جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مسی و رونالدو زیر سایه بکهام

يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 678398
دیوید بکهام مالک باشگاه میامی نوید حضور فوق ستاره‌های فوتبال جهان در ترکیب تیمش را داد.
مسی و رونالدو زیر سایه بکهام
به گزارش جهان نيوز، دیوید بکهام اسطوره ورزش انگلیس که به تازگی در ایالات متحده آمریکا با تاسیس باشگاهی به نام اینترمیامی کسب و کار جدیدی در فوتبال برای خود دست و پا کرده است، در مصاحبه جدیدی اعلام کرد: تمایل دارم تا بزرگترین ستاره‌های فوتبال دنیا را به میامی منتقل کنم. با وجود همه دشورای ها، اما علاقه مندم تا با هر دوی آن‌ها به مذاکره بپردازم.
 
با توجه به اینکه لیگ MLS خیلی در زمینه بازیکن پروری موفق نبوده، بکهام می‌خواهد هم رونقی به باشگاه تازه تاسیس خود دهد و هم از این طریق به درآمدزایی بپردازد.

هم تیمی شدن مسی و رونالدو به قدر کافی جذاب است، اما جذب ابرستاره هایی، مانند این ۲ بازیکن به هیچ عنوان کار ساده‌ای نخوهد بود. به غیر حضور احتمالی سلطان فوتبال و فرازمینی در میامی، بکهام قصد دارد تا استادیومی اختصاصی با کمک معماران برجسته دنیا برای تیم تازه تاسیس خود بسازد.

حضور مسی و رونالدو در میامی در سال‌های آینده نسبت به الان محتمل‌تر است. چرا که هر دوی این بازیکنان از شرایط خوبی در تیم هایشان برخوردار هستند و شاید برای دوران بازنشستگی به همکاری با بکهام فکر کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *