کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایجاد ۳۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی

26 اسفند 1397 ساعت 9:19

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه این سازمان دغدغه ویژه‌ای را در ارتباط با مددجویان خود دارد، گفت: در سال جاری سهم اشتغال بهزیستی استان تهران ۲۳۰۰ فرصت شغلی بوده که تا امروز ۳۳۷۰ شغل ویژه مددجویان ایجاد شده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، داریوش بیات‌نژاد با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی برای مددجویان تحت پوشش اظهار کرد: برنامه‌های حوزه اشتغال از ابتدای سال جاری به‌صورت ویژه و متمرکز برای جامعه هدف آغاز شد و در ادامه نیز توانستیم به توفیقات خوبی دست یابیم.

وی ضمن گلایه از معاون اقتصادی استانداری تهران در رابطه با اطلاعات نادرست در حوزه اشتغال مددجویان بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه این مدیر در مصاحبه اخیر، اطلاعات نادرستی در ارتباط با اشتغال مددجویان بهزیستی مطرح کرده است و این در حالی است که سازمان بهزیستی دغدغه ویژه‌ای در ارتباط با مددجویان و مسائل مرتبط با آنها دارد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: بیان حرف‌های نادرست در روزهای پایانی سال در ارتباط با وضعیت اشتغال جامعه هدف بهزیستی استان تهران کمی دور از انصاف است و خستگی را به لحاظ جسمی و روحی در مدیران این مجموعه می‌افزاید.
بیات‌نژاد با تأکید بر اینکه مسئولان سازمان بهزیستی در استان تهران هیچ موقع خواب نبوده و به دنبال رفع گرفتاری‌ها و رفع مشکلات جمعه هدف بهزیستی در این شرایط خاص کشور هستند، گفت: تلاش می‌کنیم گرفتاری‌ها و کمبود و مشکلات جامعه هدف را با سرعت ویژه برطرف کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سهم اشتغال بهزیستی استان تهران در سال 97 از سوی بهزیستی کشور 2 هزار و 300 فرصت شغلی عنوان شد، تصریح کرد: پس از ابلاغ این فرصت شغلی فرآیند ایجاد آنها در دستور کار قرار گرفت و تا به امروز 3 هزار و 370 فرصت شغلی در سامانه رصد اشتغال استان به ثبت رسیده است و در واقع توانسته‌ایم بیش از سهم اشتغال بهزیستی استان تهران فرصت شغلی فراهم کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران درباره تسهیلات در نظرگرفته شده برای اشتغال مددجویان بهزیستی گفت: این تسهیلات از بند «ب» تبصره 16 بودجه 97؛ 23 میلیارد و 430 میلیون تومان بوده که تا به امروز از 1375 فردی که برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند 677 نفر موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند و امیدواریم در سال آینده بانک‌های عامل، تعامل بهتری را با مجموعه بهزیستی استان تهران داشته باشند.
بیات‌نژاد با تأکید بر همکاری بانک‌های عامل تصریح کرد: متأسفانه بانک‌هایی مثل بانک رفاه همکاری خوبی با بهزیستی استان تهران ندارند و همین امر مشکلاتی را برای دریافت تسهیلات بانکی ویژه مددجویان ایجاد کرده است.

وی در پایان ضمن تأکید بر همکاری بهزیستی استان تهران با استانداری گفت: خوشبختانه از زمانی که آقای محسنی بندپی در این مجموعه فعالیت خود را آغاز کرده تعامل بهزیستی با استانداری بهتر شده که امیدواریم مدیران و معاونین استانداری نیز توجه ویژه‌ای را به همکاری و تعامل با بهزیستی داشته باشند.


کد مطلب: 678299

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/678299/ایجاد-۳۳۰۰-فرصت-شغلی-مددجویان-بهزیستی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com