کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه علی پروین درباره چهارشنبه سوری

26 اسفند 1397 ساعت 14:03

سرمربی اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: از مردم می‌خواهم با دوری از رفتار‌های پرخطر در چهارشنبه سوری، عید خود را تبدیل به عزا نکنند.


به گزارش جهان نیوز، چهارشنبه پایان سال کم کم به یک معضل اجتماعی و انسانی تبدیل شده که در وهله اول جان انسان‌ها را هدف قرار داده و متاسفانه در سال‌های اخیر مراسمی که به عنوان چهارشنبه سوری شناخته می‌شود، به بازی‌های خطرناک با مواد منفجره و محترقه تبدیل شده است. 
 

«علی پروین» از مردم خواست با انجام رفتار‌های پرخطر، چهارشنبه سوری را به کام خود تلخ نکنند. 
وی در این باره اظهار داشت: چهارشنبه سوری را با آرامش برگزار کنیم و با انجام رفتار‌های پر خطر عید را برای خانواده‌ها تبدیل به عزا نکنیم. 

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته شاهد این بوده ایم؛ برخی‌ها با رفتار‌های عجیب و غریب و پرتاب نارنجک و مواد آتش‌زا باعث مصدومیت و حتی معلولیت خود و دیگران شده اند و اتفاقات تلخی را رقم زدند که دیگر قابل جبران نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه نمی‌دانم چرا این اتفاقات هر سال تکرار می‌شود در حالیکه چهارشنبه سوری را می‌توان در آرامش پشت سر گذاشت.
 
پروین در پایان تاکید کرد: از صمیم قلب امیدوارم امسال شاهد این نباشیم که برخی از هموطنانمان در روز چهارشنبه سوری کامشان تلخ شود.

منبع: ایرنا


کد مطلب: 678394

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/678394/توصیه-علی-پروین-درباره-چهارشنبه-سوری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com