پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هوای سالم تهران در روزهای آخر اسفند

يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 678331
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از سالم بودن هوای تهران طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ اسفند) خبر داد.
هوای سالم تهران در روزهای آخر اسفند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسین شهبازی ضمن پیش‌بینی شرایط کیفی هوای تهران اظهار کرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها طی برخی ساعات امروز (۲۶ اسفند) شرایط سالم کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود تا فردا (۲۷ اسفند) شرایط سالم کیفی هوا در بیشتر مناطق پایتخت همچنان تداوم داشته و وزش باد در برخی ساعات پراکندگی آلاینده‌ها را به دنبال داشته باشد. به‌تدریج همراه با کاهش میزان ناپایداری جوی از شبانگاه احتمال می‌رود افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها مشاهده شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: در حال حاضر کیفیت هوای تهران با میانگین ۷۱ در شرایط سالم قرار دارد.

شهبازی در ادامه با اشاره به وضعیت جوی تهران گفت: پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۶ اسفند) است و برای برخی ساعات افزایش میزان ابرناکی، بارندگی و وزش باد انتظار می‌رود.

وی اظهار کرد: این وضعیت جوی تا فردا (۲۷ اسفند) کم و بیش ادامه دارد و برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و شمال غربی خواهد بود. همچنین دمای تهران تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *