شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۱۳۹
روحانی در شورای اداری استان بوشهر:

تعجب می‌کنم‌ آمریکا در ذهن‌ها رخنه‌ کرده/ باید آمریکا را لعنت کنیم/ در برجام یک خدمت بی‌نظیر و تاریخی به ملت انجام دادیم/ اولین درخواست رئیس‌جمهور از رئیسی

يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب: 678440
حسن روحانی گفت: دستگاه قضایی سران آمریکا و طراحان تحریم را به خاطر جنایت علیه بشریت، تحت پیگرد قرار دهد. هر جا مشکلی می‌بینیم، باید دشمنان این ملت از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها را لعنت کنیم. تعجب می‌کنم که چطور دشمنان توانستند در برخی ذهن‌ها رخنه کنند.
تعجب می‌کنم‌ آمریکا در ذهن‌ها رخنه‌ کرده/ باید آمریکا را لعنت کنیم/ در برجام یک خدمت بی‌نظیر و تاریخی به ملت انجام دادیم/ اولین درخواست رئیس‌جمهور از رئیسی
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر یکشنبه در شورای اداری استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید با مقاومت به آمریکا بفهمانیم مسیرش اشتباه است، اظهارداشت: کسی که جلوی دارو و مواد غذایی را می گیرد، جانی است و دستگاه قضایی، سران آمریکا و طراحان تحریم را به خاطر جنایت علیه بشریت، در داخل و خارج تحت پیگیرد قرار دهد.

روحانی با قدردانی از استقبال گرم مردم کنگان و استان بوشهر از خادمان خود، تأکید کرد: برغم وجود مشکلات و فشار دشمنان، ملت ایران به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد و از نعمت‌های الهی که در اختیار مردم است، برای توسعه و پیشرفت استفاده می‌کند.

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح یک پروژه بسیار مهم در عسلویه و آغاز بکار 4 فاز دیگر از پارس جنوبی، خاطر نشان کرد: این خیلی مهم است که در یک روز مردم ایران شاهد افزایش یکصد میلیون متر مکعب در نقل و انتقال گاز کشور باشند.

روحانی افزود: خیلی مهم است که در ماه‌های گذشته برغم وجود تحریم‌ها و فشارها، 15 فاز پارس جنوبی را افتتاح کرده‌ایم و در طول 5 سال گذشته همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تمام تلاش خود را برای خودکفایی در عرصه گاز انجام دادند که این باعث افتخار است.

رئیس جمهور ادامه داد: وقتی در یک جمع خارجی اعلام کردم که ظرفیت تولید گاز ما در روز یک میلیارد متر مکعب است، همه تعجب کردند و باور نمی‌کردند، اما امروز در گاز خودکفا شدیم و این کار بسیار ارزشمندی در کشور است.

روحانی با بیان اینکه امروز مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، اما باید قدر این نعمت‌های الهی را بدانیم، گفت: بالاترین نعمت کشور مردم خوب و فداکار آن است امروز ترکیب فرهنگ غنی اسلام با فرهنگ ایران و پیوند این دو فرهنگ درخت تنومندی در منطقه ایجاد کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه هر جا مشکلی می‌بینیم، باید دشمنان این ملت از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها را لعنت کنیم، گفت: تعجب می‌کنم که چطور دشمنان توانستند در برخی ذهن‌ها رخنه کنند.

روحانی با بیان اینکه آن کسی که در میدان مبارزه است، سختی کار را درک می‌کند و کسی که در میدان نیست، نمی‌تواند مشکلات را به درستی درک کند، گفت: راهی را که انتخاب کرده‌ایم درست و صحیح بوده و آن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای فعالیت این دولت اعلام کردیم قصد ما این است که با همه دنیا همکاری کنیم و هر که به ما احترام گذاشت، با او با احترام برخورد کنیم و در مقابل هر کسی هم که به ما ظلم کند، می‌ایستیم.

رئیس جمهور با اشاره به توافق هسته‌ای ایران با کشورهای قدرتمند، گفت: در یک توافق بسیار مهم یک خدمت بی‌نظیر و تاریخی به ملت انجام دادیم، ما در این توافق کشور را از فصل 7 منشور ملل متحد نجات دادیم که هیچ چیزی با این اقدام قابل مقایسه نیست.

روحانی ادامه داد: کشور عراق، 16 سال قبل توسط آمریکایی‌ها اشغال شد. قبل از آن حمله و اشغال عراق، این کشور را ذیل منشور 7 بردند و هنوز هم بعد از 16 سال، دولت و ملت عراق، گرفتار فصل 7 هستند. پس ما باید این نعمت بزرگ را که برای کشور به دست آوردیم، قدر بدانیم. یک کار بزرگ تاریخی انجام شد، باید قدر زحمتکشان و دیپلمات‌های خود را بدانیم. حالا برخی هم هستند که به این موضوع مهم توجه ندارند.

رئیس جمهور در ادامه به خروج یکطرفه آمریکا از برجام و توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: البته همه دنیا بجز 2، 3 کشور این کار آمریکایی‌ها را تقبیح و در مقابل، بخاطر همکاری ایران با شورای امنیت و سازمان ملل ما را تشویق کردند.

روحانی با اشاره به حضور وزیر نفت در جلسه شورای اداری، یادآور شد: همین آقای زنگنه بگوید که اگر برجام و توافق هسته‌ای نبود، آیا این امکان وجود داشت که با این سرعت 15 فاز پارس جنوبی افتتاح و راه‌اندازی شود؟

رئیس جمهور افزود: آمریکایی‌ها می‌گویند که در توافق هسته‌ای سرشان کلاه رفته، البته این حرف غلطی است و هر کدام از طرفین توافق از برجام نفع بردند و سر کسی کلاه نرفته است.

روحانی ادامه داد: حرف آمریکایی‌ها یک کلمه است. آنها می‌گویند دولت قبلی آمریکا اشتباه کرده است زیرا اگر توافق انجام نمی‌شد و تحریم‌های بین‌المللی چند سال دیگر ادامه می‌یافت ما می‌توانستیم حکومت ایران را سرنگون کنیم که البته این نیز ادعای غلطی است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، گفت: امروز ابرقدرتی به نام آمریکا و صهیونیسم و مرتجعین منطقه علیه ملت ایران دست به دست هم داده و هر روز سنگ‌اندازی و تیراندازی و ایجاد مشکل می‌کنند. خانه ایران دَر و پنجره و محوطه دارد پرتاب مداوم سنگ، شیشه را می‌شکند و به در آسیب می‌زند. ما نمی‌توانیم شیشه‌ای درست کنیم که پرتاب سنگ به آن آسیب نزند.

