پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

مقدم‌فر: تفکر نژادپرستی نوین در حال احیا شدن است

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 678559
رئیس ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی گفت: غربی‌ها در بلندگوی‌های خود از حقوق بشر دم می‌زنند اما در عمل خلاف آن عمل می‌‌کنند.
مقدم‌فر: تفکر نژادپرستی نوین در حال احیا شدن است
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا مقدم فر رئیس ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی در نشست بررسی ابعاد حمله تروریستی علیه مسلمانان نیوزیلند،گفت:  فلسفه تشکیل ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری و پیگیری این نامه‌ها اساساً این بود که بعد از حوادث تروریستی داعش در اول بهمن 1393 و پس از آن در سال 94 در پاریس رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی نامه‌هایی را صادر فرمودند و  در این نامه‌ها دست‌های پشت پرده این حوادث و اقدامات را افشا کردند.

وی با بیان اینکه در این نامه‌ها دو عامل به عنوان عوامل اصلی وقوع حوادث تروریستی در پاریس معرفی شده بودند، افزود: اولین عامل سیاست‌های اسلام‌هراسی و اسلام ستیزی سیاستمداران غربی و سوق دادن آنها به سمت مسلمان ستیزی بود و  عامل دوم فرهنگ غرب با دو عامل ابتذال و خشونت است که خود زایش‌گر عِده و عُده گروه‌های تروریستی در غرب است.
 
مقدم فر اضافه کرد: عامل اصلی حوادث نیوزیلند  اخیراً اعلام کرد که خودش و اقداماتش تحت تاثیر ترامپ هستند و آنچه که انجام داده‌ ناشی از  تفکرات  و سیاست‌های ترامپ است.

وی عنوان کرد: این دو واقعیتی که رهبر معظم انقلاب در نامه به جوانان غربی اشاره فرمودند، امروز به خوبی در صحنه تروریستی نیوزیلند خودش را به خوبی  نشان داد.

رﺋیس ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی تصریح کرد: ترامپ امروز نماد سیاست‌ورزی در فرهنگ غرب و کسی است که تروریست‌های اسلام ستیز او را به عنوان مربی و معلم معنوی خودشان معرفی می‌کنند.

مقدم فر ادامه داد: در این فضا رهبر انقلاب به عنوان یک رهبری دینی، جوانان غربی را به شناخت اسلام واقعی دعوت کردند و از آنها خواستند تعامل صحیح و شرافتمندانه با اسلام برقرار کنند؛ این نشان می‌دهد برخلاف تبلیغات دروغین رسانه‌های غربی، امروز اسلام واقعی از زبان مقام معظم رهبری، جهان را به صلح و امنیت فرا می‌خواند.

مقدم‌فر با بیان اینکه حادثه تروریستی در  نیوزیلند نشان داد که تفکر نژادپرستی نوین در حال احیا شدن است، خاطرنشان کرد: در حالی این تفکر در حال احیا شدن است که غربی‌ها در  بلندگوی‌های خود از حقوق بشر دم می زنند اما در عمل خلاف آن عمل می‌کنند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت، دولتمردان، ومسئولین، مسئولان و نمایندگان مجلس درتمام رسانه های شعارمی دهند آمریکا، کشورهای اروپایی و... دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان درجه یک مردم ایران و دشمنان درجه یک مسلمانان هستند ولی متاسفانه خودشان همه جانبه با آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره، گفت وگو وهمکاری می کنند.