سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

حکم محکومیت قطعی این سلطان هم صادر شد

سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 678715
رأی قطعی پرونده احمد پاسدار مدیرعامل یک شرکت واردات موبایل (نودیس پرداز) در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به پرونده‌های اخلالگران و مفسدان اقتصادی صادر شد.
حکم محکومیت قطعی این سلطان هم صادر شد
به گزارش جهان نيوز، به استناد ماده 2 و بند ب. ماده 1 از قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، متهم احمد پاسدار فرزند عبدالرسول به اتهام اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ 139.483.806.856 ریال، به تحمل 12 سال حبس تعزیری و ضبط اموال ناشی از گرانفروشی (139.483.806.856 ریال) به نفع دولت محکوم شد؛ ضمنا پرونده در مورد تعداد 4228 گوشی توقیفی از نامبرده مفتوح است.
 
همچنین نامبرده، به استناد بند پ. و ج. از ماده 23 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 92 و لحاظ ماده 30 همین قانون، مجوز شرکت نودیسپرداز نیز ابطال و به مدت 2 سال از دریافت کارت بازرگانی، دریافت ارز دولتی، ثبت سفارش، خدمات دولتی و عمومی و دریافت دسته چک و اسناد تجارت به عنوان مجازات تکمیلی محروم است.

اولین جلسه محاکمه احمد پاسدار مدیرعامل یک شرکت واردات موبایل ، اول آبان ماه امسال در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلال گران اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار و ختم رسیدگی به این پرونده در بیست و یکم آبان ماه اعلام شد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به شرط اینکه عفو نشوند.
ممد
United States
...
خاطر جمع باشید
Iran, Islamic Republic of
مگر تا کنون موارد مشابه این متهم مشمول عفو شده که این دومیش باشه؟
لطفا جرائم متهمانی که طبق قانون می توانند مشمول عفو شوند را یکبار بخوانید