چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد

کشف ۸۶ تن برنج احتکار شده در تهران

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 678595
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از کشف ۸۶ تن برنج احتکار شده خبر داد.
کشف ۸۶ تن برنج احتکار شده در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب اخبار مبنی بر احتکار برنج وارداتی توسط فردی به هویت مشخص در منطقه «کن» مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با انجام تحقیقات میدانی موفق به کشف ۸۶ هزار کیلوگرم برنج وارداتی شدند.

وی افزود: ارزش تقریبی این بار، ۶۵۰ میلیون تومان تخمین زده شده است که با کشف این محموله و هماهنگی لازم با قاضی ویژه تعزیرات حکومتی و نمایندگان سازمان صنعت و معدن و تجارت انجام، محموله کشف شده توقیف و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


16 هزار و 549 ليتر سوخت قاچاق در عمليات پليس در روستايي در اطراف اراك کشف شد.
Iran, Islamic Republic of
کشف سوخت قاچاق در اراک
16 هزار و 549 ليتر سوخت قاچاق در عمليات پليس در روستايي در اطراف اراك کشف شد.

تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در تحقیقاتی از فعالیت افرادی در زمینه دپوی نفت گاز در اطراف یکی از روستاهای شهرستان مطلع شدند.

حسینی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی نامحسوس پلیس، سرانجام مرغداری که این افراد برای دپوی سوخت استفاده می کردند، شناسایی و تانکری که زیر خاک برای نگهداری سوخت استفاده می شد، کشف شد.

وی ادامه داد: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی حجم سوخت کشف شده را 16 هزار و 549 لیتر نفت گاز اعلام کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: دو متهم این عملیات کشف قاچاق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.