جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

دیدن دختر مدافع حرم حالم را دگرگون کرد

سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 678707
رضا صادقی گفت: مد شده در رسانه رضا صادقی می‌آید و می خواهد قهرمان ملی شود و می خواهد حرف مردم را بزند. اگر کاری شود خوب است وگرنه اگر به حرف باشد خیلی ببخشید مگر زمان زلزله کرمانشاه خیلی‌ها فقط حرف نزدند؟
دیدن دختر مدافع حرم حالم را دگرگون کرد
به گزارش جهان نيوز، «رضا صادقی» شب گذشته مهمان ویژه برنامه نوروزی شبکه یک با اجرای علی ضیا بود.

بنا بر این گزارش، صادقی در ابتدا با بیان اینکه امیدوارم مردم آلبوم «زندگی کن» را در ایام عید بشنوند و شده لحظه‌ای حالشان خوب باشد، در پاسخ به اینکه همچنان در کنار تک ترک ها آلبوم هم بیرون می‌دهید، اظهار کرد: بونسای قشنگ است اما خیلی‌ها مسیری را طی می کنند که در دشت درخت ریشه داری بکارند. من نمی خواهم این درخت را در یک گلدان جا بدهم.

وی همچنین خواسته علی ضیا برای کمک برای ساخت یک مدرسه در سیستان و بلوچستان را پذیرفت و گفت: اگر افتخار داشته باشم می خواهم کمک کنم. باید همت مردم و دوستان هم باشد. مردم سیستان و بلوچستان خیلی باعزت هستند و بدِ روزگار زندگی شان را اینگونه کرده است. منِ کمترین اگر قابل باشم برای شروع کار ۱۰ میلیون تومان تقدیم می کنم.

ضیا نیز اشاره کرد که این کار با کمک بنیاد احسان انجام می شود و این بنیاد نیمی از پول را پرداخت می کند و نیم دیگر را صادقی از طریق جذب خیران باید به دست بیاورد.

خواننده مشکی پوش درباره اینکه در صفحه اش در اینستاگرام همواره به مسائل روز اجتماع واکنش دارد، اظهار کرد: من یک ایرانی هستم و در این سرزمین حق دارم اتفاق بدی را که می بینم بیان کنم. بعد از لطف خدا مردم مرا به جایی که هستم رسانده اند و من با کمال میل برایشان کار می‌کنم.

وی افزود: ایام عید است. شنیدم در ماهشهر کارگرها هنوز درگیر حقوقشان هستند و امیدوارم دیده شوند. ما این مملکت را دوست داریم و نباید بگوییم خدایا کاش ما را قدری آن طرف تر خلق می‌کردی. دغدغه همه ما مردم است و یکی از مشکلات ما این است که همدیگر را کم می بینیم و کم دوست داریم. فکر می کنیم فلان روغن را بخریم چون تمام می شود و قرار است قحطی بیاید.

کام کسی را تلخ نکنم اما فکر نمی‌کنم بیشتر از ۴۰۰، ۵۰۰ میلیون صرف مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان شود، پس چرا میلیاردها از کشور خارج می شود. من نسبت به نسلی که بزرگ می شوند متعهدم و باید جلوی دخترانم حرفی برای گفتن داشته باشم.

صادقی در پاسخ به اینکه آیا برخی واکنش‌های منفی به مطالبش او را ناراحت نمی کند، گفت: این قیاس مع الفارغ است اما خدا به آن عظمت و بزرگواری‌اش عده ای هستند که او را نمی پرستند و قبولش ندارند من بنده کمترین که عیبی ندارد عده‌ای مرا قبول ندارند و با من مخالف هستند. ما اختلاف نظر داریم اما دشمن نیستیم. اگر امروز من کارگر باشم و تو حقوقم را نداده باشی اگر جمع به خاطر رفاقت با شما حرف نزنم بی انصافی است. 