روحانی اظهار داشت: عقل، سواد و علم ما این را درک نمی‌کند که شما می‌گویید در جنگ شرکت می‌کنیم، اما زخمی هم نمی‌دهیم و آسیب نمی‌بینیم. ما این را بلد نیستیم.

رئیس جمهور افزود: به عنوان کسی که در جنگ حضور داشته و مسئولیت داشتم، می‌گویم ندیدیم عملیاتی انجام شود که آسیب نبینیم. بمباران نشویم، یا کشته و زخمی ندهیم. خداوند هم می‌گوید شما در جنگ زحمت می‌بینید و کشته و زخمی می‌دهید دشمن شما هم همین‌طور، ولی شما که توکل به خدا دارید، پیروز می‌شوید. آنچه تاریخ و دین ما به ما می‌گوید این است. جنگ بدون زخمی و کشته و آسیب دیدن نداریم. یا اینکه شما قبول ندارید که اصلاً در شرایط جنگی هستید که اگر اینگونه است، بگویید.

روحانی گفت: ما باید در این شرایط ایستادگی و مقاومت کنیم تا آمریکایی‌ها بفهمند که راهشان غلط بوده و اشتباه کردند. امروز زمانی است که باید با مقاومت ، آنها بفهمند که می‌بایست به ملت بزرگ ایران احترام بگذارند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز کشور شرایط سختی داشته و مردم در فشار زندگی می‌کنند، اظهار داشت: ما می‌دانیم که برای رسیدن کالا به دست مردم چه مشکلاتی وجود داشته و چه تلاش‌هایی انجام می‌شود. می‌دانیم مسئولان وزارتخانه‌های ما اعم از وزارت خارجه، نفت، جهاد کشاورزی و وزارت صمت و همچنین بانک مرکزی تلاش‌های فراوانی را انجام می‌دهند، اما در یک شرایط عادی نیستیم. در شرایط کنونی همه باید متحد باشیم و در کنار هم بایستیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در عملیات‌های گوناگون دوران دفاع مقدس از جمله عملیات خیبر کربلای 4 و والفجر 8 درست است که در ابتدا موفق نبودیم، اما پس از عدم موفقیت توانستیم در عملیات‌های دیگر به پیش رفته و موفق باشیم.

روحانی گفت: ما امروز در یک میدان مبارزه هستیم و آمریکا علیه بشریت جنایت می‌کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه دستگاه قضایی سران آمریکا و طراحان تحریم را به خاطر جنایت علیه بشریت، در داخل و خارج تحت پیگرد قرار دهد، اظهار داشت: ما باید ابتدا در دستگاه قضایی خودمان این شکایت را مطرح کنیم که آمریکا با تحریم‌های خود و کسانی که او را یاری می‌دهند، علیه بشریت جنایت می‌کنند و باید محاکمه شوند و سپس آن را از دادگاهی بین‌المللی بخواهیم.

 روحانی با اشاره به اینکه آمریکا حکم دادگاه بین‌المللی لاهه مبنی بر اینکه آمریکا حق تحریم را ندارد نقض کرده و به آن گوش نکردند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها حتی قطعنامه شورای امنیت را نیز نقض کردند و در روابط تجاری خود با چین و اروپا هم بسیاری از معاهدات را زیر پا گذاشتند؛ امروز حکومتی در آمریکا روی کار است که همه معاهدات را زیرپا می‌گذارد و تنها در رابطه با برجام نقض عهد نکرده و اینها را جنایتکار علیه بشریت می‌دانیم.

رئیس جمهور افزود: آن کسانی که از رسیدن غذا و دارو و نهاده‌های کشاورزی به دست مردم جلوگیری می‌کنند، به مردم ایران و دیگر کشورهای همسایه و تجار دیگر ظلم می‌کنند و ما این اقدامات را جنایت علیه سلامت ملت و محیط زیست مردم می‌دانیم.

روحانی با تأکید بر اینکه باید در برابر این توطئه بایستیم، گفت: البته در این شرایط سخت و دشوار موفقیت‌هایی هم داشته‌ایم که نمونه‌های آن گازرسانی روزانه به 10 روستا، خودکفایی در بنزین، اتصال 4 استان به راه‌آهن سراسری و توسعه روابط مناسبات با کشورهای همسایه است که همه اینها اقدامات بزرگی است که علیرغم فشار دشمنان ادامه دارد.

رئیس جمهور اظهار داشت: پایان این مسیر، قطعاً با ایستادگی و اتحاد و مقاومت ملت، منجر به پیروزی خواهد شد.

روحانی با تجلیل از ابراز محبت و لطف مردم نسبت به خادمان خود در زمان‌های گوناگون، گفت: در سفر به عراق، هنگامی که در زیارت عتبات مقدسه در جمع مردم حاضر می‌شدیم، آنها نسبت به خادمان‌شان لطف و محبت داشتند و این پیامی برای مسئولان عراقی بود که رابطه بین دولت و ملت حتی در شرایط سخت و فشار هم مستحکم است.

رئیس جمهور همچنین میهمان‌نوازی و محبت مردم نقاط مختلف کشور در سفرهای استانی نسبت به خادمان خود را نشان عظمت ملت ایران دانست و گفت: ما نه در دوران دفاع مقدس و نه امروز آغازگر جنگ و تجاوز نبوده‌ایم، اما همواره در برابر تجاوز ایستادگی می‌کنیم و خداوند ما را یاری خواهد کرد.  عظمت ملت ایران در جهان نمونه است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر استعدادهای وسیعی در بخش‌های مختلف گردشگری، منابع زیرزمینی، سواحل وسیع در خلیج فارس، دارد، گفت: باید از خلیج فارس و نعمت‌هایی که در دریا وجود دارد، بیش از پیش استفاده کنیم.

روحانی با بیان اینکه خوشبختانه امروز همدلی و انسجام بسیار خوبی میان مسئولان استان و اقوام و مذاهب گوناگون وجود دارد، افزود: هنگامی که متحد و در کنار هم باشیم، موفق خواهیم بود و این در حالی است که قانون، ‌رهبری، مجلس، دولت، قوه قضائیه و ملتی واحد، نعمت‌های بزرگ خداوند برای ما است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور همواره با فداکاری و ایثار در مرزهای آبی، هوایی و زمینی امنیت ایجاد کرده‌اند، گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس برای انتقال نفت ،نیروهای مسلح جانفشانی کردند، امروز هم همه باید در کنار هم باشیم و این استان را آباد کنیم.

روحانی اظهارداشت: از مردم شهر بوشهر که نتوانستیم در این سفر خدمت آنها برسیم، عذرخواهی می‌کنم، قرار بود این سفر دو روزه باشد اما به لحاظ وقت کوتاه و شرایط آخر سال دولت، نتوانستیم در خدمت مردم عزیز بوشهر باشیم.

رئیس جمهور افزود: امیدواریم خداوند سال جدید را برای ملت ایران مبارک قرار دهد و بتوانیم با انسجام و مقاومت پیروزی را برای کشور و ملت ایران به ارمغان بیاوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روحانی دلواپس شد
Iran, Islamic Republic of
بالاخره آقای روحانی هم دلواپس شد
Iran, Islamic Republic of
هر وقت اف ای تی اف رو رسما پس گرفت حرفش قبول
سرور
Iran, Islamic Republic of
هر وقت همه حرفها و توهینهای قبلی را پس گرفت و عملا حرفهای جدید خود را اصلاح کرد قبول وگرنه این که تغییر استراتژی است.
Iran, Islamic Republic of
نه خير جانم اين يك تغيير تاكتيك است نه استراتژي.
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
زبانت را گاز بگیر !!!!
چرا کدخدا را لعنت می کنی 😃😃😃
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی، سران دولتی باید تحت پیگرد قرار گیرند که امضای آمریکایی برایشان تضمین بود، و الا آمریکا دشمن است و دشمنی خود را انجام داده است.
Iran, Islamic Republic of
اگه دلواپس شده پس چه کسی داره اطلاعات مالی ایران رو در راستای اجرای اف ای تی اف و پالرمو به خزانه داری امریکا میده و راه دور زدن تحریم ها رو بسته و بودجه نظامی رو نصف کرده ؟
Iran, Islamic Republic of
حرف باد هواست
عمل رو ببین
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی شما تا دیروز با افتخار! می گفتید دستاورد برجام رفع تمام تحریم های همه جانبه و سرازیر شدن سیل سرمایه گذاری های خارجی و رونق اقتصاد و سفره مردم است؟ چی شد؟! امروز می گویید نه هدف اصلی ما برداشتن سایه جنگ از سر کشور است! و اگر فردا جنگی سر بگیرد چه دستاورد جدیدی برای برجام می خواهید درست کنید؟!!!
قول سایه داده بود نه خود جنگ که!
Iran, Islamic Republic of
میگه خوب ما سایه جنگ را قول داده بودیم که برداشتیم خودش را که بر نداشتیم
برداشتن خود جنگ وظیفه نیروهای مسلحی است که هم بودجه آن را نصف کردیم ! هم اطلاعات مالی شون رو تقدیم دشمن کردیم! هم با پالرمو اونا رو رسما تروریست معرفی کردیم و دستور تحریم نیروهای مسلح رو دادیم!

خوب حالا باید بروند و جنگ را جمع کنن
مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روحانی مردم تشنه صداقت هستند. بنظر من در این مقطع زمانی بهترین سیاست در مقابل آمریکا، عذر خواهی جنابعالی و تیم مذاکره کننده از اعتماد بیجا به کدخدا است.مطمئن باشید آنوقت تمام مردم حتی دلواپسان و کسانی که شما به آنها توهین کردید با طیب خاطر و اعتماد کامل در کنار شما می ایستند.
لعنت بر شیطان بزرگ و شیطان پرستان
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی آمریکا در ذهن شماها رخنه و نفوذ کرده که علیرغم هشدارهای داده شده به کدخدا و لبخندهایش اعتماد کردید. جنابعالی و تیم مذاکره شما شیفته قدرت آمریکا شده بودید و آنها را مودب خواندید و یهویی قرار ملاقات می گذاشتید ،تلفنی صحبت می کردید ،لبخندزنان با آنها قدم می زدید و کادو رد و بدل می کردید. چه شد که الان آمریکا را لعنت می کنید و مخالفان خود را همدست آمریکا می نامید؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آشیخ حسن! پس کی بود میگفت کدخدا کدخدا
باید با خود کدخدا مذاکره و توافق کرد!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مشکلات از وقتی شروع شد که تابلو شیطان بزرگ به کدخدا تغییر نام داده شد.
Iran, Islamic Republic of
اگر هدایای چند صد سکه ای را از تیم مذاکره کننده پس گرفتید و به خزانه ملت فقیر برگرداندید آن وقت معلوم میشه شما صداقت دارید و الا به قول شاعر دو صد گفته چون نیم کردار نیست، خود شما هم متوجه شدید که حرف درمانی مشکلات کشور را حل نمیکند بلکه وجاهت شما را کم میکند و به نفع شما نیست فقط حرف بزنید و عمل نباشد مثل تنظیم بازار میوه و مرغ شب عید شما که مردم دارند کاملا لمس میکنند دیروز یک کیلو پیاز خریدم 8 هزار تومان و یک کیلو هم سیب زمینی درهم خریدم 5 هزار تومان. علی برکه الله شب عیدی یک املتی درست کنیم با نوه ها حال کنیم.
Iran, Islamic Republic of
روحانی همون روحانیه
فقط ظاهر کلماتش عوض شده اما دقت بفرمایید محتوا همون محتوای سابق است
Iran, Islamic Republic of
تا چندی پیش آمریکا کد خدا بود رئیس جمهورش باهوش بود مذاکره و توافق خوب بود !!!! کاش رئیس جمهور ما اعتدال داشت شعار اعتدال در عمل به ضدش تبدیل شد!!!!! ضمنا بخش عمده این افتخارات مربوط به قرارگاه خاتم است که شما در برخی از سخنرانی ها یتان آنها را به باد انتقاد می گیرید و می گویید نظامیان اقتصاد را رها کنند!!!!!
حسن بادت هست
Iran, Islamic Republic of
یاد تان هست لحظه ای قیمتها بالا میرفت !!! (فقط برید خدا رو شکر کنید که هست ) !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا قسم میدهم پیگیر شوید ببینید سفر آقای روحانی به بوشهر چقدر هزینه روی دست ملت گذاشته است به گلهای که زیر میزها هیئت همراه رئیس‌جمهور نصب شده توجه کنید فکر کنم چند میلیون فقط گل مصرف شده اینها نمکی است بر زخم های فقر مردم، مردم در پول دارو و درمان خود معطل مانده اند روزی چند نفر در خیابان جلوی بنده اظهار فقر میکنند که معلوم است گدا نیستند و انسانهای آبرو داری هستند.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
ب
Iran, Islamic Republic of
مگر جنابعالی نبودی که شعار تعا مل می دادی حا لا چه هنوز شعار های که از فردا ایران می شود بهشت؟ کلید همه دنیا دست منه ؟مردم هیچ وقت این حرفها که....... و.......... و ........ و ...... و ............ از یاد نمی برند؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
آآآ.....
بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ببینیم و تعریف کنیم و با این رویکرد سخنران مراسم یوم الله 13 آبان سال 98 باید شما باشید .
وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
درپاسخ به روحانی
United Arab Emirates
آمریکا با درخواست با دشمنان داخلی ایران تحریم کرده است.
دشمنان داخلی بدتراز دشمنان خارجی هستند.
United Arab Emirates
دشمنان داخلی بدتراز دشمنان خارجی هستند.
دشمنان داخلی مردم را تحریم کردند، نه آمریکا
Iran, Islamic Republic of
اگر برجام نبود هرگز آمریکا نمی توانست فناوری هسته ای ما را نابود کند و این همه خسارت بزند

آب سنگین اراک و فردو را آمریکا نابود نکرد برجامیون نابود کردن و بعد هم به خودشون صدها سکه جایزه دادن
دستش بریده باد
Iran, Islamic Republic of
وقتی همه می گفتند در موقعیت شعب ابوطالب قرار داریم

آقا فرمودن این موقعیت شعب نیست جنگ احزاب است
یعنی اینکه دشمن خارجی که آمده و ما را محاصره و تحریم کرده یک دست هایی مثل یهود بنی قریضه در داخل دارن با او همراهی و همکاری می کنن و گرا میدن و خیانت می کنن

حالا رو میشه که بله این مدت که فشارها کمر مردم رو شکست به خاطر این بود که راه های دور زدن تحریم دو دستی تقدیم خزانه داری آمریکا شده!

به نظر تون کدام دست خائنی چنین کاری کرده اقای روحانی؟!
دستش بریده باد
درپاسخ به روحانی
United Arab Emirates
دولت، دولتمردان، ومسئولین، مسئولان و نمایندگان مجلس درتمام رسانه های شعارمی دهند آمریکا، کشورهای اروپایی و... دشمنان نظام جمهوری اسلامی، مردم ایران ومسلمانان هستند ولی متاسفانه خودشان همه جانبه با آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره، گفت وگو وهمکاری می کنند.
درپاسخ به روحانی
United Arab Emirates
بمباران شیمیایی حلبچه در 25 اسفند 1366 توسط حکومت بعث عراق با دستورآمریکا جنایتکار صورت گرفت ومجامع حقوق بشری ازسال 1366 تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر جنایتکار، آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار ازسال 1366 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، و گری وغیرانسانی صدام و حامیانانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
درپاسخ به روحانی
United Arab Emirates
مردم از گرانی ها شکایت دارند/ متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان، تعزیرات، قوه قضائیه، دستگاه های نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و نمایندگان مجلس 11 ماه 26 روز است هیچ کاری نکردند.
کسانی که خودسرانه گران‌فروشی می‌کنند
United Arab Emirates
کسانی که خودسرانه گران‌فروشی می‌کنند
متاسفانه بیشتر تولید‌کنندگان و فروشندگان مایحتاج عمومی بدون آن‌که از مسئولان ذی‌ربط مجوزی گرفته باشند، پیوسته بر قیمت اجناس و خدمات خود می‌افزایند. چگونه چنین افرادی که در رأس امور مملکت هم نیستند، امکان می‌یابند خودسرانه هر روز بر نرخ کالا و خدمات‌شان بیفزایند و بی‌‌ترس و محابا از جریمه و مجازات به اعمال خلافشان ادامه دهند؟
درپاسخ به روحانی
United Arab Emirates
اگر دولت شکر 4200 تومانی تحویل ما مغازه‌دارها داده باشد ما حاضریم آن را 4000 تومان به دست مشتری بدهیم. ولی وقتی شکر را با کلی دوندگی 7400 تومان می‌خرم چند بفروشم؟!
Iran, Islamic Republic of
قیمت فله وعمده شکر ۵۵۰۰ است
اعتراض
United Arab Emirates
دیروز قیمت مرغ به 16 هزار و 500 تومان رسید در صورتی که روز پنجشنبه قیمت 16 هزار و 900 تومان بود.
دلواپس
Romania
خوب مردم تلاش کردندقیمت 1400 گرانترشد بعد دولت زحمت کشید 400 ارزان شد...مردم بیشتر تلاش کنید دولت موفق تر شود...همه اش هم تقصیر ترامپ ودلواپسان است !
اینطوری من هم می توانستم رییس شوم...
Iran, Islamic Republic of
علی برکه ا...
ابی
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد می کنم رییس قوه قضاییه برادران فریدون و جهانگیری رو تحت پیگرد قرار بدهد
درپاسخ به روحانی
United Arab Emirates
چه کسانی تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، گروهک تکفیری جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و گروهای تروریستی را به وجود آوردند؟ آمریکا و هم پییمانانش درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار!
آمریکا ومتحدانش همچنان حامی تروریسم، داعش و گروه های تروریستی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
نه تنها مردم ایران، منطقه خاورمیانه و بلکه مردم دنیا جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش را فراموش نمی کنند.
کشورهای اروپایی جنایتکار ازسال 2001 تاکنون مانند آمریکایی ها جنایتکار با پرونده تروریسم درمنطقه بازی می کنند.
اجرا نشدن وعده مسولان اعتماد مردم را خدشه دار می کند.
United Arab Emirates
اجرا نشدن وعده مسولان اعتماد مردم را خدشه دار می کند.
اگر وعده های اجرا نشده و و یا نیمه تمام بماند، مردم به مدیران آینده نیز بی اعتماد می شوند.
مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان و... با شعار حل نمی شود.
United Arab Emirates
مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان و... با شعار حل نمی شود.
با شعار مشکلات مردم و کشور و... حل نمی شود.
به خاطرناتوانی، کوتاهی، بی توجهی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی، سکوت وخیانت های دولت، دولتمردان، دستگاه های نظارتی، مسئولان وزارت کشاورزی، مسئولان ونمایندگان به اصطلاح مجلس شورای اسلامی درسال 1397 بیش از999 هزارکالا های، اجناس و... تولید داخلی درسراسرکشور به صورت غیرقانونی افزایش قیمت و گران شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی پاسخ نیست و سکوت اختیارکرده اند؟ شرم آوراست.
گوشت هرکیلو 115 و 120 هزار تومان شده است.
مرغ هرکیلو 16 و 17 هزار تومان شده است.
درپاسخ به روحانی
United Arab Emirates
گروهک تروریستی منافقین بیش از 17 هزار نفر را در ایران قتل عام کردند در کشورهای اروپایی زندگی می کنند متاسفانه مدیران دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون با سران کشورهای اروپایی همه جانبه همکاری می کنند.
گروهک تروریستی جیش الظلم مردم ایران را قتل عام می کنند در پاکستان زندگی می کنند متاسفانه دولت همه جانبه با سران پاکستان همکاری می کند.
درپاسخ به روحانی
United Arab Emirates
ما جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صدام دیکتاتور و حامیانشانش مانند آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی و سکوت مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی هرگز فراموش نخواهیم کرد
کشورهای اروپایی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار یکی از حامیان اصلی تروریسم درمنطقه خاورمیانه وسراسرجهان هستند.
کشورهای اروپایی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار یکی از حامیان اصلی داعش و گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وسراسرجهان هستند.
کشورهای اروپایی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهگ تروریستی منافقین درعراق و ایران هستند.
درپاسخ به روحانی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا به درخواست دشمنان داخلی ایران تحریم کرده است.
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش و گروهک تروریستی جیش الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش به درخواست دشمنان داخلی به مردم ایران حمله کردند.
درپاسخ به روحانی
Iran, Islamic Republic of
پذیرش سامانه نفت در برابر غذا در مذاکره با اروپایی‌ها یک توهین آشکار به ملت شریف ایران است با این قرارداد نظام سلطه، ایران را به عنوان یک کشور ماجراجو‌ معرفی خواهد کرد. قرار بود برجام رابطه ایران با کشورهای دنیا را عادی کند نه اینکه در حد یک کشور مورد استثنا پذیرفته شود.
پيام اردوغان به مناسبت سالگرد بمباران شيميايي حلبچه
Iran, Islamic Republic of
روحانی سکوت کرد

پيام اردوغان به مناسبت سالگرد بمباران شيميايي حلبچه

رئيس جمهوري ترکيه در سالگرد بمباران شيميايي حلبچه پيام تسليتي منتشر کرد. رجب طيب اردوغان، در پيامي در توئيتر نوشت: زخم حمله شيميايي 31 سال قبل به حلبچه که منجر به جان باختن هزاران غيرنظامي شد، هنوز التيام نيافته است. وي در اين پيام آورده است: از خداوند متعال براي تمامي خواهران و برادران کُرد که در اين قتل عام به عنوان لکه ننگين تاريخ بشريت جان خود را از دست دادند، طلب رحمت و مغفرت مي‌کنم. گفتني است ارتش عراق 16 مارس 1988 به حلبچه حمله شيميايي کرد که در پي آن 5000 غيرنظامي کشته و عده زيادي مصدوم شدند.
Iran, Islamic Republic of
در فاجعه حلبچه این ایران بود که به کمک مردم شتافت و مردم حلبچه هم به طرف ایران حرکت کرده بودن و به ما پناه آوردن

واقعا متاسفم این دولت داره تمام موقعیت ها رو واگذار می کنه
اعتراض
Romania
حقوق ما بازنشستگان تامین اجتماعی را 15 هر ماه پرداخت می‌کردند که 2 روز 2 روز به 29 هر ماه رساندند و الان که 26 اسفند هم گذشته خبری از حقوق اسفند نیست. مگر قرار نبود حقوق اسفند تا بیستم پرداخت شود؟! اگر قرار نیست ما این چند مثقال آجیل و چند تکه لباس و... را خرید کنیم بگویید!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
حرفهای خیلی قشنگ و درستی زده. اما اصلا به تیپ روحانی نمیاد! آدم واقعا نگران میشه کسی بگه همه مشکلات از امریکاست و در این حال برجان رو که دست ملت رو در مقابل امریکا بسته تاییدمیکنه. این دوگانگی نشونه چیه؟
دلواپس
Romania
این دشمنان داخلی چه کسانی هستند؟
بازی با کلمات تاوقتی جواب می دهد که عده ای ساده لوح خریدار آن هستند...ته برجام با این امریکا که هواپیمای مسافربری رازد وبه صدام کمک کرد وآن مجامع بین المللی خفه خون گرفته دربرابر جنایات یمن معلوم بود...
ملت از خدمات دولت لذت ببرید...
Iran, Islamic Republic of
ولی من به عنوان یک یک ایرانی از رئس دستگاه قضا انتظار دارم اول فاسدان و صاحبان قدرت داخلی رو به سزای عملشون برسونه رسیدگی به فساد و خیانت داخلی ها خیلی از دشمنان خارجی واجبتره
Iran, Islamic Republic of
اینکه آمریکا هم ملعون باشد هم خادم ملت جور درنمیاید
پارادوکسیکال است
Iran, Islamic Republic of
بعد از حدود 6 سال گذشتن از دولت تدبیر و امید و گوش به فرمان کدخدا بودن و سخنانی که مدام در پی روی و امضاء تعهدات بین المللی ( برجام و... ) می داد و اهانت هایی که به مخالفین روش های ایشان داشت حال دلواپس شده و به آیه اله رئیسی دستور پی گیری تخلفات آمریکا را می دهد ولی باید گفت که ابتدا باید خائنین به کشور و نظام مقدس و خصوصا برادر خودش یعنی حسین فریدون را به اشد مجازات برسانند و دست خائنین و منافقین داخلی قطع گردد .
مهدی
Australia
باسلام
تادیروز کدخدا کدخدا میکردی حالا چطورشد یک دفعه کدخدا اخ شد؟
حالا چرا ازگفتن مرگ بر آمریکا گفتید آمریکا را لعنت کنیم ؟
Iran, Islamic Republic of
دشمنان ما که کفارند و خداوند قبلا چند بار آنها را در قرآن لعن کرده است داخلیهای که دنباله روی کدخدا هستند و مرام آنها را در داخل کشور ترویج میکنند و اسم خودشان را هم مسلمان گذاشته اند باید لعن کنیم که منافقین ملعونتر از کفارند و خداوند وعده داده که جایگاه منافقین را در طبقه پایینتر از کفار قرار دهد لعنت بر منافقین که این ملت چی میکشند از دست آنها همین امروز در داروخانه بیمارستان پیرمردی عصا به دست آمد پیش بنده مبلغ نسخه اش را به بنده نشان داد 780 هزار تومان شده بود که چون بیمه تعهد خودش را به داروخانه انجام نداده بود کل نسخه را برایش آزاد حساب کرده بودند و آه از نهاد پیرمرد در آمده بود بنده هم که نصف داروهایم را مجبور شدم حذف کنم شد 350 هزار تومان آزاد، دفترچه بنده مربوط به بنیاد شهید بود که پدرم، پدر شهید است.
Iran, Islamic Republic of
روحانی ۷ خرداد ۹۲: "مشکل، عدم مشورت، خودشیفتگی، عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور و بی‌ثباتی‌هاست"!

روحانی 26 اسفند 97: "هر جا مشکلی می‌بینیم، باید دشمنان این ملت از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها را لعنت کنیم."!!
Iran, Islamic Republic of
همان ذهنی آمریکا را کدخدا دانسته معلومه حالا حرفتت را قبول نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
اگر رئيسي محاكمه آمريكا را شروع كند در همان اول كار به تفاله هاي دنباله روي داخلي او كه در دولت نفوذ كرده اند خواهد رسيد اينها را چه كند ؟
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی شب بخیر
کشف هفت راس گاو قاچاق در گلپایگان
Iran, Islamic Republic of
کشف هفت راس گاو قاچاق در گلپایگان
هفت راس گاو قاچاق در گلپایگان توقیف شد .

تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

ماموران گشت انتظامی پاسگاه سعید آباد این شهرستان هنگام کنترل و گشت زنی در محورهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک ودر بازرسی ازآن این مقدار دام قاچاق را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ علی سبحانی ارزش این تعداد دام قاچاق را بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برشمرد و افزود: در این رابطه راننده متخلف این خودرو دستگیر و پرونده ی وی برای بررسی بیش تر به مراجع قضایی ارسال شد .
وی گفت: مبارزه با پديده قاچاق به عنوان يکي از عوامل برهم زننده نظم اقتصادي از ماموريت هاي هميشگي پليس است و نیروی انتظامی با ورود و جابجايي هرگونه كالاي قاچاق و قاچاق دام، برخورد قانونی می کند.

شهرستان گلپایگان در 156 کیلو متری شمال غرب استان اصفهان واقع شده است .
Iran, Islamic Republic of
الان این کامنت شما جناب بابایی! ربطی به موضوع این خبر داشت؟!
Iran, Islamic Republic of
منظور رئيس جمهور محترم اينه كه بجاي گرفتن يقه نجومي بگيران و نجومي خواران و مسببان دلار 14 تومني و پرايد 50 تومني بايد يقه آمريكا را گرفت؟
آمريكا بود كه 18 ميليارد دلار را به قيمت 4200 تومن داد براي واردات كود انساني و ...
Iran, Islamic Republic of
جمله آخر درواقع یعنی این....حسین فریدون رو ول کن آمریکا رو بچسب.
Iran, Islamic Republic of
هر چند در منظر وجدان های بیدار تمام رفتار های آمریکا محکوم است .ولی اگر من به حای آقای رئیسی باشم این کار را نخواهم کرد چون بعدا به عنوان نقطه ضعف و اینکه با دنیا تعامل نداشته ام وفشار های آمریکا نتیجه عدم تعامل با آنها بوده است سر کوفت خواهم شد ( مثلا در مناظره انتخاباتی )
کلیدیوس اونچنان رونقیوس
Iran, Islamic Republic of
بازم همون حرفای تکراری از دولته «باید بشود»!
درپاسخ به آقای حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
مذاکره، گفت وگو همکاری با حامیان گروهک ترریستی منافقین مانند آمریکا و کشورهای اروپایی جنایت علیه بشریت است.
مذاکره، گفت وگو همکاری با حامیان صدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق مانند آمریکا و کشورهای اروپایی جنایت علیه بشریت است.
مذاکره، گفت وگو همکاری با حامیان تروریسم، القاعده، طالبان، گروهگ تکفیری جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و گروه های تروریستی جنایت علیه بشریت است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت دوست دشمن من ، دشمن منه
دوستی با دشمن ما خیانته
مذاکره با دشمنان قسم خورده خیانته خیانته خیانته
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر فرانسه
مرگ بر اسرائیل
مرگ برآمریکا
Iran, Islamic Republic of
...
درپاسخ به آقای حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
مذاکره، گفت وگو همکاری با دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی مانند آمریکا و کشورهای اروپایی جنایت علیه بشریت است.
مذاکره، گفت وگو همکاری با دشمنان درجه یک ملت ایران مانند آمریکا و کشورهای اروپایی جنایت علیه بشریت است.
Iran, Islamic Republic of
برجام کاسه زهری بود که به کام ملت ریخته شده آیندگان قضاوت خواهند کرد .
Iran, Islamic Republic of
اولین درخواست رئیس جمهور از رئیسی: سران آمریکا را تحت پیگرد قرار دهید!
"چشم حتما"
Iran, Islamic Republic of
...
درپاسخ به حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید رسما به اشتباه به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتراف کند.
ظریف باید رسما به اشتباه به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتراف کند.
عراقچی باید رسما به اشتباه به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتراف کند.
درپاسخ به حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
کشورهایی که به قطعنامه ضد ایرانی درسازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل و کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل رای دادند. ولی متاسفانه مدیران دولت روحانی با آنها همه جانبه همکاری می کنند.
Iran, Islamic Republic of
امريكا و اروپا و كانادا دشمن شما تهي دستان است ما داريم دانگي دونگي با هم حساب ميكنيم بشما حمله ور نشود ولي اقا زادها مارو دوست دارند خصوصا دلار فراوان انها را عزيزان
درپاسخ به حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، ترکیه و اسرائیل هرسه تروریست هستند.
انگلیس، فرانسه و آلمان هرسه تروریست هستند.
عربستان سعودی، امارات و بحرین هرسه تروریست هستند.
اروپا جنایتکارشماره یک به سرکردگی آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار شماره یک بیش از999 هزار تروریست از طریق ترکیه جنایتکارشماره یک به سوریه و عراق اعزام کرده است و همچنان نیزادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
باید سخنرانی های رئیس جمهور محتر م در آینده در کتابهای درسی دانشگاه ها تدریس شود
تحت پیگرد قراردادن سران امریکا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
درپاسخ به حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
قیمت گوشت به 105 هزار تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است.
قیمت گوشت به 110 هزار تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است.
قیمت گوشت به 115 هزار تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است.
قیمت گوشت به 120 هزار تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است.
قیمت مرغ به 17هزار تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است.
ونمایندگان به اصطلاح مجلس شورای اسلامی هم درخانه ملت سکوت کرده اند؟
و دولتمردان هم سکوت کرده اند؟
و مسئولان هم سکوت کرده اند؟
کشف 10 میلیارد ریال پارچه قاچاق در شهرستان پلدختر
Iran, Islamic Republic of
پلدختر؛
کشف 10 میلیارد ریال پارچه قاچاق در شهرستان پلدختر
در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل محاکم قضایی شد.

تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

ماموران پلیس آگاهی پلدختر، یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق را در آزاد راه خرم آباد-پل زال متوقف كردند .
سردارمهديان نسب افزود:در بازرسی از این خودرو 660 تخته پارچه قاچاق بدون مجوز گمرکی به ارزش 10میلیارد ریال کشف، يك نفر دستگير و تحویل مقامات قضایی شد .
Iran, Islamic Republic of
...
زبان دراز
Iran, Islamic Republic of
کسی که ادعای حضور در جنگ! و مسئولیت داشتن! می کند حداقل اول اطلاعات خودش را تصحیح و سپس اظهارنظر می کند . کی گفته ما در والفجر8 موفق نبوده ایم؟ برعکس خیلی خوب هم موفق بوده ایم . این عملیات یکی از فنی ترین و بهترین عملیاتهای دفاع مقدس بوده است. البته از کسانی که خط مقدم آنها گلف اهواز بوده انتظاری بیش از این نیست!
Iran, Islamic Republic of
روحانی: تعجب میکنم‌ آمریکا در ذهن‌ها رخنه‌ کرده
از این دم بریده هر چه بگی بر می آد
تعجب جنابعالی جای تعجبه
Iran, Islamic Republic of
بله اقای روحانی هر روز داریم از مواحب برجام بهرمند می شویم.داروی فشار خون ساده که درایران می گفتند تولید می شود دیگر نایاب شده ولی خارجی ان فراوان است.شرکت های خارجی چه قبل برجام و چه بعد برجام از فواید زیاد برجام استفاده کردند.شما به حرف اقای روحانی عمیق فکر کنید.از نظر اقای روحانی کشور یعنی همان محل خودشان همان دوستان خودشان.اتفاقا راست می گوید.فواید برجام حتی به خوراک مردم هم رسید برای این افراد.با دلار 4200 وارد می کنند و با دلار 13000 تومانی میفروشند خوب اگر برجام نبود.ترامپ باید از چی خارج می شد تا اقتصاد ایران را به این روز بیندازند به بهانه برجام.اصلا بهانه ای وجود داشت که بشود با گران کردن دلار رانت عجیب و غریبی ایجاد کرد.
رئیسجمهوری و رصد حقوق بازنشستگان!
Iran, Islamic Republic of
رئیسجمهوری و رصد حقوق بازنشستگان!
رئیس جمهوری گفته است قیمتها را مرتباً رصد میکند. با توجه به اینکه بهعنوان مثال قیمت یک قوطی رب گوجهفرنگی از ۴هزار و ۵۰۰ به ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است، رئیسجمهوری آیا حقوق بازنشستگان را هم رصد میکند؟

رب گوجه کیلویی ۲۲ هزار تومان شده است، کدام بخش از تولید بسیاری از محصولات مواد غذایی در کشور به گرانی دلار مربوط است؟ کدام بخش از تولید رب گوجه نیاز به ارز داشته که ۳۰۰ درصد گران شده است؟!
دولت روحانی باید پاسخ دهد.
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی باید پاسخ دهد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی باید پاسخ دهد.
مسئولان باید پاسخ دهند.
نمایندگان مجلس باید پاسخ دهند.

هر بازنشسته حداقل 200 هزار تومان بابت اضافه شدن حقوق سال جاری در ماه فروردین از دولت و بیمه تامین اجتماعی طلبکار است. 11 ماه از سال گذشت چرا یک بار برای همیشه دولت، دین خود را ادا نمیکند؟! تا کی باید این قشر ضعیف جامعه منتظر این مبلغ ناچیز خود باشند.
دریافت نامشروع مسئولین جرم است/ دولت روحانی مقصراصلی است.
Iran, Islamic Republic of
دریافت نامشروع مسئولین جرم است/ دولت روحانی مقصراصلی است.
مردم درخصوص حقوق های نجومی قانع نشدند/ دولت روحانی تاکنون پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت روحانی تا 6 سال دیگرهم درخصوص حقوق های نجومی کاری نخواهد کرد/ مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و سازمان به اصطلاح بازرسی کل کشور باید پیگیری کنند.
نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی برای مردم تاکنون روشن نشد.
امیر 🌻⚘
Iran, Islamic Republic of
ترس ما از دشمنان داخلی است،
شکایت ما از تحریم کنندگان داخلی است،
نگرانی ما از نفوذی های داخلی است، مطالبه ملت محاکمه احتکار کنندگان و اختلاس گران داخلی است،
مردم ایران از نفوذی های داخلی بیشتر ضربه خورده اند تا دشمنان خارجی،
مهره های نفوذی باید حذف شوند
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به دولت روحانی
درپاسخ دولتمردان
درپاسخ به مسئولان
درپاسخ به نمایندگان به اصطلاح مجلس شورای اسلامی درخانه ملت
درپاسخ به سازمان تعزیرات
درپاسخ به دستگاه به اصطلاح نظارتی
درپاسخ به وزیرجهاد کشاورزی چوپان دروغگو

رب گوجه کیلویی 20 هزار تومان شده است، کدام بخش از تولید بسیاری از محصولات مواد غذایی در کشور به گرانی دلار مربوط است؟ کدام بخش از تولید رب گوجه نیاز به ارز داشته که 300 درصد گران شده است؟!
شاکی
Iran, Islamic Republic of
به‌دلیل بی‌لیاقتی مسئولان و وجود گرانی وحشتناک در بازار اقتصاد در این شب عید شرمنده زن و بچه‌هایم شده‌ام. امیدوارم دولتمردان مقصر در روز قیامت شرمنده خدا بشوند و بفهمند که با ملت خود چه کردند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
امیر 🌻🌺
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس،آمریکا در ایرانی جایی ندارد،
آمریکا در ایران محلی از اعراب ندارد چه رسد به ذهن ما، 🌺
متاسفانه آمریکا و کدخدا،در قلب و روح و وجودِ شما شیفتگان و سینه چاکان غرب کرده است 😣😣
درپاسخ به حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت مرغ به 16 هزار و 900 تومان عیدی دولت روحانی به مردم ایران است.
افزایش قیمت مرغ به 16 هزار و 900 تومان عیدی وزیرجهاد کشاورزی به مردم ایران است.
افزایش قیمت مرغ به 16 هزار و 900 تومان عیدی مدیران دولت روحانی به مردم ایران است.
چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخانه ملت دراین زمینه سکوت کرده اند؟
چرا سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع رسیدگی نمی کند؟
چه کسی باید به این موضوع رسیدگی کند؟
Iran, Islamic Republic of
بابایی اینجا! بابایی اونجا! بابایی همه جا!
خداییش دست زبل خانو از پشت بستی!
جدیدا" هم بجای اسم ، تیتر میذاری که نشناسنت!
Iran, Islamic Republic of
رئیس قوه قضائیه باید ابتدا عوامل داخلی امریکا را دستگیر نماید...
Iran, Islamic Republic of
این دار و دسته جاسوس و مزدور برای اجرای سیاست های آمریکا از جمله تصویب پالرمو دست به هرکاری خواهند زد گرانی مایحتاج مردم یکی از آنها است..
۱۳ کیلوگرم هروئین از سوداگران مرگ در اراک کشف و ضبط شد.
Iran, Islamic Republic of
کشف هروئین در اراک
۱۳ کیلوگرم هروئین از سوداگران مرگ در اراک کشف و ضبط شد.

تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی طی یک عملیات ضربتی، یک توزیع کننده مواد مخدر را که در حال انتقال مواد مخدر هروئین به اراک بود را دستگیر کردند.

چگینی افزود: در این عملیات میزان ۱۳ کیلوگرم هروئین از این مافیای مرگ کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

پلیس استان مرکزی همه توان و امکانات خود را برای مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر به کار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را باري بررسي از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا این پیام اینقدر طولانی چه ربطی به موضوع داره
خوبه آدم بفهمه کجا داره حرف میزنه
روشن
Iran, Islamic Republic of
سلام استاد مذاکره به فرمایش خودتون. امثال ما از خدامونه که مسئولان قوا از جنایت کاران آمریکایی اعلام انزجار کنند ولی اگر قوه قضائیه پیگیر حرف شما شد چه تضمینی وجود داره که فردا تو تبلیغات انتخاباتی نفرمایید که قوه قضائیه با دخالت در کارمون نذاشت دیپلماسی التماسی مون نتیجه بده. خدا میدونه که همین اظهارات شما رو هم به فال نیک میگیریم و آرزوی قلبی مون موفقیت دولت شما و همه خادمان به این کشور و ملت است.‌ فقط شما را به هر کسی که اعتقاد دارید دیگه به امید این شیاطین خبیث کشور و ملت رو معطل نگذارید. بسم الله همانطور که فرمودید پشت سر ولایت با وحدت و توکل و توسل شب و روز مجاهدانه در این جنگ اقتصادی خدمت کنید. الیس الله بکاف عبده؟
درپاسخ به حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی مردم و کشور را گرفتار کرده است.
برجام مردم ایران را گرفتار کرده است.
برجام کشور را گرفتار کرده است.
درپاسخ به حسن روحانی
United Arab Emirates
کسانی که به مردم ایران اهانت، بی احترامی، بی توجهی، خیانت، ناتوانی و کوتاهی کردند باید محاکمه شوند.
اعتراض
United Arab Emirates
سفر دولت روحانی یکشنبه 26 اسفند 1397 به بوشهر تبلیغاتی است، نه حل مشکلات اقتصادی مردم!!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
هزینه این سفر چقدر بوده حالا دستاوردش بماند.
درپاسخ به حسن روحانی
United Arab Emirates
کسانی که درحق مردم ایران کوتاهی کرده است باید محاکمه شوند.
کسانی که درمورد افزایش قیمت کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و تولید سکوت اختیار کردند باید محاکمه شوند.
Iran, Islamic Republic of
,....
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
...
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
...
چرا دولت ناتوان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ترامپ حیوان وحشی صلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد....
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
...
باراک اوباما بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا
Iran, Islamic Republic of
....
باراک اوباما بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مشکل ما مدعیان دروغین حقوق بشر است نه داعش.
....
شاکی
Iran, Islamic Republic of
...
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
برجام برای کشور و مردم دستاوردی نداشته که آقای ظریف ما ملت را متهم به کفران نعمت برجام کرده است. ....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
AS
Iran, Islamic Republic of
...
حمید
United States
منظورت همون کدخداست؟
Iran, Islamic Republic of
...
Greece
...
مبين
Iran, Islamic Republic of
...
سلام
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم که ما از روز اول که فرمایشات شما را در خصوص کدخدا میشنیدیم، از این همه رخنه در ذهن شما متعجب بودیم.
نمایندگی از کارکنان دانشگاه تبریز
Iran, Islamic Republic of
اعور بخیر آقا بمن بگو کجایی و کجای انقلابی و انقلابی کجایی؟ ...
جواد
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کناد دروغگوی نیرنگ باز و حیله گر را
علیرضا - و
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
یک دوست
Germany
جناب روحانی، آمریکایی که شما می گید دشمن بشریت و جنایتکار هست! همونی نبود که در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفتید بریم با کدخدا ببندیم.!!!!!!
یک دوست
Germany
جناب روحانی، یک آدم عاقل هیچ وقت شاخه زیرپاش را نمی بره!!! پلهای پشت سرش را خراب نمی کنه!!! شما بودید که با برجام برجام کردنتون این اوضاع را به وجود آوردید.
جناب روحانی، شما آزمون پس داده هستید که رفوزه شدید. مگر در دولت خاتمی شما مسئول پرونده هسته ای نبودید!! آن وقت هم شما به آمریکا و اورپا اعتماد کردید ولی نتیجه اش همان نتیجه پسابرجامی شد.
جناب روحانی، روزی خواهد رسید که خود شما هم به دشمن برجام تبدیل شوید.