کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عصبانیت ستاره رئال مادرید از خرید جدید زیدان!

28 اسفند 1397 ساعت 15:18

اخبار حاکی از احتمال جدایی رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید از این تیم است.


به گزارش جهان نیوز، نشریه فرانسوی اکیپ در گزارشی مدعی شد واران نسبت به ماندن در استادیوم سانتیاگو برنابئو برای فصل بعد اطمینان ندارد و ممکن است وی در تابستان پیش رو راهی تیم دیگری بشود.
 

واران در تابستان سال ۲۰۱۷ برای تمدید قرارداد با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۲ به توافق رسید اما با توجه به کیفیت بالای این مدافع و وجود بند آزادسازی ۲۰۰ میلیون یورویی در قرارداد واران، جذب وی برای تیم های متمول کار خیلی دشواری نخواهد بود.

حالا واران از شرایط خود در مادرید راضی نیست و افت یک سال اخیر کهکشانی ها وی را در فکر جدایی انداخته است. البته واران یک بار دیگر و در سال ۲۰۱۵ نیز که نیمکت نشین زوج سرخیو راموس و په په شده بود، خواهان جدایی از رئال مادرید و انتقال به منچستریونایتد شده بود، اما این مدافع ۲۶ ساله در نهایت در برنابئو ماندگار شد.

برخی معتقدند رافائل و‌اران از جذب ادر میلیتائو، مدافع برزیلی پورتو ناراحت بوده و حس فکر می کند جایگاه ثابت وی در تیم در معرض خطر قرار گرفته است.

همین حالا نیز تیم هایی چون پاری سن ژرمن و منچستریونایتد علاقه زیادی به خرید واران در ماه های آتی دارند و یک پیشنهاد هنگفت، کار رئال مادرید را برای حفظ این مدافع باکیفیت دشوار خواهد ساخت.

منبع: پارس فوتبال


کد مطلب: 678710

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/678710/عصبانیت-ستاره-رئال-مادرید-خرید-جدید-زیدان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com