کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زاکانی: کاش احمدی‌نژاد ذره‌ای صداقت داشت

29 اسفند 1397 ساعت 9:23

زاکانی، نماینده ادوار مجلس در واکنش به اظهارات اخیر احمدی نژاد گفت: «احمدی نژاد لااقل ذره ای انصاف و صداقت داشت خوب بود».


گروه سیاسی جهان نیوز: روز گذشته روزنامه آرمان متن گفتگویش با محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم را منتشر کرد. در بخشی از گفتگو احمدی نژاد گفته بود: «همان کسانی که به بنده ایراد می‌گیرند چرا آقای مرتضوی را به دولت راه دادید، آیا یک بار به دستگاه قضایی گفته‌اند که چرا او را به عنوان دادستان منصوب کردید و اینقدر قدرت دادید؟ این از نکات جالب توجه در تاریخ معاصر ما محسوب می‌شود. مدعیان اصلاح‌طلبی جرات ندارند به آنها انتقاد کنند».

در همین باره دکتر زاکانی، نماینده ادوار مجلس در واکنش به این ادعای احمدی نژاد با انتشار توئیتی نوشت:

«احمدی نژاد: کسانی که به بنده ایراد می‌گیرند چرا آقای مرتضوی را به دولت راه دادید، آیا یک بار به دستگاه قضایی گفته‌اند که چرا او را به عنوان دادستان منصوب کردید و اینقدر قدرت دادید؟ این از نکات جالب توجه در تاریخ معاصر ما محسوب می‌شود

احمدی نژاد لااقل ذره ای انصاف و صداقت داشت، خوب بود»


گفتگوی اخیر احمدی نژاد با آرمان و همچنین سایر اظهارات وی مانند آنچه در گفتگو با روزنامه شرق یا خبرگزاری فارس به زبان آورد و همچنین مجموع عمکلرد وی در طول چندین سال گذشته اعم از سخنرانی ها و یا نامه پراکنی ها مملو از وقاحت، خودشیفتگی، تناقض گویی و ادعاهای عجیب و بعضا دروغ است.

پیش از این موضوع هم زاکانی در واکنش به فعالیت های احمدی نژاد و اظهارات عجیب وی نوشته بود:

«انحرافی هایی که با شعارهای انقلابی و ژست عدالت طلبی بر قدرت نشستند و با جهالت سرمایه های ملت را بر باد داده و چه بر چهره نائب امام زمان زدند، امروز که بواسطه دله دزدی اطرافیان خویش در پنجه عدالت گرفتار شده اند با بیانیه نویسی سخیف، خود را دادخواه مظلومان معرفی می کنند!

حال که احمدی نژاد با گفتار و رفتاری از جنس منافقین در ابتدای انقلاب مظلوم نمایی می کند، دیگر سکوت جایز نیست و باید ناگفته ها را گفت».
 


کد مطلب: 678749

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/678749/زاکانی-کاش-احمدی-نژاد-ذره-ای-صداقت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com