وی تاکید کرد: مد شده در رسانه رضا صادقی می‌آید و می خواهد قهرمان ملی شود و می خواهد حرف مردم را بزند. اگر کاری شود خوب است وگرنه اگر به حرف باشد خیلی ببخشید مگر زمان زلزله کرمانشاه خیلی‌ها فقط حرف نزدند؟ 

این خواننده یادآور شد: چند وقت پیش تصویر دختر مدافع حرم را آوردند من خودم دو دختر دارم و حالم دگرگون شد. عده‌ای با آن نگاه مخالف هستند. جدیدا چند سالی است خصوصا از وقتی دنیای مجازی رسانه اش دست همه شد ماجرا اینطور شد که من سر هر چیزی با توی نوعی مخالفم. حال جامعه ما خوب نیست. آن آدم اگر در فضای مجازی خالی نشود ماجرای بنیتا و اسیدپاشی و... پیش می آید.


 
صادقی درباره اینکه از چه کسی در طرح انتخاب چهره مردمی حمایت کرده، گفت: ضمن احترام به خانم نرگس کلباسی و خانم طناز بحری که آدم ویژه‌ای است و این جمله اش را دوست داشتم که گفت من دیدم هرکسی به خارج از کشور می رود برنمی گردد من گفتم بروم و برگردم. اما چون حاج کاظم کبیر را از نزدیک دیده ام هم خیلی دوست دارم شاگردی شان را کنم هم پشتشان بایستم.

هرچه خوبی این مرد دارد امیدوارم حناق شود در گلوی کسی که دارد می برد. نگویند دوره این آدمها تمام شده، نه برخی از شما بی صفت هستند. درود به شما که این آدمها را از حالت تصویر ذهنی مردم به واقعیت بدل می کنید و می گویید ببینید که این آدم هست و وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: می گویند قهرمان جهان در کنیا دو وعده غذا می خورد و سه وعده تمرین می کند، یادم آمد که چقدر ما قهرمان جهان در کشور خودمان داریم یک وعده غذا می خورند و ۴ وعده کار می کنند و برای آنها که بی مدال قهرمانند دست می زنم.

این خواننده که در بخش‌هایی از برنامه به اجرای موسیقی زنده پرداخت، یادآور شد: کاری را برای همشهری‌های عزیزم می‌خوانم و به آنها بالاخص پدر و مادر عزیزم که کسالت داشتند و خواهرانم تقدیم می کنم. تیارا هم قرار بود امشب بیاید اما آنقدر برنامه شما دیر شروع می شود که خوابش برد.

صادقی تاکید کرد: یکی از اتفاقات خوب زندگی‌ام که گوشه دلم حالم را خوب می‌کند و رویای عاشقانه ذهنم را خوب می‌کند، دغدغه عجیبی نبوده. یک بار به شوخی به پدرم می‌گفتم خسته شده‌ام نمی‌شود جایی رفت و همه دور آدم جمع می‌شوند. او چیزی به من گفت که نمی‌شود اینجا بگویم مودبانه‌اش این می‌شود که بیخود می‌کنی از این موضوع ناراحت می‌شوی تو این همه جان کندی که آدم‌ها منت سرت بگذارند و به تو نزدیک شوند حالا جو تو را گرفته؟

گفتم من شوخی کردم و واقعا خدارا شکر می‌کنم بابت مردمی که اینقدر نجیب و بامحبت هستند و عزت را همین مردم به آدم داده‌اند.

وی در ادامه با لهجه بندری یکی از آهنگ‌هایش را خواند و درباره تامین نیمی از هزینه ساخت مدرسه که برعهده گرفته نیز گفت: با مردمی که من می‌شناسم مطمئنم مدرسه هم به زودی ساخته می شود اما مردم هم خودشان خیلی گرفتار هستند.

علی ضیا تا سه شنبه ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک را هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود، چهارشنبه نیز برنامه در دو بخش ۱۹ تا ۲۰:۳۰ و ۲۳ تا ۲ بامداد پخش خواهد شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
...