کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جعفرزاده ایمن آبادی:

ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است

26 اسفند 1397 ساعت 9:14

شرایط متلاطم اقتصادی حاصل عملکرد کلی در کشور و نامَردی است که رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای از خود نشان داد.


گروه سیاسی جهان نیوز: جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در گفتگو با روزنامه آرمان عامل مشکلات کشور را نامردی رئیس جمهور امریکا دانسته و گفته است: «متاسفانه عده‌ای می‌خواهند انتقام خروج ترامپ از برجام را از روحانی بگیرند». بخش های مهم اظهارات وی را خواهید خواند:

*دولت درصدد است تا به هر نحوی راه حلی برای برون رفت از این شرایط بیابد این جماعت خلاف وحدت و همکاری سنگ‌اندازی می‌کنند. لذا اگر بگوییم کسر قابل توجهی از علل و عوامل وقوع شرایط فعلی در جامعه ناشی از تحرکات و کارشکنی دلواپسان بوده سخنی به گزافه نگفته‌‌ایم.

*از ابتدای آغاز به کار دولت آقای روحانی شاهد انتقام‌گیری‌های سیاسی بودیم. بخشی از این انتقام‌گیری‌ها از ناحیه یک جریان سیاسی خاص و از مشهد پیگیری می‌شد، اما این جریان حالا در مجلس هم رهکار و انتقام‌گیری سیاسی خاص خود را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است


*آقایان با سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن می‌خواهند جوسازی کنند. بدون شک این افراد و این طرح دارای عقبه و پشتوانه هستند که باید مشخص شود از طرف چه کسانی در خارج از مجلس حمایت می‌شوند.

*شرایط متلاطم اقتصادی حاصل عملکرد کلی در کشور و نامَردی است که رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای از خود نشان داد. متاسفانه عده‌ای می‌خواهند انتقام خروج ترامپ از برجام را از روحانی بگیرند.


کد مطلب: 678294

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/678294/ترامپ-نامردی-مشکلات-کشور-این-دلیل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com