پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۷۴

جهانگیری: دولت، تنهای تنهاست/ تلاطم اقتصادی فعلی، فقط راهکار سیاسی دارد

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 678503
الان کشور فقط «راهکار سیاسی» می‌خواهد. یعنی هیچ راهی برای برون رفت کشور از معضلات پیش روی مردم جز به روش سیاسی وجود ندارد.
جهانگیری: دولت، تنهای تنهاست/ تلاطم اقتصادی فعلی، فقط راهکار سیاسی دارد
گروه سیاسی جهان نيوز: اسحاق جهانگری، معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت واقعا تنهاست. شاید کلمه «تنها» تعبیر خیلی کمی باشد. دولت واقعا تنهاست. من مکرر گفته ام مسائل اقتصادی کشور که الان پیچیده شده است یا چالش‌هایی که پیش روی کشور است، و به «ابر چالش» تبدیل شده راهکار خاص اقتصادی داشته باشند. این تلاطم اقتصادی راهکاری ندارد که اقتصاددانان برای آن پیدا کنند. الان کشور فقط «راهکار سیاسی» می‌خواهد. یعنی هیچ راهی برای برون رفت کشور از معضلات پیش روی مردم جز به روش سیاسی وجود ندارد.

او که با ویژه نامه نوروزی روزنامه اطلاعات گفتگو می‌کرد، افزود: ممکن است برخی فکر کنند که راهکار سیاسی یعنی برویم با آمریکا مذاکره کنیم. نه، من اصلا چنین هدفی ندارم، زیرا نه شرایط مهیاست و نه به مصلحت کشور است. آمریکایی‌ها با این بدقولی کردن باعث شده اند اگر کسانی قبلاً می‌گفتند مذاکره کنیم، الان دیگر نمی‌گویند؛ چون نشان داده اند نسبت به قول و قرارشان بی تعهد هستند.

جهانگیری ادامه داد: بنابراین اتفاقا راهکار سیاسی در داخل کشور است و باید به یک انسجام داخلی برسیم. همه باید با هم باشند. قوای سه گانه و مسئولان حکومت باید با هم باشند و با جامعه صمیمی حرف بزنند. جریانات سیاسی باید احساس چسبندگی و وابستگی به حکومت کنند. خیلی از مشکلات سیاسی داخل کشور باید حل شود. دیر هم شده است. من فکر کنم ما اگر بتوانیم در داخل کشور به انسجام و وحدت سیاسی برسیم، و همه به این نتیجه برسیم که مثلا مسائل کشور در ۱۰ دسته خلاصه شده و ۱۰ روش هم راهکار حل این مسائل است، و همه بر آن اتفاق داشته باشند، در این صورت به سرعت می‌توان مسائل موجود را حل کرد.

او گفت: الان فرض کنید می‌گوییم مشکل کشور، اقتصاد است. ممکن است در این حد همه قبول کنند و حتی گاهی در همین حد هم اختلاف وجود دارد و و قبول نمی‌کنند. بعد یک عده می‌گویند راهکارش این است که با تغییر در روابط خارجی مسائل را حل کنیم. یک عده هم می‌گویند نه، به هیچ وجه بیرون نباید برویم و باید کار دیگری بکنیم. این مسائل کل جامعه و مردم را آزار می‌دهد.

جهانگیری تصریح کرد: باید به نقطه‌ای برسیم که مثلا بگوییم روش حل مسائل این ۱۰ قدم است و این ۱۰ قدم را قدم را همه با هم برداریم. من فکر می‌کنم کشور اکنون نیازمند یک اتحاد سیاسی و یک انسجام سیاسی جدی است؛ هم در داخل حکومت، هم حکومت با جامعه و حکومت با نخبگان. نخبگان الان نباید احساس کنند در حاشیه هستند. حالا ممکن است ما به عنوان دولت در ارتباطمان با نخبگان ضعف داشته باشیم و اگر بخواهیم به دولت آقای روحانی اشکالی بگیریم ممکن است مورد آن این باشد که دولت با عقبه خودش یعنی آن‌ها که آمدند و در صحنه انتخابات حاضر شدند، نتوانست ارتباط قوی داشته باشد. یا همین طور با نخبگان که نتوانستند در صحنه باشند. به هرحال یا همین توان با اطمینان گفت: از اگر این وفاق و همبستگی شکل گیرد می‌توان با اطمینان گفت که از این چالش‌ها عبور خواهیم کرد.

او درباره موانع پیش روی تفاهم سیاسی که وعده پیگیری آن را داده بود نیز گفت: من هنوز هم خوشبین هستم. یعنی بیش از خوشبین تحلیلی، خوشبینی خبری هم هست. با این همه، این وضع خوب نیست. که راهی را هرکداممان پیش می‌رویم و وقتی که قرار است از آن نتیجه بگیریم، مانعی ایجاد می‌شود و نمی‌توان به مردم هم توضیح که به چه دلیل این مانع ایجاد شده است. یا هر کاری یک عده مخالف دارد. گاهی اوقات مسیری انتخاب می‌شود و خیلی گام‌های خوبی برداشته می‌شود. ولی از جایی محاسبه نشده، مشکلی درست می‌شود. به هرحال من امیدوارم نوروز امسال برای ملت ایران از همه نظر‌ها عید شیرینی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مظلوم نمایی
Iran, Islamic Republic of
...
راهکار سیاسی اینها، یعنی تصویب FATF و خلاص
Iran, Islamic Republic of
جماعت غربگرا با الفاظ مختلف می خواهند بگویند راهی جز، تصویب FATF را نداریم. دقیقا مثل تصویب برجام.
خسته نباشی دلاور؛ خدا قوت پهلوان!
Iran, Islamic Republic of
اینکه یه دولتی بتونه 24 میلیون هوادارش رو از دست بده خودش دست آورد بزرگیه!
تا حالا نداشتیم!
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری، اینکه گفتید راه حل کشور فقط در انسجام سیاسی است آیا معنایش این است که همه مردم در بست همان حرفهای شما را بزنند آن وقتی که بعضیها مخالفین سیاسیشان را به جهنم حواله میدادند یا از کمبود صابون برای شستن دست و روی مخالفین دم میزدند و خودشان را در قله پیروزی فرض میکردند این سرمایه انسجام داخلی را به هدر دادند و حالا که به ضعف گراییده اند دست یاری به این و آن دراز میکنند، فرض کن چهار نفر فتنه گر هم از استخر و جکوزی شخصیشان آمدند در استخر و جکوزی عمومی شهر شنا کردند شما تضمین میدهید گرانی ها و معضلات بانکها و مشکلات پیچیده اقتصادی حل شود این فرمول را جدیدا کشف کرده اید؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نه دادش تنها عشق وحال ميكند البته منظور از دولت شامل پنج هزار نفر بازنشسته دهه هشتاد از مدير كل به بالا است
Iran, Islamic Republic of
حتي توكل به خدا هم ندارند
Iran, Islamic Republic of
وقتي ميگويد تنهاي تنها يكي خدا هم با اينها نيست
Iran, Islamic Republic of
....
چرا مردم از دولت عذرخواهی نمی کنند؟!
Iran, Islamic Republic of
ما مردم ایران و خصوصا دهه شصتی ها از دولت مظلوم و تنها بخاطر همه مشکلات و اختلاس هایی که انجام دادیم عمیقا عذرخواهی می کنیم!
جناب آقای جهانگیری شما به بزرگواری خودتون ملت عزیز ایران رو ببخشید!
محمد
Iran, Islamic Republic of
در کتاب دوره ابتدایی ما داستانی بود تحت عنوان مورچه و جیر جیرک
جیر چیرک در تابستان فکر زمستان نبود ولی مورچه در تابستان برای زمستانش دانه جمع کرده بود
زمستان جیر جیرک به مورچه پناه می برد
و می گوید
گرسنه ام برگ و نواییم ده
و مورچه می گوید تابستان باید فکر امروز را می کردی
دولتیان آن موقع که با کمباین به جان نیروهای
دولت قبل افتادند و آنان را بی رحمانه درو کردند
(بجز اندکی نان به نرخ روز خور)
باید به فکر امروز هم بودند
بله راهکار سیاسی رو چند وقت پیش اعلام کردید
"رفع حصر"
لعنت بر .... و دارو دسته اصلاح طلبان که خون مردم رو تویه شیشه کردید و بخاطر چهار نفر که کشور رو بهم ریختن و شیرینی انتخابات بی نظیر 88 رو بکام مردم تلخ کردند. و حالا دارن با این روش خوی اشرافیگری و خباثت خودتون رو بیشتر نشون میدن.... قطعا شما از داعش بدترید...
درپاسخ به جهانگیری خیانتکار
Iran, Islamic Republic of
قیمت گوشت به 105 هزار تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است.
قیمت گوشت به 110 هزار تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است.
قیمت گوشت به 115 هزار تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است.
قیمت گوشت به 120 هزار تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است.
قیمت مرغ به 17هزار تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است.
ونمایندگان به اصطلاح مجلس شورای اسلامی هم درخانه ملت سکوت کرده اند؟
و دولتمردان هم سکوت کرده اند؟
و مسئولان هم سکوت کرده اند؟
انار
از ماست که برماست
سوال
Iran, Islamic Republic of
آیا سر و سامان دادن به بازار گوشت و مرغ و مسکن و خودرو راهکار سیاسی دارد !!! یا راهکار اقتصادی ؟!
شاکی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کل حرفای آقای جهانگیری به این معناست که اصلاح طلب ها که به گفته نتانیاهو به نیابت اسرائیل با ایران در جنگ هستن ، معیشت مردم رو گرو گرفتن تا مردم رو وادار به رفع حصر و تسلیم در مقابل خواست آمریکا بکنن
Iran, Islamic Republic of
"هر کاری یک عده مخالف دارد. گاهی اوقات مسیری انتخاب می‌شود و خیلی گام‌های خوبی برداشته می‌شود. ولی از جایی محاسبه نشده، مشکلی درست می‌شود."
همین جمله یعنی فرافکنی و اختلاف افکنی. یعنی دم از اتحاد زدن شما دروغ است. شما خودتون کار که هیچ درست صحبت نمی کنید بعد دم از اتحاد می زنید؟
شما جز فرافکنی کاری بلد نیستید. چون کار بلد نیستید چاره هر چیز را سیاسی کاری میبینید.
هر وقت با سیاسی کاری در جهت اختلاف نفع شما حاصل شود اپوزیسیون می شوید و ساختار شکن. هر وقت احساس ضعف و شکست میکنید دم از اتحاد.
Iran, Islamic Republic of
باز هم فرافکنی و انداختن تقصیر کم کاری و بی تدبیری به گردن این و آن، میخواهد زمین و زمان را تقصیر کار جلوه دهد تا....
Iran, Islamic Republic of
این از اون حرف هاست !!! انسجام داخلی یعنی با فتنه گران آشتی کردن ؟! آنها که کشور را تا لبه پرتگاه بردند!!! نه آقا! امیدی به دولت شما نیست راه حل فقط اقتصادی است و شما این کاره نیستید ! دولت اشرافی نمی تواند اقتصاد مقاومتی را راهبری کند!! دولت اشرافی درد مردم را درک نمی کند!! باز هم سیاسی کاری و سیاسی بازی!!!!
در جنگ اقتصادی دشمن کیه؟
Iran, Islamic Republic of
روحانی نامه میده به آقا که ما در جنگ اقتصادی هستیم و این جنگ فرمانده می خواد و شما فرمانده باش

آقا جواب میده قبول دارم در جنگ اقتصادی هستیم اما فرمانده رئیس جمهور است

جهانگیری میاد میگه مشکل اقتصاد راهکار سیاسی داره یعنی باید رفع حصر بشه

سوال اینه که جنگ اقتصادی رو چه کسی علیه ملت شروع کرده و روحانی باید با کی بجنگه؟! با خودش؟! با اسحاق؟! با خاتمی؟!
Iran, Islamic Republic of
دشمن خود اينها هستند كه احتكار ميكنند گران ميفروشند دوگانه كار ميكنند و دونقش دارند
Iran, Islamic Republic of
اسحاق جان فقط تیتر رو خوندم زیرا لازم ندیدم همش رو بخونم. نمی خواهم رکیک صحبت کنم ولی لطفا دیگه شما افاضه نکنید که مردم هنوز درگیر تبعات افاضات شما هستند. برای اینکه جوابی داده باشم بگم که راه حل مشکلات کشور کاملا غیر سیاسی و دقیقا کاری است که شما نوع سیاسی اش دارید. فقط بگذار اسحاق جان اعصاب ملت راحت باشه، باشه!
Iran, Islamic Republic of
یک سری دستگاه ها مثل مجلس کاملا با دولت هستند. اون همه دستگاه و وزارت خانه هم از دولت هستند بقیه هم برای این که بهانه دست دولت ندهند با دولت همکاری کامل دارند. چه کس دیگری باید با دولت باشه تا دولت احساس تنهایی نکنه؟
Iran, Islamic Republic of
بهانه جویی این قوم برای توجیه بی تدبیری تمامی ندارد شبیه بهاجوییهای بی پایان آمریکاییها ست.
ايرج بسطامي (من مانده ام تنهاي تنها)
Iran, Islamic Republic of
تو كه مرد ايستادن نيستي و استعفا داده اي لطفا از اين حرفهاي بي پايه و اساس نزن و بيش از اين مردم را به ادامه بقا نا اميد نكن.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
من مانده ام این اقا در دولت چکاره است فردی پرادعا و ناکار امد و نجمومی بکیر و مسئولیت هیچ چیزی را هم بعهده نمیگیرد و بزرگترین مبلغ روحانی در مناظره ها و ...... با این همه مدعی است که توان جابجایی منشی خود را ندارد بعد برای ملت نسخه پیچی میکند در حالیکه تمام مشکلات ما از زمان ارز 4200 تومانی جهانگیری شروع شد و زمینه رانت های متعدد برای هم قماش های خودش را فراهم کرد و پیو.سته مترصد خلاصی سران فتنه از حصر است و گره مشکلات اقتصادی را حصر سران فتنه و ...... میداند .......
Iran, Islamic Republic of
پس گفتند یکی از کسانی که برای درست کردم تلاتم اقتصادی در زندان بوده با نفوذ یکی از افراد سرشناس ازاد شده.خیلی هم تنها نیستسد بلاخره هستند کسانی که بیایند برادر گرام را از زندان ازاد کنند.
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که شما آقای جهانگیری و دولت خیلی خجالتی و پر کارید


یعنی اونقدر خجالتی که آدم می مونه اصلا بهتون چی بگه؟!
Iran, Islamic Republic of
فقط راهکار سیاسی دارد ... ! یعنی خودتان این اشفتگی در بازار را به وجود اوردید .....
فهمیدید اسحاق چه چیز را افشا کرد؟
Iran, Islamic Republic of
"وضعیت فعلی کشور راهکار سیاسی (رفع حصر، و...) دارد"!
حالا واضح شد که اصلاح طلبان اقتصاد ایران را به گروگان گرفته اند و خیانت دادن دلار ۴۲۰۰ نیز تعمد دولت بوده است. و نیز دولت در گسترش فقر و فحشا در جامعه نیز دست دارد.
United States
عخخخخخخخی
دلم برای تنهایی و تنهاخوری های این دولت کباب شد
یک کم هم سر ریز کن از اموال ملت رو بده خودشون بخورند
این تنهاخوری ها مطلومیت میاره ها
از ما گفتن
Iran, Islamic Republic of
وحدت حول سیاستگذاری رهبری خوب است نه حول ندانم کاری های دولت
در این شش سال تمام نهادها با این یرجام مفتضح حول نظرات دولت وحدت داشتند اما جز خسارت خیانت جاسوسی گرانی تحقیر و... چه دیدند
بفهم که باید سیاست های کلان رهبری را باید عمل کنی وگرنه مشکلات ملت کما فی السابق بیشتر می شود مثل ۶ سال گذشته
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بابا اینا همش حرفه و داستانه مثل این میمونه که بری دکتر بگی پام شکسته بگه برو قلبت رو جراحی کن برخی سیاسیون به زعم خودشون قول دادن تا حصر رو بر طرف کنن و خیانت سران فتنه رو سرپوش بزارن و عادی سازی کنن و این مشکلات اقتصادی هم خودش یه نوع خیانت دیگه از سمت همین اقایون هست اقتصاد مردم رو به مسائل حزبی و گروهی گره زدن و اقتصاد ملت ایران رو گرو گرفتن برای چند نفر فتنه گر که اگر رافت اسلامی و درایت رهبری نظام نبود تا الان استخوانهای برخی از اینا هم باید میپوسید
رضا
Iran, Islamic Republic of
والا شما اول تکلیف خودتون رو با وضعیت اقتصادی روشن کنید. یه روز میگید اوضاع کشور در بهترین حالتش قرار داره یه روزِ دیگه از وضع اقتصادی می نالید. این همه کارشناسان و منتقدین راهکار میدن کو گوش شنوا؟
Iran, Islamic Republic of
این روزها متأسفانه آدمهای بی آبرو در نزد ملت دارند زیاد میشوند این همه آب و صابون از کجا بیاریم صورتشان را بشوریم؟؟ میخواهید تحریم برگردانید؟ ، تحریم دیگر برنمیگردد، زرشک، زرشک.
مجید
Iran, Islamic Republic of
چه کار کردید که ۲۴ میلیون طرفدار را از دست دادید. فیلم وعد های دروغین را یکبار دیگر مرور کنید خدا را فراموش کرده بودید
سرور
Iran, Islamic Republic of
بی انصاف نباش آقا مجید هنوز 8 درصد پای کارند!
United States
دولتی با 2 میلیون رأی = 8 درصد 24 میلیون
یعنی نصفی از 4 میلیون رأی جلیلی، که تو سرش میزدند
یعنی اندازه 12 درصد رأی رئیسی که اون زمان فکر کردند شکستش دادند
Iran, Islamic Republic of
....
United Kingdom
میگه یه ایراد دولت اینه عقبه مردمی و نخبگان رو از دست داده

علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با این دولت حتی اگر مشکلات کشور راهکار سیاسی هم داشته باشد اینها از تشخیص آن عاجزند و همش به خاکی می زنند!
Iran, Islamic Republic of
اگر مشکلات کشور راهکار سیاسی دارد آن راهکار مطمئنا در بازی با محصورین نیست. در همراهی با آمریکا و اروپا هم نیست.
برو فکر دگر کن.
با جهانگیری موافقم ولی ...
Iran, Islamic Republic of
با جهانگیری موافقم در این حد که مشکلات راهکار سیاسی داره
با مطلب شما هم موافقم که راهکار رفع حصر و بستن با آمریکا و اروپا نیست

راهکار سیاسی اصلی ریختن لیبرال ها به زباله دان تاریخ است و حذف دست اشرافیت از ساختار حکومتی و دولتی
Iran, Islamic Republic of
چالش را تحویل گرفتند و ابرچالش تحویل دادند
Iran, Islamic Republic of
عه؟!
قبلا حدود سال 92 در ایام تبلیغات انتخاباتی که روحانی معتقد بود مشکلات کشور ناشی از خودشیفتگی و بی تدبیری و عدم مشورت و کار غیرعلمی است!
راه حل سیاسی اش هم لابد انتخاب شماها بود!
الان راه حل نادرست بوده؟!! یا چی؟؟؟ فرافکنی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بودجه و برنامه و اختیار کشور دست دولته. بعد این آقا اومده میگه کمه! قوه قضائیه هم مال ما باشه هرکی را خواستیم از حصر و مصر! خارج کنیم!
دولت باید برنامه داشته باشه. چه ربطی به چندتا پیرمرد داره؟
دو نفر هم دارن استراحت می کنند و خوش هستند؛ جناب جهانگیری نمی ذارن! میگن باید این دو سه نفر هم مثل بقیه مردم سختی بکشند.
!!
Iran, Islamic Republic of
....
راهکارسیاسی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اون راهکارسیاسی هم حتما رفع حصر موسوی و کروبی هست. درسته. اسحاق نیوتن جان تونامه ات به رهبری هم همین ادعای پوچ رو نوشته بودی. اخه رفع حصر چه ربطی به اقتصادداره. البته باعث میشه تا شما دیگه عمدا چوب لای چرخ تولید و اقتصاد نکنید. ما خودمون اینقدر تو فشار بودیم که زغال شدیم مارو سیاه نکن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
دولت تنها نیست چون اتاق بازرگانی با دولت است¡¡¡¡
Iran, Islamic Republic of
دولت تنها نیست ...!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اسحاق جان ان وقتی گه مرئم درصف گوشت . مرغ هستند جناب عالی در کاخ سعد اباد جشن تولد می گرفتی باید فکر می کردی ان روزی که به مردم ایران یائتان هست باید فکر می کردی هر وقت دست مهدی جهانگیری را گرفتی به دادگاه معرفی می کردی باید فکر میکردب داار 4200 تومانی تو با عث شد مفسدین اقتصادی در دادگا ها صف تشکیل بدهند چرا بی مورد حرف می زنی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
کی گفته تنهاست. سلبریتی داره، کدخدا داره، اروپا داره
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری یک راکار دیگه هم هست خق مردم که بوسیله اقا زادها واخوان ازجمله اخوی جنابعالی به غارت رفته به مردم برگردد
غلامحسین
Iran, Islamic Republic of
دولت تنهای تنهای تنهاست ، چون:
- مقام معظم رهبری از جایگاه خود مایه می گذارد و از بودن و ماندنش حمایت می کند و به تبع آن حزب اللهی ها و دلسوزان هم تا بتوانند کمک می کنند؛
- مجلس با همه وجود از همه توضیحاتی که وزرایش می دهند قانع می شود و کارت زرد یا قرمز نمی دهد؛
- قرار گاه سازندگی خاتم نسیه کار می کند و همه بارهای زمین مانده را بر می دارد؛
- صدا و سیما در همه برنامه شبکه های ملی و استانی به هر نحوی که آنها مایلند برای بیان سخنان و ترویج نقطه نظرهای آنان ، وقت می گذارد و برنامه هایی همچون صرفا جهت اطلاع و اخبار ویژه پزشکی و هر چیز دیگری را که نمی پسندیدند، حذف کرده است؛
- کمیته امداد با نجابت و بزرگواری آقای فتاح همه گونه همکاری را می کند تا از فشار اقشار محروم بر جنابان کاسته شود؛ و و و ...
واقعا بارک الله و آفرین و صد آفرین و هزار وسیصد آفرین !!!!!!!
نخفی
Iran, Islamic Republic of
سلام برشما. جناب اقای جهانگیری یادته در شروع به کار دولت اقای روحانی همه تقصیرها را گردن اقای احمدی نزاد مینداختی هر ایراد و اشکال کشور را عهده دولت قبلی میدانستی نمیگفتی راه حل گرانیها و اقتصاد نا به سامان کشور سیاسی است؟والان دست روزگار شما را ایینه تمام قد گفته های اعضای محترم دولت اول اقای روحانی قرار داده باید جواب پس بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
علی
United States
....
علی
United States
...
Iran, Islamic Republic of
نه بابا راهکار نمیخواد. تو ۵ دقیقه میشه مشکلات رو حل کرد.
Germany
حداقل ظاهر و حفظ کن جناب فرمانده،
راستی فرمانده بالاخره خودتی یا شیخ حسن؟!
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
من هم با راه حل سیاسی موافقم.....
والا الان 5 ساله فقط دارید از راهکار سیاسی استفاده میکنید و اوضاع خوب که نشده هیچ، بدترم شده!!!!!!!
انار
....
Iran, Islamic Republic of
...
بوسجين
Denmark
اگر دولت تنهاست كه قبول دارم عملكرد امثال شماست چنان جامعه را خط خطي كرده ايد بدون در نظر گرفتن عواقب حرف كه امروز خود ا ز ان مي ناليد...
ناصر رضایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه
مردم حتما صحبتهای جهانگیری و رئیسش رو موقع انتخابات فراموش نکرده اند ، نمیکنند و نخواهند کرد.
یادتان هست که جقدر دل این آقا و رئیسش برای وحدت میتپید، یادتان هست که مردم، انقلاب، شهدا، جانبازان، رزمندگان و همه رو چطور برای فریب مردم و بدست آوردن متقلابه رای آنها قربانی و سلاخی کردند.
مردم منافقان را خوب میشناسند.
این آقا همون کسی است که اعتراف میکنه اختیار عوض کردن منشی اش را هم ندارد!
واقعا TPB ( معادل فارسی و مودبانه تف بر این پررویی و بی شرفی). نمیتوانم هضم کنم چقدر این جماعت بر بازی کردن با شعور مردم، اصرار دارند.
خودتان منافقین را معنا و تعریف بکنید.