پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بهترین‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 678498
امیر ارسلان مطهری، جورج لیکنز و پرسپولیس عنوان‌های برترین بازیکن، سرمربی و تیم هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال را به خود اختصاص دادند.
بهترین‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال
به گزارش جهان نيوز، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با تثبیت صدرنشینیپرسپولیس در سال ۹۷ با برتری برابر سپیدرود، صعود استقلال به رده دوم جدول با برد خفیف شاگردان شفر مقابل نساجی، سقوط سپاهان به رتبه چهارم با توقف برابر فولاد در روز تاسیس ورزشگاه شهدای فولاد، دبل شدن شکست‌های نفت مسجد سلیمان در این فصل از سوی سایپا، تداوم پیروزی‌های خانگی تراکتورسازی و صعود شاگردان جرج لیکنز به رده سوم با عبور از سد پدیده، دومین پیروزی لیگ برتری ذوب آهن مدل علیرضا منصوریان با شکست دادن استقلال خوزستان قعرنشین، شکست خانگی پارس جنوبی از ماشین سازی و ثبت پانزدهمین تساوی فصل صنعت نفت با توقف مقابل پیکان به اتمام رسید.
 
در بازی‌های این هفته تیم‌های تراکتورسازی، سایپا، ماشین سازی، سپیدرود، استقلال و ذوب آهن حریفان خود را شکست دادند و ۲ بازی هم با تساوی پایان یافت.
در زیر نتایج و برترین‌های هفته بیست و دوم را با هم مرور می‌کنیم.
تراکتورسازی تبریز ۱ - ۰ پدیده شهر خودرو: آنتونی استوکس
نفت مسجد سلیمان ۰ - ۱ سایپا تهران: امیرحسین حسین زاده

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *