جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

فرار نظامیان صهیونیست از کرانه باختری

يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 678455
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از فرار نظامیان این رژیم از محلی در کرانه باختری که در آن عملیات ضد صهیونیستی انجام شده، پرده برداشتند.
فرار نظامیان صهیونیست از کرانه باختری
به گزارش جهان نيوز به نقل از العهد، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به فرار نظامیان رژیم صهیونیستی از محلی در کرانه باختری که در آن عملیات ضد صهیونیستی انجام شد، اذعان کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت فاش کرد که برخی نظامیان صهیونیست از محل عملیات در سلفیت در کرانه باختری از بیم هدف قرار گرفتن از سوی فرد فلسطینی انجام دهنده عملیات فرار کرده اند.

از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی فرار نظامیان این رژیم از مقابل یک فلسطینی را رسوایی دانست و گزارش داد: چگونه ممکن است که یک نفر وارد منطقه‌ای شود که در آن شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی وجود دارند و سه عملیات انجام دهد و سپس از محل با سلامت خارج شود.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی وعده داده است که درباره فرار نظامیان این رژیم تحقیق کند.

شایان ذکر است که در تازه‌ترین عملیات مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی، دو نظامی اسرائیلی در شهرک «آرائیل» واقع در کرانه باختری کشته و ۶ شهرک‌نشین دیگر زخمی شدند. برخی گزارش‌ها حاکی است که در این عملیات یک شهرک نشین صهیونیست نیز کشته شده است.

طبق اعلام منابع، انجام دهنده این عملیات پس از آن‌که اسلحه نظامی اسرائیلی را در اختیار گرفت، اقدام به تیراندازی کرد. او سپس از محل تیراندازی متواری شد.

خبرنگار تلویزیون «روسیا الیوم» نیز با اعلام این‌که فرد فلسطینی به گروهی از نظامیان اسرائیلی تیراندازی کرده است، تأکید کرد که در این حادثه دو نظامی کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

منابع رسانه‌ای اسرائیلی می‌گویند عملیات تیراندازی در نزدیکی بزرگراه شهرک آرائیل در شمال شهر «سلفیت» به وقوع پیوست و نیروهای اشغالگر بلافاصله به محل حادثه گسیل شده و تحقیقات را آغاز کردند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
مفسرین نظامی جهان تازه به این نتیجه رسیده اند که کشنده ترین سلاح جهان بمب اتم نیست بلکه همین اسلحه دستی( مسلسل دستی) است!!!در صورت برنامه ریزی و تمرین میتواند تلفات گسترده ایجاد کند... خوب این سربازهای بدبخت هم از همین می ترسند ( حق دارند) چرا برای ناتان جان خودشان را به خطر بیاندازند؟؟!! به نظرم اسرائیل برای ارتش خودش باید از جنگجویان داعش استخدام کند!!!
فریاد
Germany
....
Iran, Islamic Republic of
...