جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اوضاع اندیمشک و دزفول تحت کنترل است

پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 678818
استاندار خوزستان با اشاره به درگیریها در مرز شهرهای دزفول و اندیمشک گفت: درگیری هایی بین برخی شهروندان دزفول و اندیمشک از عصر پنجشنبه آغاز شده است اما اوضاع تحت کنترل است.
اوضاع اندیمشک و دزفول تحت کنترل است
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا شریعتی اظهار داشت: برخی شهروندان شهرهای دزفول و اندیمشک برای تعیین محدوده مرزی ۲ شهر خود با هم درگیر شدند.
 
وی افزود: به دنبال این اختلافات درگیری هایی بین برخی شهروندان شهرهای دزفول و اندیمشک رخ داد که تعدادی از طرفین مصدوم شدند.

وی گفت: تعیین محدوده مرزی شهرها توسط وزارت کشور و دولت انجام می شود و طرحهای کارشناسی نیز در دولت در دست بررسی است و شهروندان این ۲ شهر باید تا تعیین وضعیت مرزی شهرهای خود صبور بوده و اجازه دهند تا دولت برای آنها تصمیم گیری کند.

وی با اشاره به اینکه این اختلافات نباید به یک معضل سیاسی و اجتماعی تبدیل شود گفت: ما در زمان حاضر نیاز به وحدت و دوستی داریم و این گونه درگیریها فقط به شاد شدن دشمن می انجامد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای بسیجی و یگان ویژه برای آرام کردن اوضاع وارد عمل شده و بزودی آرامش در اندیمشک و دزفول برقرار می شود.
وی اضافه کرد: شورای تامین استان و نیز شورای تامین ۲ شهر دزفول و اندیمشک تشکیل شده و تدابیر لازم نیز در این زمینه اخذ شده و با مسببین این حوادث برخورد قانونی می شود.

اختلاف بین شهروندان اندیمشک و دزفول از اردیبهشت ماه سالجاری که تابلوی مرزی ۲ شهر یاد شده توسط تند باد کنده شد آغاز و در بهمن ماه سال جاری به درگیری بین برخی شهروندان یاد شده منجر شد.
 
منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *