
Iran, Islamic Republic of
شیخ حسن ازبرجام وافتاب تابان وگلابی ترک تحریم. ها عبورازرکود و هجوم سرمایه گذاران امریکایی واروپایی. رفتن جهنم دلواپسان وبی شناسنامه ها. بیسوادها لرزلات ها وو حالا کی تفرقه میندازه. صدا وسیما چرا حرفهای شیخ رانمی گذارد. گویا خیلی فراموشکاراست
Romania
آقای روحانی پیامک داده و تبریک گفته دگه چی از ش می خواهید
بذارید سر سفره هم مرغه هم گوشته هم برنجه هم پیاز هم .....هم............هم هم
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
...
ب
Iran, Islamic Republic of
....
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای روحانی شما دعوت کرده اید همه ما به میدان عمل وارید شویم یکبار دیگر نیز در آعاز راه خود خواستید مردم داوطلبانه از یارانه صرفنظر کنند من ساده لوح با وجود بازنشسته بودن پذیرفتم غافل از اینکه دو سال با ازدواج دو پسرم هردو انها را که در امد ضعیفی دارند به خاطر انصراف من از یارانه محروم میکنید قول دادید کسانیکه انصراف دهند از طرف دیگر جبران میکنید اما در تمام تصمیماتتان برای حمایت از لیست یارانه بگیران استفاده کردید و ما را که به ندای یاری شما لبیک گفتیم فراموش کردید واقعا اگر خودتان را جای من و امثال من بگذارید با چه اطمینانی به اینده باید به قول شما اعتماد کنیم ضمن اینکه حتی اعتراض به این موضوع نیز از هیچ کانالی قابل طرح و رساندن به سمع و نظر شما نیست
United States
اشتباه کردی بزرگوار
من تو آمریکا نشستم پول یارانه مو هم می ریزن به حساب.
حقمه همونطوری حق هر ایرانی صرف نظر از وضعیت معیشتیش هست!
Iran, Islamic Republic of
چاکرتیم ما نه رونق می خواهیم نه رفاه فقط ولمون کنید
Iran, Islamic Republic of
خدایا زبان ما را از اهانت به دیگران برهان.
خدایا این دعای روحانی را در حق خودش مستجاب بدار. ضمنا ایشان بهتر است درمورد حدود ۶۰ توهین قبلی به دلسوزان و منتقدان هم طلب آمرزش کند.
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس دربرابرمشکلات اقتصادی مردم و کشور تاکنون احساس مسئولیت نمی کنند.
از پیشرفت رانده،در تحریم مانده
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی سال ۹۲ خطاب به دولت وقت :

ارزش پول ملی شده یک سوم.اینم کار تحریمه؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما را از فحش دادن به مردم و زدن انگ به منتقدین و خلف وعده و دروغ و تهمت دور نگهدار
بهمن
Iran, Islamic Republic of
خودت عامل تفرقه ودودسته کردن جامعه ای . مثل اینکه یادتان رفته اولین اصطلاح دلواپسان را خودتان کلید زدید . وهر کسی از شما نقد کرد با بد زبانی جوابش را دادی .
Iran, Islamic Republic of
دیگه حنای تو هم رنگی ندارد یعنی اعتماد به تو ودولت تو برابراست با سقوط مستقیم در فقر ونکبت البته مخالفین تو هم دست کمی از شماها دراذیت کردن مردم ندارند .
Iran, Islamic Republic of
وضع کشور این بد تر بشه صلوات...
عوانى
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...