پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شناسایی در تهرانپارس، شلیک در حوالی کرج

سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 678720
رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از دستگیری سارق لوازم خودرو با شلیک ۱۷ تیر خبر داد.
شناسایی در تهرانپارس، شلیک در حوالی کرج
به گزارش جهان نيوز، حوالی عصر روز گذشته، یکی از خودروهای گشت کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به خودروی تیبا سفید رنگ با دو سرنشین که یکی از آنها به صورت پیاده در حال سرقت از خودروی پراید دیگری بود نزدیک شده و پس از انجام بررسی‌های لازم، دستور ایست صادر کردند.
 
سارقان در مواجهه با پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و یکی به صورت پیاده و دیگری نیز با خودروی تیبا از محل متواری شدند.
 
برپایه این گزارش، تعقیب و گریز ماموران کلانتری با متهم تیبا سوار از خیابان دماوند در محدوده تهرانپارس آغاز شد که در ادامه سارق به اتوبان یاسینی وارد و سپس با ورود به ازادگان در نهایت به سمت کیلومتر ۵ جاده قدیم کرج می رود. 

در ادامه ماموران پلیس چندین بار دیگر دستور ایست صادر کردند که با توجه به تمرد متهم و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح در نهایت ماموران با استفاده از شلیک های پیاپی به تعداد 17 تیر، خودروی تیبای متهم را از ناحیه سه لاستیک پنچرکرده و سارق را که هیچ چاره ای به جز تسلیم شدن نداشت، دستگیر کرده و روانه کلانتری می کنند.

در نهایت در بازرسی از خودروی تیبا، چهار جفت باند و دو عدد ضبط پنل به همراه تعدادی لوازم مسروقه دیگر به همراه ابزار آلات سرقت کشف شد که پس از انتقال متهم به کلانتری او به پنج فقره سرقت در همان روز اعتراف کرد. 

سرهنگ عسگری نیا رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس گفت: متهم ۳۰ ساله که در زمینه شرارت  سابقه‌دار بوده و معتاد به مواد مخدر از نوع روانگردان شیشه است  پس از تشکیل پرونده بنابر دستور مقام قضایی، روانه زندان شد و تلاش های پلیسی برای دستگیری متهم متواری در دستور کار است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *