شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۴

بابک زنجانی شاگرد کیست؟

يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 678380
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


....
Iran, Islamic Republic of
احسنت، گل گفتی آقای زاکانی، انشا الله پیگیر قرارداد کرسنت هم بشین .
France
اقای زاکانی تمام این فسادها و دزدیها و اختلاسها بخاطر تندروی و عدم تعامل شما با دنیاست ، وقتی مجبور بشید تحریم را دور بزنید ، مجبورید با هر کسی کار کنید . صورت مسئله را پاک نکنید ،
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی... کرسنت با 18 میلیلرد دلار خسارت و جریمه دسته گل دولت خاتمی و زنگنه است.... تندروی و عدم تعامل با دنیا!!!؟؟؟؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
منظورتون مثلا برجام است دیگه ؟؟؟
5 سال با آمریکا تعامل کردیم خیلی راحت زد زیر همه چیز . به همین راحتی . حالا باید با همچین کشورهایی پای میز مذاکره بشینیم ؟
ما با مذاکره و تعامل مشکل نداریم . ولی 2 نکته ی مهم هست :
1- با چه کسی و بر چه مبنایی می خواهید تعامل کنید . مثل اینکه شما حاضر باشید با یک دزد و خیانتکار سابقه دار برید پای یک معامله سنگین مالی . حاضرید این کار را بکنید ؟
2- در ثانی ما با غرب کاری نداریم . ما حاضریم با انها بر مبنای عزت معامله کنیم . ولی مشکل اینه که اونها با ما کار دارند و مدام در کار ما سنگ می اندازند .
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی خوبه که با کامنتای من بیدار شدی!!!
البته هنوز خوابی سالهاس خودتونو بخواب زدید
زنده باد احمدی نژاد بزرگ مرد بیداری ایران
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
کسی که خاطرات بابک زنجانی را خوانده باشد، به این نکته ی مهم پی می برد که ایشان محصول سیستم اقتصادی مربوط به دولت هاشمی در سال های ابتدایی دهه ی هفتاد می باشد...
از خدمت سربازی در پادگان ولیعصر تا راننده ی دکتر نوربخش رئیس فقید بانک مرکزی تا حضور در دفتر دکتر نوربخش و در انتها هم واسطه ی دریافت ارز از بانک مرکزی و توزیع در بازار آزاد و سپس خرید یک دفتر کاری در نزدیکی بانک مرکزی از سود اولین فروش ارز در بازار آزاد و ...
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
والا خیلی رو میخواد تو دولت اصولگرا به این ادم میدون دادن پول دادن قدرت دادن حالا میگن شاگرد فلان بوده خدایا بسه دیگه!!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
بابک زنجانی از مرحوم هاشمی و روحانی جایزه و لوح تقدیر گرفته است و عکسهای آن با یک سرچ ساده قابل دسترسی است....
علی
Switzerland
آقای با منطق. خیلی ها از خیلی ها جایزه گرفتند. هر ساله مثلا میاند به کارافرینان موفق جایزه میدهند. به یک سری شرکت ها جایزه میدهند. بدون اینکه اصلا شخص جایزه دهنده اون جایزه گیرنده را بشناسد. معرفی میشوند و در یک همایشی به آنها جایزه میدهند. الان احمدی نژاد هم خودش به خیلی ها جایزه داده. حالا اگر بعدا یکی از اینها شد اختلاسگر باید بیاند یقه اون کسی که مثلا چند سال قبل به اون جایزه داده را بگیرند؟؟؟ آخه این هم شد منطق. این هم شد حرف؟؟ اختلاس بابک زنجانی و امثال اینها ناشی از همون پروژه دور زدن تحریم ها است که به ایشان محول شد. باباجان دور زدن تحریم معنایش همین است. یعنی مجبوری فیتیله شفافیت اقتصادی را بیاری پایین. یعنی شرکت های صوری بزنی. یعنی معاملات صوری. یعنی به کار گیری صد مدل دلال. یعنی واردات یک جنس با چندین برابر قیمت. یعنی صادرات با درآمد خیلی کمتر. یعنی ایجاد همین اختلاسگرها و فاسدین. اصلا ربطی ندارد که در چه دولتی باشد. میخواد احمدی نژاد باشه میخواد روحانی باشه. ولی در مورد بابک زنجانی این فساد گسترده در زمان احمدی نژاد اتفاق افتاده. اینکه دیگه شکی در اون نیست.
Iran, Islamic Republic of
احسنت اين زاكاني يك منيت از خود نشان داد دستور بده كاخي را كلنگ زنيم بقيه ماست به كيسه ميشوند
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
البته شايد آقاي زاكاني خبرهايي دارند كه ما نميدانيم ولي آنطور كه معلوم بود بابك زنجاني محصول فضايي است كه براي دور زدن تحريمها از امثال وي استفاده ميكردند و ربطي به دوره خاتمي و هاشمي ندارد.....
رضا
Iran, Islamic Republic of
كامنت منو چرا حذف كرديد سانسورچى ها ؟!
زورتون اومد به ادبيات اين بابا گير دادم ؟! خب تقصيرات من چيه ؟! ادبياتش هم مثل رياضياتش ضعيفه !
ممد
United States
زنجانی شاگرد محمود است...